• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Dana Lupores ~ LostDreamz

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:35 ]


    ~

    Het is de bedoeling dat iedereen nu richting zijn kamer gaat. De volgende dag hebben we de trainingssessies. Als die zijn geweest gaan we richting de Arena. Iedere trainingssessie word in één bericht geschreven. Dus niet op de manier hoe we het nu doen. En ja iedereen heeft natuurlijk zijn kracht al. Je word daar mee geboren namelijk.

    Voor wie het niet snapt. Even PBen.


    ~

    (wat kan ik in vredesnaam met Lupe doen? Ik vind dit echt heel vaag allemaal en ik heb ook geen district genoot om mee te kletsen of zo)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 13:47 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (je kan met Heather kletsen ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (of met Ayson ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Rider schreef:
    (wat kan ik in vredesnaam met Lupe doen? Ik vind dit echt heel vaag allemaal en ik heb ook geen district genoot om mee te kletsen of zo)


    [Zoals ik net zeg is het nu nacht. Dus je kunt je personage laten slapen. En na de nacht komen de trainingsessies en daarna gaan we de arena in. En er zijn wel meer die geen districtgenoot hebben en die bedenken ook iets;)En er is helemaal niks vaags aan. Ik heb vrijdagavond al gezegd dat wij iedereen eerst maar een beetje laten doen zoals nu zodat we kunnen kijken wie serieus mee wil doen. Aangezien er nog steeds mensen zijn die niet hebben gereageerd;)]


    ~

    (oké, waar zullen weer meeten? )


    Happy Birthday my Potter!

    Heather

    Er was een oproep geweest dus ik nam afscheid van de jongen. Ik liep weer naar de trein. Op straat krioelde het nog steeds van de mensen maar er gingen steeds meer weg. Ik ging onder weg nog even langs een winkeltje en nam wat snacks mee. Ik stapte over de drempel van de trein en liep weer naar mijn kamer toe. Ik plofte neer op bed en luisterde weer naar muziek. Het ging nu beter omdat ik het nu ook snapte. Mijn mentor was nog even langs gegaan en had berteld over de privé sessies. Lekker handig, geen idee wat ik zou doen een windhoos, mini tornado zonder omweer en regen want dat kan ik niet.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    ( je kan Ayson meeten, dan meeten ze elkaar als ze naar de trein lipen ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Odina Lupe Araluen

    Ik zit al aardig lang bij een vijver vlak bij de trein. Ik voel mij er veilig. Met mij vinger maak ik ijskristalletjes, foute even drijven en dan weer vloeibaar worden door de buitentemperatuur. De lucht kleurt langzaam donker en er lopen meerdere tributen terug naar hun kamers. Ik besluit dat het voor mij ook tijd wordt om terug te gaan. Ik sta net op als ik een jongen langs zie lopen. Hij is volgens mij ook tribuut.


    Happy Birthday my Potter!

    Ayson

    Ik loop weer richting de trein als ik een meisje zie zitten. Ik denk dat ze een tribuut is. Ik wil verder lopen en geen contact maken. Ik ben bang dat ik haar mag of ik in een val trap. Ik besluit toch terug te lopen en begroet haar vriendelijk, maar toch verlegen.
    "He, ben jij ook een tribuut?" vraag ik voorzichtig. Ik ben alle gezichten al weer vergeten en ik had ze ook niet bekeken toen we de boetes terug keken. Erg slim dus.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Odina Lupe Araluen

    Ik kijk met grote ogen naar de jongen, als hij mij gedag zegt. Snel knik ik.
    'Ja van district 4. En jij?' Er verschijnt een verlegen glimlach op mijn gezicht. Hij lijkt op zich wel aardig, maar ik kan maar beter uitkijken. Het blijven natuurlijk wel de spelen. Al zijn we nog niet in de arena.


    Happy Birthday my Potter!

    (ruim ondertussen ook mijn kamer op dus het duirt soms wat langer)

    Ayson
    "Ow, dus dan ben je een beroeps" vraag ik verlegen. Natuurlijk is ze een beroeps en dat maakt me vreselijk bang. Ik wiebel zenuwachtig op en neer met mijn voeten. Klaar om zo weer weg te rennen als ze iets doet. Maar ze ziet er niet als een beroeps uit.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Odina Lupe Araluen

    Ik knik voorzichtig. 'Ik ben inderdaad getraind, maar ik weet niet of ik mij wel wil aansluiten bij de beroepstroep. Hun werkwijze bevalt mij niet echt.' Ik neem de jongen nog eens in mij op. Hij lijkt wel een beetje op een jongen uit mijn klas die altijd zwemwedstrijdjes met mij deed. Al kon hij dankzij mijn kracht nooit winnen. Mensen zeiden dikwijls dat hij mij leuk vond. Ik vond het altijd maar en absurd idee. Ik ben eenmaal een meisje met een kracht die veel mensen afschrikt. Geen enkele jongen toonde interesse in mij.
    Ik merk dat mijn gedachten veel te ver afdwalen en richt mij weer tot de jongen.
    'Hoe heet je eigenlijk? Mijn naam is Odina Lupe Araluen, maar iedereen noemt mij Lupe.'

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 15:23 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ayson

    "Ik heet Ayson, District 8" weet ik verlegen uit te brengen. Ze is een beroeps en ik voel me helemaal niet echt op mijn gemak bij haar. Ze zegt wel dat ze zich niet bij hen gaat aansluiten maar dan als nog.
    "Weet je of wij morgen een trainingsessie hebben?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Odina Lupe Araluen

    'Ja, we hebben morgen de sessies .' Ik speel wat met de druppels water op mijn vingertoppen. District 8. Textiel als ik het goed heb. Ik vraag mij al tijden af hoe het in de andere districten zou zijn.
    'Heb je veel water daar?' vraag ik voorzichtig. Ik ben normaal niet zo van de gesprekken met anderen, maar mijn mentor had gezegd dat ik ervoor moest zorgen dat ik tenminste één bondgenoot nodig had die wel tegen droogte kan.


    Happy Birthday my Potter!