• Dit krijg ik nu om de haverklap, op elke link die ik aanklik hier.:/


    Overigens ligt het niet echt aan m'n beveiliging, want het gebeurd ook nog als ik hem uitzet, laptop opnieuw opstart, etc.

    Voor iedereen die steeds om Rutger roept, calm your asses. Hij heeft zijn vakantie hard nodig voor de dagen die komen als hij terug is en alle shit weer op mag lossen van de afgelopen weken. Theres plenty of a mess. :Y)

    Sjiriki zei op 7 juli 2012 - 11:46
    De meldig is uit te zetten. Bij firefox moet je daarvoor bovenaan naar tools gaan, vervolgens naar options, security en dan "blokkeer geraporteerde aanvalssites" of iets in die trant (heb engelse firefox)
    ^ Listen to your wise elderlings, little dolls.

    En dan ook nog:
    Alleen Google denkt dat er malware op quizlet zou zijn en zoals ik al heb uitgelegd ligt dat aan de plaatjes/reclame. Google zelf zegt ook dat Quizlet zelf GEEN Malware host.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 18:23 ]


    Til hug og blod.

    Faaaaaal. Je krijgt dit soort rare meldingen wel eens op Chrome, maar dat komt omdat er vanaf onbetrouwbare bronnen plaatjes worden opgehaald. Oftewel er is niks aan de hand. Rutger moet misschien toch eens alles nakijken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Faaaaaal. Je krijgt dit soort rare meldingen wel eens op Chrome, maar dat komt omdat er vanaf onbetrouwbare bronnen plaatjes worden opgehaald. Oftewel er is niks aan de hand. Rutger moet misschien toch eens alles nakijken.


    Dat is firefox Mitch. :]


    Til hug og blod.

    Daarnet had ik dat ook. Tis de eerste keer dat ik dat tegenkom. Vervelend ding.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DarkSavior schreef:
    Faaaaaal. Je krijgt dit soort rare meldingen wel eens op Chrome, maar dat komt omdat er vanaf onbetrouwbare bronnen plaatjes worden opgehaald. Oftewel er is niks aan de hand. Rutger moet misschien toch eens alles nakijken.
    Bij mij was het Chrome. Het kader was wel ietsje anders, maar nu is je zegje toch geldig. ;P


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nog niet meegemaakt.


    Life is all about having a good time.

    Voorlopig heb ik het nog niet tegengekomen. -fingers crossed-(cat)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ja, lap. D:
    Ik had beter mijn mond gehouden. Ik wou mijn vorige reactie plaatsen en het kwam er ook op. --'


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Krijg ik ook steeds :/


    "never let anyone dull your sparkle"

    Dat had ik net met Chrome... Heel de tijd..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nee. :'D En dan nog zeggen dat IE slecht is haha. Nu falen jullie en ik niet.


    Your make-up is terrible

    Ik had 't ook nog nooit tegen gekomen tot enkele minuten geleden. ><

    Via mijn vriend zijn computer krijg ik enkel van Google zelf binnen dat Quizlet veel Malware bevat. (cat)

    - Vraag mij niet wat het is-


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Errin schreef:
    Daarnet had ik dat ook. Tis de eerste keer dat ik dat tegenkom. Vervelend ding.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik vind het wel verdacht dat veel mensen dit op hetzelfde moment hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    LiquidSugar schreef:
    Via mijn vriend zijn computer krijg ik enkel van Google zelf binnen dat Quizlet veel Malware bevat. (cat)
    - Vraag mij niet wat het is-


    Google heeft vastgesteld dat er misschien schadelijke software op uw computer wordt geïnstalleerd wanneer u doorgaat.

    Dat zeker? ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you