• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Dana Lupores ~ LostDreamz

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:35 ]


    ~

    Florian James Jackson - District 10
    Haastig ren ik door het gebouw heen, ik had allang bij de stylisten moeten zijn. Wanneer ik daar aankom, staat mijn styliste, Dahlia te grijnzen. ''Je bent een beetje te laat, lieverd...'' ''Sorry, ik heb me verslapen...'', verontschuldigde ik me en ging in een stoel zitten. Chloe en Ginger kwamen aanlopen met een normaal zwart pak in hun handen, en ik fronsde. ''Waar is het overhemd?'', vroeg ik, en Chloe en Ginger begonnen te giechelen. ''Die heb je niet..'', zei Dahlia met een grijns en ik trok mijn wenkbrauwen op. ''Wat?'' ''Je District genote gaat als een witte zwaan, van jou maken we de zwarte zwaan.. De mensen zullen jullie herrinneren als de zwanen van de Hongerspelen..'', zei ze en ik knikte. ''Kan ik echt niks doen om mijn bovenlichaam een beetje te bedekken?'', vroeg ik en Dahlia knikte. ''Je hebt alsnog het jasje...'' Ik rolde met mijn ogen. ''Begin maar..'', mompelde ik en ze gingen met me aan de slag. Het pak was een normaal zwart pak, zonder overhemd. Geen idee hoe het publiek zou reageren, maar ik wist wel dat de stylisten hun best deden om de Tributen er zo naakt mogelijk uit wilden laten zien. Gelukkig lieten ze mijn haar voor wat het was, de normale, licht bruine krullenbos. Dahlia trok mijn jasje nog even recht en de drie stylisten bekeken hun werk, Chloe en Ginger blozend. ''En?''. vroeg ik met een grijns. Dahlia glimlachte. ''Perfect...''


    Billy Bob Bob Billy :P

    Sterre Night District 8

    Als ik mijn ogen open doe schrik ik me dood. Er blijken drie mensen bij mijn bed te staan. Ik word uit bed getrokken en onder de douche geduwt. 'Schiet op Sterre' hoor ik na een tijdje. Ik stap snel weer uit de douche en droog me af en trek mijn badjas aan. Zodra ik mijn hoofd laat zien sleuren ze mee na een stoel waar ik op moet gaan zitten. Ze bekijken me even en dan knikken ze naar elkaar. Een van de vrouwen loopt de kamer uit terwijl de anderen als een stel gekken aan mijn haren en make-up beginnen. Er word gemompeld en gediscussieerd, maar niemand vraagt naar wat ik zelf eigenlijk wil. Als ze eindelijk klaar zijn mag ik in de spiegel kijken. Mijn haar is prachtig opgestoken en mijn make-up is oogverblindend. Dan komt opeens de andere vrouw die even weg was mijn kamer binnen. Ik kwam uit district 8 die kleding maakte, vandaag waarschijnlijk een mooie rode jurk met witte diamanten en mooie sieraden die er bij horen. Ze gaf het aan mij. 'Probeer maar eens' zegt ze en gaat bij de andere twee staan. Ik doe hem snel maar voorzichtig aan bekijk mezelf in de spiegel. 'Bedankt' zeg ik en geef mijn drie stylistes een luchtkus. Dan loop ik de kamer uit naar mijn coaches toe. Als ze me zien kijken ze hun ogen uit. 'Wat ben jij mooi geworden.' 'Ze hebben hun best echt gedaan' zeg ik verlegen. Ik kijk de kamer rond en zie dat Ayson er nog niet is. 'Is Ayson nog niet klaar met aankleden?' vraag ik lachend. 'Nee nog niet, maar zal zo ook wel komen' zegt mijn coach.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 22:27 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Vanaf drie uur ben ik afwezig t/m maandag.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Vanaf drie uur ben ik afwezig t/m maandag.


    [Bedankt voor het melden. En in het vervolg even tussen haakjes als je niet in de vorm van je personage praat :)]


    ~

    (Ik schrijf morgen mijn stukje voor de parade. Heb eindelijk een leuke outfit bedacht ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Ik schrijf morgen mijn stukje voor de parade. Heb eindelijk een leuke outfit bedacht ^^)


    [Is goed hoor meid:)]


    ~

    [Ik ben er na vanavond voor drie weken niet, want ik ga lekker op vakantie naar Zeeland(nerd) Tenminste, als het lekker weer is, wat ik betwijfel:S Dus dan weten jullie het(Y)]


    Billy Bob Bob Billy :P

    NiallsMofo schreef:
    [Ik ben er na vanavond voor drie weken niet, want ik ga lekker op vakantie naar Zeeland(nerd) Tenminste, als het lekker weer is, wat ik betwijfel:S Dus dan weten jullie het(Y)]


    [Oke bedankt voor het melden. Ik zal even kijken hoe we dat gaan oplossen.]


    ~

    Odina Lupe Araluen

    Ik wordt 's ochtends vroeg wakker gemaakt door een viertal mensen, die dus blijkbaar mijn stylisten zijn. De morgenzon schijnt door de ramen en de vogels fluiten vrolijk. Zo erg is deze dag nog niet. Ik zou bijna weg kunnen dromen, als ik niet zo ongelooflijk bang zou zijn voor de arena. Nou ja, die angst zorgt er in ieder geval wel voor dat ik mij kan concentreren.
    Mijn haar wordt eerst ingesmeerd met een groen goedje en vervolgens gekamd. Mijn bruine krullen komen in glanzende lokken over mijn schouders te hangen en worden vervolgens geföhnd, zodat ik eruit kom te zien als een soort woeste leeuw of zo. Ik vraag mij af wat ze met mij gaan doen.
    Mijn nagels worden zeeblauw gelakt. Het is mijn lievelingskleur en dus doet dat mij in ieder geval goed. Als mijn kostuum tevoorschijn wordt getoverd, ben ik al helemaal blij. Ik had nog niet geluisterd naar de druk babbelende mensen, maar nu heeft de hoofdstylist mijn aandacht,
    'We hebben een speciale jurk gemaakt. Hij is zeemeermin-achtig, maar toch zo bloot mogelijk. We hebben namelijk een leuk idee in verband met je kracht en het past nog bij je district ook.' Hij grijnst en haalt een grote pot met een verf-achtige substantie tevoorschijn.
    'Er zit water in, dus je kan het sturen. We smeren je lichaam ermee in en dan kan je zelf bedenken wat voor figuren je op je lichaam tovert.' Ik kijk hem met grote ogen aan. Het is gewoonweg perfect! Ik knik begrijpend en laat mij insmeren. Als ik ook de jurk aan heb, kijk ik in de grote spiegel. Voorzichtig probeer ik wat stuurwerk uit. Er komen vet coole figuren tevoorschijn.
    'Het is echt heel mooi. Dankuwel,' zeg ik dankbaar. Ik ben inderdaad net een zeemeermin. Blij ga ik naar de eetkamer, waar mijn mentor al zit. Hij knikt goedkeurend en als ik hem de figuren die ik kan maken laat zien, lacht hij hard.
    'Dit gaat helemaal goedkomen, Lupe.'


    Happy Birthday my Potter!

    Julie Chandler || District 11
    Al vroeg in de ochtend wordt ik wakker gemaakt. Ze begeleiden me meteen naar de badkamer waar ik verschillende zalven op mijn lijf krijg en scrub behandelingen onderga. Er wordt weinig make-up opgebracht, ze willen mij onschuldig houden. Dat had mijn mentor gelukkig doorgegeven. Er wordt wat spul op mijn lippen gesmeerd wat ze hier lipgloss noemen. Daar had ik nog nooit van gehoord. Natuurlijke en zachte kleuren oogschaduw worden op mijn oogleden gesmeerd. Dan een beetje oogpotlood gevolgd door een laag mascara. Trots bekijken ze het resultaat. Ik was verbaast dat ze het dus wel konden, mijn voorbereidingsteam is alles behalve natuurlijk. Dan beginnen ze aan mijn haar. Ze maken er krullen in en maken van mijn voorste plukken haar een vlechtje zodat het niet voor mijn ogen valt. In de vlecht vlechten ze kleine bloemen mee. Dan komt mijn stylist binnen met een jurk. Het is een jurk die tot net boven mijn knieën valt en vanaf mijn heup wijd wordt. Het bovenstuk heeft geen bandjes. De kleur is lichtroze, maar dan ook echt heel licht. Om de jurk heen is een lint met bloemen, dezelfde bloemen als in mijn vlecht. Het past werkelijk precies. Als schoenen krijg ik weer simpele ballerina's die dezelfde kleur als mijn jurk hebben. Alles bij elkaar zie ik er prachtig uit, al zeg ik het zelf.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    ik ben er vrijdag voor 3 weken niet ik ga op vakantie

    Ik ben vanaf morgen tot 7 augustus weg op vakantie :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (uhh is dit topic gesloten?)


    If there's no risk, there's no reward.

    { Nee iedereen is op vakantie dus wachten tot iedereen terug is ;) }

    (okeee (; )


    If there's no risk, there's no reward.