• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Dana Lupores ~ LostDreamz

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:35 ]


    ~

    (kan iemand even zeggen waar we zitten met het topic? En hebben ze hun 'gaven' al of ontdekken ze die pas in de arena?)


    If there's no risk, there's no reward.

    (Weet ik niet precies xD
    Maar anders kom jij met Storm naar de trein. Daar is Heather je districtsgenoot ook ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    NiallsMofo schreef:
    (...)
    Florian James Jackson - District 10
    Ik knikte. ''Ik vind het goed hoor, dames gaan altijd voor met kiezen..'', glimlach ik en loop richting de linkse kamer. Ik open de deur en gluur naar binnen. Het is een mooie kamer en ik loop richting het raam, perfect uitzicht. Ik pak een afstandsbediening en druk op een knopje. Het raam veranderd in een beeld van thuis, mijn buurt. Ik leg mijn hand op het raam en kijk naar mijn schoenen terwijl ik zuchtte. Ik zal deze plaats nooit meer in het echt zien.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Melrose
    Ik lachtte eventjes, en liep ook mijn eigen kamer in. ''Wauw.'' mompelde ik, en zonder de deur achter me dicht te doen liep ik door naar het bed. Ik liet mezelf er op vallen. Wat zacht.. Thuis sliep ik op een matrasje op de grond, en je kan je voorstellen dat dat niet erg comfortabel is.
    Ik liet mijn vingers over de lakens glijden, gemaakt van zijde.

    [Dankjewel voor het quoten ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Melrose
    Ik lachtte eventjes, en liep ook mijn eigen kamer in. ''Wauw.'' mompelde ik, en zonder de deur achter me dicht te doen liep ik door naar het bed. Ik liet mezelf er op vallen. Wat zacht.. Thuis sliep ik op een matrasje op de grond, en je kan je voorstellen dat dat niet erg comfortabel is.
    Ik liet mijn vingers over de lakens glijden, gemaakt van zijde.

    [Dankjewel voor het quoten ^^]

    Florian James Jackson - District 10
    Ik zuchtte nog een keer en drukte op een knopje op de afstandsbediening zodat het raam weer het normale uitzicht op het Capitool kreeg. Mijn blik viel op de kledingkast en ik stond op. Ik trok mijn shirt uit en trok de kast open om te kijken voor een makkelijker shirt. Ik bekeek mezelf in de spiegel en mijn ogen werden groot. Mijn ketting. Fuck, waar was dat ding? Ik rende de slaapkamer uit en doorzocht de woonkamer, maar het was weg. Ik gooide het t-shirt wat ik in mijn handen had op de bank en liep naar Melrose's kamer. ''Rose, ik ben mijn aandenken kwijt..''

    [Alsjeblieft ^^]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 21:14 ]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Melrose
    Mijn rust-momentje werd verstoord door Florian die paniekerig mijn kamer binnen rende. ''Rose, ik ben mijn aandenken kwijt..'' zei hij, en ik schoot overeind. ''Wat?'' ik vloekte.
    ''Wat is je aandenken?'' vroeg ik hem, en sprong op. Onwillekeurig greep ik naar mijn ring, en ik zuchtte opgelucht toen ik die nog steeds om had. Afwachtend keek ik Florian aan, en een gevoel van medelijden overspoelde me.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Melrose
    Mijn rust-momentje werd verstoord door Florian die paniekerig mijn kamer binnen rende. ''Rose, ik ben mijn aandenken kwijt..'' zei hij, en ik schoot overeind. ''Wat?'' ik vloekte.
    ''Wat is je aandenken?'' vroeg ik hem, en sprong op. Onwillekeurig greep ik naar mijn ring, en ik zuchtte opgelucht toen ik die nog steeds om had. Afwachtend keek ik Florian aan, en een gevoel van medelijden overspoelde me.

    Florian James Jackson - District 10
    ''Het is een ketting, met als hanger een zwaard. Mijn opa heeft het gemaakt toen ik net geboren was...'', zei ik zachtjes en vloekte. Die ketting betekende alles voor me, als ik hem voorgoed kwijt was.. Was mijn laatste verbindtenis met mijn thuisdistrict verbroken. ''Ik wilde me omkleden en ik trok mijn shirt uit, en toen zag ik dat mijn ketting weg was!'' Ik wees naar mijn bovenlichaam, waar eerst een zilveren ketting om mijn nek hing.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Melrose
    ''Eh-'' koortsachtig dacht ik na. ''Ligt 'ie niet in je andere shirt? Dat je 'm perongeluk hebt uitgetrokken? Of op de vloer?'' somde ik op, en ik keek hem vragend aan. ''Misschien moeten we terug naar het restaurant, dat je 'm daar bent verloren..'' ging ik verder.
    Het moest verschrikkelijk voor hem zijn, ik zou ook niet weten wat ik moest doen zonder mijn ring.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Melrose
    ''Eh-'' koortsachtig dacht ik na. ''Ligt 'ie niet in je andere shirt? Dat je 'm perongeluk hebt uitgetrokken? Of op de vloer?'' somde ik op, en ik keek hem vragend aan. ''Misschien moeten we terug naar het restaurant, dat je 'm daar bent verloren..'' ging ik verder.
    Het moest verschrikkelijk voor hem zijn, ik zou ook niet weten wat ik moest doen zonder mijn ring.

    Florian James Jackson - District 10
    Ik dacht diep na, en toen schoten mijn ogen wagenwijd open. ''De lift!'', riep ik na toen ik weg was gerend. De lift stond nog bij onze etage en ja hoor, in een hoek lag hij te glimmen. Ik pakte hem op en plofte met een zucht van opluchting op de bank. ''Ik heb hem... Het slotje is kapot gegaan.''


    Billy Bob Bob Billy :P

    Melrose
    Opgelucht liet ik me weer op mijn bed ploffen.
    ''Gelukkig maar.'' glimlachte ik, en keek hem even aan. Onwillekeurig friemelde ik wat aan mijn ring. Het was een verjaardagscadeautje die mijn vader me gaf, een half uurtje ofzo voor zijn overlijden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    HurtedHeart schreef:
    (...)

    Ayden Samuel Bright
    Ik hd geen idee waar ik heenliep, maar ik hoorde metaal npu er zat eerder iemand aan te klooien dat betekende dus dat het ook een tribuut was net als mij. 'Heey, Heather, District 7.' Zei een meisje die tegen een deur aan leunde. Ze glimlachte en ze klonk vriendelijk, maar ik wist dat dat bij iedereen niet zo was zoals het leek. 'Heey, Ik ben Ayden uit District 3.' Zeg ik vriendelijk terwijl ik kijk hoe ze met die musicplayer prutst. Met mijn gave zou ik hem zo kunnen laten werken, maar mijn gave zou ik niet laten zien. Tot het nodig was misschien. Ik pakte een paar knoppen vast draaide en drukte op play waarna er muziek uit kwam. 'District 3 is technisch dus ik weet er wel wat van.' Zeg ik nonchalant, maar het was niet opschepperig bedoelt.

    [@130clock voor als je hem niet zag. :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik kwam dit topic tegen en vroeg me af of jullie nog mensen zoeken.. So.. Zoeken jullie nog iemand?]

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 11:48 ]

    Heather

    "Bedankt ik hoopte ook al dat je er iets van wist" glimlachte ik. Hij komt uit Drie en weet veel van techniek, ik weet niet wat hij nog meer kan, maar dat zie ik ook wel. "Weet jij eigenlijk hoe het komt dat sommigen een gave hebben?" vroeg ik aangezien hij slim is en er misschien iets over weet.

    (sorry hat hem idd nog nie gezien xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Blanche schreef:
    [Ik kwam dit topic tegen en vroeg me af of jullie nog mensen zoeken.. So.. Zoeken jullie nog iemand?]


    [Ik zal straks vragen aan Patrick of dat nog kan;)]


    ~

    NACHT

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 13:42 ]


    ~