• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Dana Lupores ~ LostDreamz

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:35 ]


    ~

    Ayson

    "Ons district ligt wel aan zee, maar ik kom daar niet vaak. Ik woon aan de andere kant van Acht" zeg ik voorzichtig. Ik bestudeer hoe ze met het water op haar vingers speelt. "Speel je vaak met water? Kan je daar dan soms iets mee?" vraag ik en ik heb meteen spijt van mijn nieuwsgierigheid.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Odina Lupe Araluen

    Ik word rood als hij mij naar mijn kracht vraagt en knik voorzichtig. Ik draai mij om naar de vijver en schep er wat water uit, zodat ik meer tot mijn beschikking heb. Ik laat het even heen en weer gaan in mijn handen en maak er vervolgens een ijssculptuur van in de vorm van een zeemeermin.
    'En wat kan jij?' vraag ik voorzichtig.


    Happy Birthday my Potter!

    Ayson
    Ik twijfel mijn kracht te laten zien maar ik heb die van haar ook gezien. Ik speur even de omgeving af en zie verder op een steen liggen. Hij is redelijk groot. Ik steek mijn hand naar de richting van de steen en meteen vliegt hij op me af. Als hij dicht bij genoeg is maak ik een werp beweging met mijn hand en de steen vliegt met een snelle vaart weer weg.
    "Zo goed?" vraag ik verlegen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Odina Lupe Araluen

    Ik kijk verwonderd naar de vliegende steen. Dat is best een handige kracht. Hij zou waarschijnlijk niet eens naar de hoorn toe hoeven rennen en dus is er heel weinig kans dat hij al in het bloedbad zal sterven.
    'Kan je dat ook met mensen?'


    Happy Birthday my Potter!

    )ik ga tyler dood maken'

    Timmons schreef:
    )ik ga tyler dood maken'


    [Waarom? We beginnen zo met de trainingssessies en de Arena]


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    [Waarom? We beginnen zo met de trainingssessies en de Arena]
    Oow nee dan niet)

    Timmons schreef:
    (...)Oow nee dan niet)


    [Zoals ik inmiddels al een aantal keren heb gezegt. We laten eerst iedereen zelf hun gang gaan zodat we kunnen zien wie wel en niet reageert aangezien er nog steeds een aantal zijn die niet hebben gereageerd.]


    ~

    Ayson

    "Dan ben ik waarschijnlijk uren bezig, heb dat namelijk nog niet onder controle. Maar ik denk het opzich wel, als je lichter bent dan een grote steen" zeg ik nu wat vrolijker.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 17:08 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik kijk Amelia even aan 'Ga jij maar slapen hoor, ik val nu toch niet zo snel in slaap dus ik ga even uit het raam hangen' zeg ik terwijl ik naar het raam loop, de zon die onderging was pracht hier, de weerkaatsing die op de gebouwen te zien is, is prachtig.
    Ik glimlach even waarna ik denk aan alle dingen die ik mee heb gemaakt, de goeie en de slechte, dat maakte helemaal niks meer uit in deze arena.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik duw zachtjes Shadow naar zijn eigen kant van het bed om uit het raam te hangen en kleed me dan uit. Ik kruip onder de dekens en bekijk hem. Ik glimlach rustig. 'Hebben we morgen samen de trainingssessie of alleen?' vraag ik zacht en trek aan zijn broek.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik zucht even 'Ik heb gevraagt of ik hem alleen mag doen' zeg ik dan waarna ik weer uit het raam kijk, als ik sponsors wil dan moet ik ze laten zien wat ik kan, zolang niemand weet wat mijn krachten zijn zullen ze ook in het duister blijven grjpen.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik ga zitten en kijk hem aan. 'W..waarom zou je dat doen?' vraag ik. Ik ben licht geschrokken en haal allemaal senario's in mijn hoofd waarom hij het alleen zou willen doen. Ligt het aan mij? Ik slik moeilijk en durf hem niet aan te kijken.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik glimlach even 'Omdat ik dat speciaal wilde, vraag er niet verder om' zeg ik dan waarna ik uit het raam klim en via de schaduw op het dak van het gebouw kom. Ik laat mijn beneden naar beneden hangen waarna ik mijzelf achterover laat vallen, ik sluit mijn ogen terwijl ik naar de geluiden om mij heen luister.

    Amelia Rivers - District 12

    Opeens voelde ik me een klein gekwetst meisje. Ik trek mijn benen op en leg mijn hoofd er tegen aan terwijl er tranen over mijn wangen lopen. We hadden nooit geheimen voor elkaar, we wisten alles van elkaar. Iets wat 'normale' vrienden niet van elkaar wisten wisten wij wel van elkaar. Ik snik zacht en probeer te bedenken waarom hij dit wilde.


    ~