• HAPPY TOPIC!
    Ik kreeg net een berichtje op mijn Facebook-pagina, ik deed fotoshoots met vrienden van me, ze zien er allemaal nogal "raar" uit.
    Blijkt dat die vrouw voor Vitaya werkt & zo'n mensen zoekt x')
    Ik ben niet goed gelovig, maar wat ze zegt blijkt wel waar te zijn
    LOL, ik vind dit echt grappig x) straks kom ik misschien op tv, en dan ziet de ganse wereld mij van weirdo naar babe veranderen hahahhah
    Kay not gonna happen. Maar anyways, wat denken jullie? Me aanmelden voor 't programma of niet? :p
    Ze heeft trouwens ook al afgesproken met een vriendin van me, dus nu nog even alles checken met dat meisje haha


    Julie Jellyfish

    Ik zou 't gewoon doen (;


    26 - 02 - '16

    Zou 't gewoon doen! Mijn ouders hebben me opgegeven voor dat programma van Gordon 'Help onze dochter aan de man'. Thank fuck dat ik niet uitgekozen ben, ik had ze vermoord :W


    To infinity and beyond •

    Het zou helemaal niets voor mij zijn, maar als het jou leuk lijkt (en je weet zeker dat die vrouw geen onzin vertelt, want dat is inderdaad wel iets waar je voor uit moet kijken) moet je het gewoon doen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    The make-under? Dat zijn toch van die wijven die helemaal onder de make-up zitten en ze dan een normale look geven? Moet je trots op zijn om daar in te komen. :') Mijn nicht is er in mei ook in geweest, dus ik heb eens goed kunnen lachen.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 16:05 ]


    Take me to wonderland

    Twist schreef:
    The make-under? Dat zijn toch van die wijven die helemaal onder de make-up zitten en ze dan een normale look geven? Moet je trots op zijn om daar in te komen. :') Mijn nicht is er in mei ook in geweest, dus ik heb eens goed kunnen lachen.

    Jeps! Maar die vrouw zei tegen me dat ze weg willen van al die "barbie's" en nu gaan voor alternatieve mensen, zoals mij en mijn vrienden enz :p
    Ik ben zelf volgepierced & stretchers.. Waarvan 1tje 20mm :p
    Ook zei ze iets van alternatieve kledingstijlen, ik zelf draag atijd vintage meestal 50s xD
    Dus 't leek me wel interessant :D


    Julie Jellyfish

    Doen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    JulieH schreef:
    (...)
    Jeps! Maar die vrouw zei tegen me dat ze weg willen van al die "barbie's" en nu gaan voor alternatieve mensen, zoals mij en mijn vrienden enz :p
    Ik ben zelf volgepierced & stretchers.. Waarvan 1tje 20mm :p
    Ook zei ze iets van alternatieve kledingstijlen, ik zelf draag atijd vintage meestal 50s xD
    Dus 't leek me wel interessant :D

    Hmm, ik weet niet of ik dat concept zo leuk vind. Dan lijkt het net alsof het slecht is en je niet mooi kan zijn door je anders te kleden.


    Take me to wonderland

    Twist schreef:
    (...)
    Hmm, ik weet niet of ik dat concept zo leuk vind. Dan lijkt het net alsof het slecht is en je niet mooi kan zijn door je anders te kleden.

    Dat is wel waar ja ;o
    Maar ja, het leek me wel eens leuk om te zien hoe ik eruit zou kunnen zien als "de rest".
    Snapje? :p


    Julie Jellyfish

    JulieH schreef:
    (...)
    Dat is wel waar ja ;o
    Maar ja, het leek me wel eens leuk om te zien hoe ik eruit zou kunnen zien als "de rest".
    Snapje? :p

    Ja, het kan wel eens leuk zijn om te zien hoe je er zelf dan uitziet, maar ik ben het niet eens met het concept van het programma. :')


    Take me to wonderland

    Snog, marry or avoid :D hahaha nou ik hoop dat het wat wordt :p


    Life is hard and then we die

    Hmm, ik zou het niet doen. Ik vind zulke tv-programma's eigenlijk nogal beledigend, vooral met die foto die dan de straat rondgaat. Je wordt erin afgeschilderd als iemand die zich totaal niet kan kleden of opmaken, terwijl dat ik eigenlijk vind dat iedereen mooi is op zijn eigen manier. Bovendien kan je erop rekenen dat negen kansen van de tien er mensen zullen zijn die de kandidaten voor dat programma gewoon vierkant uitlachen. Maar als jij er vertrouwen in hebt en denkt dat je (soms felle) kritiek aankan, dan zou ik het gewoon doen!

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 14:50 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vivere schreef:
    Zou 't gewoon doen! Mijn ouders hebben me opgegeven voor dat programma van Gordon 'Help onze dochter aan de man'. Thank fuck dat ik niet uitgekozen ben, ik had ze vermoord :W

    Hahahaha. Dat wilden mijn ouders ook doen, maar dat wilde ik absoluut niet. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    't kan geen kwaad.


    Alleen maar tranen van geluk

    Rosarum schreef:
    Hmm, ik zou het niet doen. Ik vind zulke tv-programma's eigenlijk nogal beledigend, vooral met die foto die dan de straat rondgaat. Je wordt erin afgeschilderd als iemand die zich totaal niet kan kleden of opmaken, terwijl dat ik eigenlijk vind dat iedereen mooi is op zijn eigen manier. Bovendien kan je erop rekenen dat negen kansen van de tien er mensen zullen zijn die de kandidaten voor dat programma gewoon vierkant uitlachen. Maar als jij er vertrouwen in hebt en denkt dat je (soms felle) kritiek aankan, dan zou ik het gewoon doen!


    Dit.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 15:31 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Orianna schreef:
    Ik zou 't gewoon doen (;


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf