• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Dana Lupores ~ LostDreamz

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:35 ]


    ~

    Heather

    Ik liep weer naar het gebouw waar de trainingszaal was en wil net de deur opendoen als ik voetstappen aanhoor komen. Snel doe ik de deur weer dicht en leun er tegen aan. Ik lach naar de jongen. "Heey, Heather, District 7" glimlach ik. Ik werd steeds beter in aardig doen, dit klonk zelfs heel vriendelijk. Ik begin weer wat met de musicplayer te prutsen. Ik snap er eigenlijk helemaal niets van maar ach.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (dus er zitten nog in de trein of zo? Ik snap het niet echt. Voor de parade zit je toch alleen met je district genoot in een trein?)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ja alles is een beetje raar. Iedereen kletst gewoon met elkaar en loopt los door de stad heen. Je kan elkaar nu eigenlijk al neersteken en weglopen van de spelen -,-)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Ik zal vanavond wel kijken wat we doen angezien er weer mensen zijn die wel mee willen doen maargewoon nooit wat posten. Day is tevens een reden waarom we het eerst zo hebben gedaan.)


    ~

    (oké dan wacht ik wel gewoon even. Heb toch geen district genoot)


    Happy Birthday my Potter!

    [Heeft er iemand zin om Marigold te meeten?]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Rider schreef:
    (oké dan wacht ik wel gewoon even. Heb toch geen district genoot)


    [Ik denk dat het morgen word, want Patrick is werken en gaat daarna weg;) En hij is morgen wel online. Dus we moeten het even goed uitzoeken:)]


    ~

    lluvia schreef:
    Matthew - District 11

    Ik grinnik. 'Het helpt als je de snaren aan slaat.' Ik doet het voor haar en grinnik. 'Voor de rest doe je het erg goed.


    Julie - District 11.
    Ik sla de snaren aan. Dan gooi ik mijn armen in de lucht. 'Rockstar!' roep ik luid. 'En, ben ik niet een geweldig muzikaal talent?' zeg ik als ik mijn hoofd omdraai zodat ik naar hem kan kijken. Gewoon omdat het beleefd is en natuurlijk ook zodat ik zijn hele lieve lach kan zien.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Matthew - District 11

    Ik grinnik als ze dit zegt en haar hoofd draait. Haar gezicht is zo dicht bij dat ik haar parfum of deodorant kan ruiken. Zoet. Erg lekker

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik kijk Amelia even aan maar ik wist dat een van ons zou sterven, hoe erg we ook samen terug willen gaan.
    Ik glimlach eventjes maar van binnen is het heel anders, de duisternis probeert mijn lichaam te krijgen maar ik vecht terug.
    'Het is misschien warmer dan bij ons, maar zelfs dan kunnen we makkelijk hier in de warmte zitten. Ik vind het onderhand wel lekker' zeg ik met een lach.

    Amelia Rivers - District 12

    Grijnzend plof ik weer naast hem. 'Jou mening is soms echt totaal anders dan de mijne he' zeg ik lachend. Ik sta op voor nog een glas ijskoud water die ik zonder problemen weg werk. 'Heerlijk' zeg ik en kijk even onze kamer rond waar het een gigantische bende was. 'Zullen we zo gaan slapen of wil je nog iets doen?' vraag ik.


    ~

    lluvia schreef:
    Matthew - District 11

    Ik grinnik als ze dit zegt en haar hoofd draait. Haar gezicht is zo dicht bij dat ik haar parfum of deodorant kan ruiken. Zoet. Erg lekker


    [Wil je misschien wat langere posts maken? Dan kan ik er ook wat meer mee. :3]

    Julie - District 11.
    Ik sta op en leg de gitaar netjes terug op zijn oude plaats. We zullen vast nog wel tijd overhebben om een andere keer te oefenen. 'Van muziek maken krijg je honger.' Niet waar, ik had nog helemaal geen honger. Het is meer dat nu ik de mogelijkheid heb om te eten, ik die wil benutten. Ik loop naar een soort van bord met allemaal knopjes met verschillend soort eten. Alles staat er op. 'Waar heb jij zin in?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Hai :'D. Wat is er precies gebeurt, en wat is de laatste reactie van Florian? ^-^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ja sorry, ik was logeren en had daarna een feest dus had niet veel tijd uitgebreid te schijven]

    Mattew - district 11

    Ik glimlach en sta dan ook op. 'Ik heb niet echt honger dus bestel wat je wilt.' Ik ga zitten met de gitaar op mijn schoot en speel een zachte melodie. 'Je eet best veel. ' grijns ik. 'Meer dan ik op dit moment en dat zegt wat. ' ik kijk naar haar en glimlach gerustellend.

    13Oclock schreef:
    Heather

    Ik liep weer naar het gebouw waar de trainingszaal was en wil net de deur opendoen als ik voetstappen aanhoor komen. Snel doe ik de deur weer dicht en leun er tegen aan. Ik lach naar de jongen. "Heey, Heather, District 7" glimlach ik. Ik werd steeds beter in aardig doen, dit klonk zelfs heel vriendelijk. Ik begin weer wat met de musicplayer te prutsen. Ik snap er eigenlijk helemaal niets van maar ach.


    Ayden Samuel Bright
    Ik hd geen idee waar ik heenliep, maar ik hoorde metaal npu er zat eerder iemand aan te klooien dat betekende dus dat het ook een tribuut was net als mij. 'Heey, Heather, District 7.' Zei een meisje die tegen een deur aan leunde. Ze glimlachte en ze klonk vriendelijk, maar ik wist dat dat bij iedereen niet zo was zoals het leek. 'Heey, Ik ben Ayden uit District 3.' Zeg ik vriendelijk terwijl ik kijk hoe ze met die musicplayer prutst. Met mijn gave zou ik hem zo kunnen laten werken, maar mijn gave zou ik niet laten zien. Tot het nodig was misschien. Ik pakte een paar knoppen vast draaide en drukte op play waarna er muziek uit kwam. 'District 3 is technisch dus ik weet er wel wat van.' Zeg ik nonchalant, maar het was niet opschepperig bedoelt.


    I'm finally back, Finally after a Year break