• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:41 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Ik ga weer zitten en pak mijn notebook er weer bij aangezien niemand mijn hulp nog nodig had en krabbel weer snel een nieuwe pasje op en loop snel naar de deur en doe hem open "Ga door met oefenen ik ben zo terug" zeg ik en loop snel de zaal uit en loop naar buiten waar ik even frisse lucht op snuif en mijn hoofd even leeg maak, Lesgeven was best vermoeiend dacht ik opeens en wreef over mijn gezicht heen en probeerde weer wat minder vermoeiend te kijken en ik loop langzaam weer naar de studio.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik denk even na over een vraag, en kijk toe hoe ik Cam zie stretchen.
    'Oke, ik weet er een,' zeg ik met een glimlach. 'Wat zou je doen.... Als je 1 wens had. En dan bedoel ik wat je zou wensen.' en voordat hij iets kon wensen voegde ik er nog aan toe: 'En je mag niet meer wensen wensen.' en ik kijk hem glimlachend aan. 'Als je snapt wat ik bedoel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik dacht even na over haar vraag, wat zou ik wensen als ik een wens zou hebben "Om eerlijk te zijn zou ik het niet weten" zeg ik na een tijdje "Ik heb een familie, huis en beste vriendin" zeg ik lachend "Of nouja misschien een vriendinntje" zeg ik dan "Iemand leuk en aardig en lief en waar ik mee kan lachen" zeg ik snel "En jij wat zou jij wensen met een wens" vraag ik haar terug.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Even kijk ik verbaasd naad Jamie die wegloopt, maar besluit door te dansen. Ik moet dit echt geweldig onder de knie krijgen. Ik dans door. Het voelde steeds fijner, ging automatischer en het zag er beter uit. Opeens was ik zo gefocust dat ik niet meer op andere om me heen let. Het was alleen de muziek, de pasjes en ik. Niemand anders en dat voelde heerlijk.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk op de klok en zie dat mijn les er al weer bijna opzat en ik klapte even in mijn handen voor de aandacht "Ok iedereen goed gewerkt, we slaan het voordoen even over en doe we morgen ochtend" zeg ik "Het is twee uur en jullie mogen nu naar huis" zeg ik lachend en verzamel zelf ook mijn spullen alvast.

    *Even een kleine tijd boost bij de klassieke dans groep c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    'Om eerlijk te zijn zou ik het niet weten. Ik heb een familie, huis, beste vriendin.' zegt hij lachend. En ik lach naar hem terug. 'Of nou ja misschien een vriendinnetje.' zegt Cam dan. 'Iemand leuk en aardig en lief en waar mee ik kan lachen.' zegt hij snel. 'Wat zou jij wensen met een wens?' vraagt hij dan aan mij. En ik zeg lachend: 'Dus eigenlijk dwing je me nu om truth te zeggen. Maar oke, als ik een wens mocht doen zou ik een levensvoorraad hamburgers met bacon bestellen.' en ik lach naar Cameron. Ik dacht na over wat hij had gezegd over zijn wens. 'Truth or dare?' vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    { is goed}

    Amy Michels

    Ik schrik op van de stem van Jamie. Ik heb niet verstaan wat hij zei, maar iedereen is zijn spullen al aan het pakken en sommige verlaten de les Zelfs al! Een beetje verward loop ik naar mijn tas. Vlug doe ik mijn andere schoenen aan en rek me uit. Ik sta op en hijs mijn sporttas over mijn schouder. 'Tot morgen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    'Dus eigenlijk dwing je me nu om truth te zeggen. Maar oke, als ik een wens mocht doen zou ik een levensvoorraad hamburgers met bacon bestellen.' zegt ze en ik lach "Precies het antwoord wat ik van je verwacht had" zeg ik lachend 'Truth or dare?' vraagt ze weer "Dare" zei ik nu maar en kijk haar vragend aan "Laat me niet iets verschrikkelijks doen ok" zeg ik lachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    'Tot morgen.' zegt ze en ik knik even glimlachend en hou de deur voor haar open, ik sluit de deur als iedereen weg is en laat mezelf op de grond vallen en zucht "Ik ben moe" zeg ik hardop en lach even om mezelf en loop zuchtend naar mijn spullen op naar huis dan maar en ik loop het gebouw uit en steek nog een sigaret op en neem een lange trek, ok ik moest echt even van deze nare gewoonte af komen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    'Hhhmmmmm... eens even denken,' zeg ik lachend. 'Wat voor ergs kan ik je laten doen...' en ik kijk vanuit mijn ooghoeken naar Cameron. Dan komt er ineens iets in me op, 'Vertel mij maar eens je grootste blunder ooit.' en ik kijk hem aan. Ik had Cam namelijk nooit zien blunderen. 'Het os iets wat je moet doen en gelijk ook de waarheid.' en ik lach met een twinkeling in mijn ogen naar hem. 'Of vindt je dat te erg?' terwijl ik naar hem toe loop en naast hem ga zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik was doodop en het viel me zwaar om nu nog naar huis te lopen. Ik slenter langzaam verder en zucht. Ineens lijkt het wel heel ver... Ik bijt op mijn lip en sluit mijn ogen. Ik was doodop en had geen zin om nog verder te lopen. Ik laat me op een bankje vallen en pak mijn mobiel. Ik staar even naar mijn vaders nummer. Zal ik hem ballen? Ik zucht. Niet nu. Ik ga op het bankje liggen en sluit vermoeid mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    ik denk even na "Nee dat is veel te erg" zeg ik en ik grinnik even "Verzin maar wat anders" zeg ik lachend en kijk hoe ze naast me gaat zitten en ik strek nog een keer mijn benen vol uit, als ik het niet zou doen zou ik daar morgen heel erg spijt van krijgen.\

    *Ik ga zo slapen denk ik*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    { ja is goed. Ik ook. Ik ben morgen hele dag thuis, dus ook wel online denk ik. ik denk dat ik tot maximaal half 4 wakker blijf}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik stap in mijn auto en gooi mijn tas op de achterbank en ik zet mijn zonnebril snel op mijn neus en rij langzaam weg van de school. Ik kijk even op uit mijn raam en zie Amy zitten met haar ogen gesloten "Heb ik je te hard laten werken" vraag ik lachend


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam wilde het niet vertellen.
    'Je bent zo juist je grootste blunder begaan,' zeg ik lachend. Ik draai me naar hem toe en begin hem dan te kietelen.
    'KIETELDOOD!' roep ik vrolijk. En kietel hem verder.

    [Ik blijf nog heel even ^^ maar ook niet te lang meer (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.