• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:41 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron Nikolai Parker
    Alice draait zich wat om en legt haar hoofd op mijn schoot en legt haar voeten op de bank 'Perfect zo.' zegt ze glimlachend en ik lach even "Amen" zeg ik en leg mijn arm op haar middel en sluit mijn ogen dan ook. "De zon en het briesje zijn echt perfect zo" zeg ik kriebel een beetje met mijn hand over haar arm. "Weetje nog dat we vroeger altijd samen gingen dansen" vraag ik lachend terwijl mijn ogen nog steeds gesloten zijn.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik Glimlach. Het was niet zo moeilijk te vinden. Deze gang uit, naar links en dan aan het einde van de gang. Ik rek me uit en loop er op mijn gemak heen. Daar aangekomen gooi ik mijn hele tas erin. Mijn schoenen haalde ik er zo wel uit. Ik pak mijn mobiel en zet die weer aan. Dit keer ook sms'jes van mijn vriendinnen. De school is ver van mijn huis, dus heb ik afscheid moeten nemen. Ik plof neer op een traptreden recht tegen over de zaal waar ik moet zijn. Ik pak mijn mobiel en besluit mijn beste vriendin te bellen. Beter dan mijn vader...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik slaap rustig verder en draai me een beetje om in mijn slaap

    *Oopa one-liner :c noujaa*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    {zullen we half uurtje overslaan? }


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    'Amen,' zegt Cam lachend en ik lach ook even. Ik voel hoe hij een arm om mijn middel legt. 'De zon en het briesje zijn echt perfect zo.' zegt hij en hij kriebelt met zijn hand op mijn arm. Ik laat hem zij gang gaan. 'Jup, dat is zeker zo.' zeg ik.
    'Weet je nog dat we vroeger altijd samen gingen dansen?' vraagt hij. En ik open even mijn ogen en kijk naar hem. Een lach zit op zijn lippen. En ik sluit mijn ogen weer.
    'ja dat weet ik nog,' glimlach ik. 'We waren een goed duo.' en ik zucht even uit. 'Dat herinner ik me nog als de dag van gister.' en ik pak zijn hand die mij kriebelde met hand aan de arm die hij kriebelde. En ik hield die gewoon vast. Met mijn ogen dicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Is goed*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Demi1309 schreef:
    {zullen we half uurtje overslaan? }


    [Ik vind het best hoor ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    'ja dat weet ik nog,' glimlacht ze 'We waren een goed duo.' ik knik om haar worden 'Dat herinner ik me nog als de dag van gister.' zegt ze weer, ik lach even "Ja en toen moest ik van mijn ouders op ballet" zeg ik een beetje spottend aangezien ik ballet echt haatte en ze pakte mijn hand vast en toen zaten we daar lekker genietend van het zonnetje "Ik wil terug naar die tijden dat alles makkelijk was en toen we nog klein waren" zeg ik glimlachend en bijt even op mijn lip iets wat ik altijd deed als ik op mijn gemak was.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    {oke dan:)}

    Amy Michels

    Ik lach en werp een blik op de tijd. 'Het spijt me, maar ik moet zo ophangen. De les begint zo weer.'
    'Nu al?'
    'We zijn al een half uur aan het kletsen hoor,' lach ik. Mijn beste vriendin lacht nu ook.
    'O. Ik moet je nog iets zeggen. Ik weet niet of je het erg vindt, maar je leuke ex vriendje lijkt je niet te missen.' ik zucht.
    'Dat is dan mooi voor hem. Ik Heb het uitgemaakt weet je nog?' ik zucht en staar voor me uit. Ergens had het me wel gekwetst. Niet dat ik nog gevoelens voor hem had, maar toch...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik knipper mijn ogen snel open als ik het irritante geluid hoor van de wekker op mijn telefoon en ik kreun even terwijl ik hem uitzet en ga overeind zitten. Ik gooi mijn telefoon weer in mijn tas en wrijf over mijn ogen heen en gaap, ik loop naar het midden van de zaal en strek even snel voordat ik de muziek nog even aan zet en wat bewegingen maak. Hier hield ik van lekker in mijn eentje dansen met niemand die me beoordeeld of me aan kijkt dat ik Klassiek dans.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik doe mijn ogen open en kijk naar hem. Ik zie hem op zijn lip bijten.
    'Als een tijdmachine gevonden hebt, laat je het dan even weten?' vraag ik lachend. 'We moeten er gewoon weer een leuke tijd van maken. Hoewel mijn tijd met jou altijd leuk is, Cam.' en ik kijk naar hem. Het gezicht dat zo vertrouwd voor me is. Waar ik elk detail wel van kende. Elke emotie. En ik moet er om glimlachen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    "Ja ik zal het je laten weten" zeg ik lachend 'We moeten er gewoon weer een leuke tijd van maken. Hoewel mijn tijd met jou altijd leuk is, Cam.' zegt ze "Ja mijn tijd ook altijd bij jou Alice" zeg ik lachend en ik zie hoe ze me aan kijkt en ik kijk haar ook aan recht in haar ogen en glimlach naar haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    We kijken elkaar glimlachend aan. 'Dat is mooi, anders had ik je de kieteldood moeten geven,'. Zeg ik plagend. Ik kan het toegeven of niet, maar Cam was knap. Soms dan dacht ik; is dat echt mijn beste vriend? Hij ziet er goed uit, is lief voor me en ik kan gewoon alles vertellen aan hem. En dan verschijnt er altijd een glimlach op mijn gezicht want ja, dat ís mijn beste vriend. 'Ik zou niet weten wat ik zonder je moet.' zeg ik lachend tegen Cameron. En ik sluit mijn ogen weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik sta op en loop richting mijn kluisje. 'Dank je dat je het even melden,' Zucht ik. Ik pak mijn tas eruit en slenter terug.
    'Je vind hem niet meer leuk toch?' Ik zucht. 'Nee.' ik trek de deur open en zie Jamie dansen. Ik glimlach en loop naar dezelfde plek waar ik eerst zat. 'Wat hoor ik voor een muziek?'
    'Ik sta in de danszaal. Ik moet ophangen.'
    'Wacht!'
    'ja?'
    'Zou je er problemen mee hebben als ik en nou ja... Ik vind hem leuk Amy.' ik haal de telefoon een stukje van mijn oor en staar er verbaasd naar. Langzaam breng ik hem weer naar mijn oor. 'Ga je gang. Het is toch een klootzak. Dag.' ik hang op. Verwissel mijn schoenen weer en staar voor me uit. Ik hAd het moeten zien aankomen...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    'Dat is mooi, anders had ik je de kieteldood moeten geven,'. zegt ze placherig en ik lach terug, hoe vaak we wel niet elkaar hadden gedreigt met de kieteldood dacht ik opeens 'Ik zou niet weten wat ik zonder je moet' zegt ze weer en ik zie hoe ze haar ogen weer sluit "En ik zou niet weten wat ik zonder jou moest" zeg ik lachend en kijk even naar haar en wend mijn blik dan af naar de lucht waar ik mooie witte wolken zie en een blauwe lucht.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik heb eerst niet door dat er iemand is binnegekomen maar als ik de deur hoor dichtslaan open ik snel mijn ogen en sta abrupt stil, ik kijk om me heen en zie Amy zitten "Oh Amy" zeg ik even lachend "Je liet me schikken" zeg ik er achteraan en zet de muziek uit. "Jij bent vroeg" zeg ik terwijl ik op de klok kijk en zie dat er nog een paar minuten over zijn en neem nog een slok water.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.