• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:41 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Lol great, mijn personage zat in de klassieke les en ik weet van niets. Ik moet vandaag tot 5 uur werken, morgen tot 6 uur en deze RPG gaat me veel te snel. Ik ga het nooit bijhouden zo.]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    [Lol great, mijn personage zat in de klassieke les en ik weet van niets. Ik moet vandaag tot 5 uur werken, morgen tot 6 uur en deze RPG gaat me veel te snel. Ik ga het nooit bijhouden zo.]


    O sorry.... Ehm... Ze hebben in de les wat pasjes geleerd en verder niet echt iets... Misschien kan je gewoon wat stukjes posten over na school?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik moet er even inkomen hoor >.< Hebben ze een eigen kamer?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Assassin schreef:
    [Lol great, mijn personage zat in de klassieke les en ik weet van niets. Ik moet vandaag tot 5 uur werken, morgen tot 6 uur en deze RPG gaat me veel te snel. Ik ga het nooit bijhouden zo.]


    [Inderdaad, het gaat vet snel. Ik weet bijna zeker dat iedereen nu al een vriendje of vriendinnetje op het oog heeft --" En om hier nu in te komen is best lastig.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    --

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 10:46 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    [Ik moet er even inkomen hoor >.< Hebben ze een eigen kamer?]


    Niet op de school. Of ze wonen in apartamenten in de buurt of thuis. Zoies was het toch? En sorry, hij gaat nu wel wat langzamer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    xFreedom schreef:
    (...)

    [Inderdaad, het gaat vet snel. Ik weet bijna zeker dat iedereen nu al een vriendje of vriendinnetje op het oog heeft --" En om hier nu in te komen is best lastig.]


    [Ik heb mijn personage Cam, wier haar beste vriend is, gefriendzoned :Y) dus zij heeft in iedergeval niemand op het oog ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Féline Aimee Harrison.

    Binnen twintig minuten heb ik gedoucht, mijn kleren aangetrokken en mijn make-up opgedaan. Ik heb nooit zoveel make-up. Meestal alleen wat mascara en oogschaduw. Even kijk ik tevreden in de spiegel naar het resultaat. Ook heb ik nog wat witte oogschaduw met kleine glinsters opgedaan en natuurlijk mascara. ik doe er nooit zo lang over in tegenstelling tot andere meiden. Mijn haar is eenvoudig, maar het staat leuk. Althans vind ik dan. Twee plukjes, een aan de rechter kant en een aan de linker kant, heb ik naar achter gespeld. Iets wat ik wel vaker doe. Tevreden loop ik mijn kamer uit, de gang door, tot ik wat stemmen hoor. "Moet je echt gaan?" Vraagt mijn zusje, als ik de woonkamer in kom. Ik knik even en druk een kus op haar voorhoofd. Wetend dat ik weer minder tijd met haar door kan brengen. "Veel plezier" Zegt ze glimlachend, waarna ik even zwak terug glimlach en naar de keuken loop, om vervolgens een broodje naar binnen te werken. "Waar zijn mam en pap eigenlijk?" Vraag ik me dan hardop af. "Papa is werken en mama slaapt nog" Antwoord ze direct, waarna ik even grinnik. Ze weet altijd wel waar die twee uithangen.
    "Doeg!" Zeg ik, nadat ik mijn danskleding en alle rotzooi die ik nodig heb heb ingepakt en naar de academie loop. Ik woon er toch zo dichtbij. Het is maximaal tien minuten lopen, dus zo ver is het niet en mijn rijbewijs heb ik nog niet, aangezien ik nog geen achttien ben.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 10:51 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [lekker handig dat sommige lessen nog echt moeten beginnen en sommige al afgelopen zijn -_-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Echt he. Dat vooruit spoelen slaat nergens op. I'm sorry.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik ben het helemaal met je eens. Het is vet onhandig als het bij de ene groep al middag is en bij de andere groep nog in de ochtend. Ik ben vanaf morgen een paar dagen weg en ik weet zeker dat het dan onmogelijk word om er nog in te komen omdat we dan of al weet ik hoeveel topics verder zijn of dat iedereen al een vriendje of vriendinnetje heeft]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    {Kunnen we dan niet gewoon doen dat lessen verdeeld zijn over verschillende uren? Dus dat er dan een paar te gelijk zijn, maar andere later of eerder?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dat is ook niet echt heel handig denk ik, dan krijg je straks al helemaal dat sommige nog in de les zitten terwijl andere al naar bed gaan]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    {Dat is waar, maar gewoon de eerste dag. Doen we gewoon dat dit een soort introductie dag is?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Wow.. Wait.. Wat is er allemaal gebeurt? Want ik heb nog helemaal niets gedaan en er zijn al 11 pagina's vol..}


    Don't be like the rest of them, darling