• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:41 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Deavon Calvin Turner
    "Ik ben benieuwd wie onze leraar is" zegt Alice. Ik haal mijn schouders even op. "Om eerlijk te zijn kan het me vrij weinig schelen" antwoord ik. "ik heb altijd mezelf leren dansen op mijn eigen manier en het is vreemd om het nu opeens van een ander te leren, wat ook misschien dingen zijn die ik al kan" antwoord ik en zucht. "Je hebt het misschien al gemerkt, maar ik wil hier helemaal niet zijn, maar mijn 'stiefvader' was zo aardig om me hier voor op te geven zonder even te overleggen of ik het wel wilde" ik rol met mijn ogen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Michels

    Ik bekijk Jamie aandachtig. Hij leek me aardig. Ik was de enige die alvast was gaan staan dus laat ik me weer terug op de grond vallen. Iedereen keek afwachtend, maar niemand zei iets. Ik slik en raap de Moed bij elkaar. 'Wat was je idee,' vraag ik aarzelend. Ik sla mijn ogen neer en kijk naar mijn schoenen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ga slapen ik ben al vrij, maar ga morgen uitslapen :) dus kom ergens in de middag pas denk :) byeee]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [slaaplekker]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Natalya Winter Crawford
    'Ik ben Brandon Jefferson,' zegt een getinte jongen vrolijk. Er staat een glimlach op zijn gezicht waardoor ik ook haast automatisch begin te glimlachen. 'Ik ben Skyler Hope,' zegt een ander meisje zachtjes. Ik wacht even totdat de rest zich ook heeft voorgesteld en begin dan weer te praten. 'Het leek me lijk om voor de eerste week jullie een choreografie aan te leren die ik zelf ook heb geleerd bij mijn tijd bij So You Think You Can Dance'. Beck gaat alvast klaar staan en ik loop naar de stereospeler. Als ik op het play knopje heb gedrukt ga ik zelf ook klaar staan. De choreografie is behoorlijk pittig, maar dan kan ik tenminste zien uit welk hout ze gesneden zijn. De eerste klanken van het liedje klinken door de zaal en ik en Beck beginnen te dansen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach naar het meisje "Amy was het toch" vraag ik lachend en ga maar gewoon door en wacht niet op haar antwoord "Mijn idee was.." zeg ik nadenkend en loop naar haar toe "Aha ik weet het" zeg ik opeens "Ik wil eens zien wat jullie al kunnen en jij Amy Michels mag als eerste wat laate zien" zeg ik lachend en wijs even naar haar en doe een stap achteruit en wijs naar het midden van de zaal terwijl ik de andere gebaar om een beetje afstand te doen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik luister naar wat hij vertelt. 'Daar heb je wel gelijk in. Ik heb het geleerd van de mensen van de straat. En van films.' zeg ik tegen hem. 'En het is klote voor je dat je hier eigenlijk dis tegen je zin zit. Ok had gewoon gezegd; dag ouwe, ik zie je later wel. Ik ga niet naar die school.' en ik kijk even naar Deavon. 'Niet dat mijn ouder dat zouden accepteren, maar hè, ik wil doen wat ik wil doen. En weet je, nu je hier toch bent kun je net zo goed maar gewoon genieten. Als dat je lukt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Brandon Jason Jefferson
    'Het leek me leuk om voor de eerste week jullie een choreografie aan te leren die ik zelf ook heb geleerd bij mijn tijd bij So You Think You Can Dance.' Het liedje springt aan en zij en Beck beginnen te dansen. Met open mond kijk ik naar de choreografie. Het was moeilijk, er zaten dingen in die ik nog nooit gedaan had, maar ik leerde snel. Even keek ik naar Skyler naast me, zou zij dit kunnen? Toen de muziek stopte kon ik maar een woord uitbrengen. 'Wow' zeg ik zachtjes en ik haal even een hand over mijn hoofd heen. Benieuwd of ik ooit zo goed zou kunnen dansen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Amy Michels

    Ik kijk hem met grote ogen aan en blijf versteend zitten. Mijn vader zou nu trots opspringen en me naar de plek sleuren. 'Wil iemand anders niet?' Ik wist dat ik geen keuze had en stond op. Aarzelen liep ik naar de aangewezen plek. Zodra de Muziek de zaal vulde begon ik te dansen. Op mijn beste natuurlijk. Het was nu of nooit. Ik moest mezelf bewijzen. Voor trots van mijn vader.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Aarzelend stond ze op en liep naar de plek die ik had aangegeven en toen de muziek speelde begon haar lichaam vloeiend te bewegen op het ritme van de muziek en ik kijk lachend naar het dansen van Amy. Als de muziek is afgelopen lach ik naar haar en klap even in mijn handen "Ok goed goed" zeg ik met een glimlach "Zag er goed uit" zeg ik en geef haar een zacht schouder klopje en loop dan zelf naar het midden toe van de zaal en kijk even in het rond "Nou zal ik dan ook maar een poging wagen" vraag ik ze lachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Deavon Calvin Turner
    Ik kijk even met opgetrokken wenkbrouwen naar Alice. Alsof zij het geleerd heeft op de straat. Ik heb het geleerd op de straat, ik woon het zowat, tenminste als ik bij mijn vader ben. Ik vind haar verhaal nogal ongeloofwaardig. "voor jullie is het misschien makkelijk te zeggen 'dag ouwe ik zie je later wel ik ga niet naar die school' maar voor ons niet. ten eerste zou mijn moeder me alle hoeken van het huis laten zien vanwege de disrespectvolle manier van zeggen en ten tweede mag ik al blij zijn dat iemand als ik aangenomen is en om dan tegen hem te zeggen ik ga niet is..dat hebben wij nou eenmaal niet zo geleerd.."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Michels

    Ik glimlach verlegen. 'He maar dat is niet eerlijk! Moet ik weer als enige leerling?!' ik zei het voordat ik er erg in had. Beschamend hield ik mijn mond en laat me weer op mijn plek zitten. Ik staar Jamie aan. Het valt me op dat hi er goed uitziet. Ik bijt op mijn lip en wendt mijn hoofd af. Mijn gedachtes gingen nu al de verkeerde kant op...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach nog een keer naar Amy "Heey ik ben de leraar ik mag alles bepalen" zeg ik en trek mijn shirt over mijn hoofd en gooi hem in de hoek en haal even mijn hand door mijn haar, ik pak de kleine afstandbediening uit mijn broekzak en zet een nummer op en sluit mijn ogen voordat ik mijn lichaam ritmische op de muziek laat mee bewegen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik zie Deavon met opgetrokken wenkbrauwen naar me kijken. Dan zeg ik:
    'Dude, denk je nou soms dat ik geen respect voor mijn ouders heb?' ik voelde het gesprek de verkeerde kant op gaan. 'Weet je wat, laat maar zitten.' en ik zucht even. 'Het was alleen bij wijze van spreken.' en ik kijk weg van hem. Die gast deed volgens mij net alsof ik een rijkeluiskind was, en dat ik het allemaal maar makkelijk had. Geweldig joh.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Mijn ogen glijden automatisch over zijn lichaam. Ik kijk vol bewondering naar zijn gedans. Ik grinnik. Zodra hij stopt kijk ik hem aan. 'Was niet slecht, maar moest je shirt nou echt uit,' grinnik ik. Ik trek mijn knieën op en kijk hem aan. Ik weet niet waar ik ineens het lef vandaan haal. Maar bij hem voel ik me op mijn gemak.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne