• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:41 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alice 'Ally' Parker
    Cam loopt zoals verwacht gewoon normaal mee en als we buiten de ballet studio zijn zegt hij:
    'Wat is er lieve Ally?' en hij port me even in mijn zij. Ik moet er gelijk om lachen.
    'Er is niets hoor,' zeg ik luchtig. Ik wilde niet gelijk hele verhalen over hoe irritant en bot die jongen was geweest.
    'Mijn les is nog niet begonnen,' zeg ik. 'Sorry dat ik die van jou heb verstoord.' en ik sla een arm om hem heen en ga door zijn haar met mijn hand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    De pasjes dansend Liep ik naar mijn tas. Ik raapte die op en viste mijn mobiel uit de tas. Ik leun tegen de wand aan en zucht. Allemaal gemiste oproepen van mijn vader en smsjes. Was hij vergeten dat ik les had ofzo? Ik haal een flesje water uit mijn tas en beging tijdens het lezen van de berichtjes te drinken. Mijn ogen worden groot als ik 1 van de smsjes lees. Ik verslik me in mijn water en begin te hoesten. Was dit
    Serieus? Ging mijn vader elke maand naar me toe om te kijken of ik vooruit ging? Ik hoest door en heb tranen in mijn ogen. Ik gooi het flesje water in mijn tas. Dat werd nog harder trainen!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik lach "Nou je hebt me alleen maar geholpen het is zo saai daar" zeg ik lachend en ik voel hoe ze met haar hand door mijn haar gaat en lach weer naar haar, mensen dachten altijd dat we of een stelletje waren of familie als zo onze achternamen hoorde maar ach laat die mensen maar lekker denken en ik aai even met mijn hand over haar wang terwijl ik haar meetrek naar buiten en naar een bankje loop en ik voel het lekker briesje in mijn gezicht waaien.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk even snel op mijn Iphone en gooi hem weer terug als ik zie dat ik alleen maar smsjes heb van mijn exen en zucht even, ik kijk even hoe amy zich verslikt in haar water en loop met grote passen naar haar toe en ga naast haar zitten "Whoa rustig aan, gaat het" vraag ik en klop even op haar rug en reik haar een zakdoekje aan "Alles ok" vraag ik weer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk op naar Jamie en knik. 'Ja hoor.' Ik hoest nog een keer en gooi mijn mobiel dan in mijn tas. Op dat moment gaat hij weer af. En hoe onverwachts? Weer mijn vader. Ik pak mijn mobiel op. Klik mijn vader weg en zet mijn mobiel uit. Ik zucht geïrriteerd en kijk dan weer naar Jamie. 'Gaan we zo weer verder?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Cam lacht naar me als ik met mijn hand door zijn haar ga. Alles was gewoon gemakkelijk met Cameron. En daar was ik blij om. Mensen dachten vaak dat we familie waren omdat we dezelfde haar kleur hadden en dezelfde lippen, maar niets is minder waar. Of ze dacht dat we iets hadden, en dat was ook niet waar. Cam gaat even met zijn hand langs mijn wang, een aai. En hij trekt me mee naar buiten. Hij loopt naar het bankje en ik haal mijn arm weer van zijn schouder af. Ik ga naast hem zitten. Een briesje streelt mijn gezicht. En ik zucht even. Ik leg mijn hoofd op Cam'a schouder. 'Weet je, zo zou ik een hele tijd kunnen zitten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    "Uhm sure, eager to learn" vraag ik lachend en ga weer staan en loop weer naar het midden en doe nog twee pasjes en herhaal ze nog twee keer "Ik wil graag dat jullie deze drie pasjes leren voor het einde van de dag, dan hebben we in iedergeval een basis" zeg ik en loop weer naar mijn tas en ga weer tegen de wand aan zitten "Ik ben weer hier als jullie mijn hulp nodig hebben" zeg ik weer lachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel hoe ze haar hoofd op mijn schouder legt en ik leg mijn hoofd weer tegen haar hoofd aan en ik sluit mijn ogen even, heerlijk vond ik het om samen met Alice te zijn, ze zucht even 'Weet je, zo zou ik een hele tijd kunnen zitten.' zegt ze en ik knik "Ja ik ook" zeg ik lachend en sla mijn armen om haar heen en trek haar wat dichter tegen me aan "Mijn alice" fluister ik lachend in haar oor en druk voor de tweede keer vandaag mijn lippen tegen haar wang.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Die vrijheid vond ik eigenlijk fijn. Nu ik me op mijn gemak voelde en die tip van Jamie had meegekregen ging het veel makkelijker. Ik herhaal de danspasjes en voel de energie door mijn lijf stromen. Mijn vader vergeet ik helemaal, waardoor ik ontspan. De pasjes gaan na mijn idee steeds beter. Ik voel me weer danswaardig. Misschien ging ik het toch nog redden dit jaar. Mijn vader zou woest zijn als ik te slecht was... Ik stop gelijk met dansen en bekijk mezelf in de spiegel. Zijn woorden galmen weer door in mijn hoofd. Ik loop snel naar mijn tas en drink mijn water. Zelfs hier laat mijn vader me niet los...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Cam legt weer zijn hoofd op het mijne en zegt dan lachend:
    'Ja ik ook.' en hij slaat zijn armen om me heen en trekt me wat dichter tegen zich aan. 'Mijn Alice,' fluistert hij lachend in mijn oor. Dan drukt hij voor de tweede keer zijn lippen tegen mijn wang. Ik draai me hoofd naar hem toe en zeg grijnzend:
    'Nu snap ik waarom iedereen vaak denkt dat we iets hebben.' en ik lach. 'Dat is gewoon jouw schuld.' en ik leg mijn hoofd weer neer. 'Ach, zolang wij weten hoe het wel zit.' glimlach ik. Cam en ik waren al zo lang vrienden, en eigenlijk zijn we alleen nog maar meer naar elkaar toegegroeid. 'Je bent dan toch ook wel mijn Cameron hè?' vraag ok lachend. Het was gewoon vriendschappelijk bedoelt, dat soort grapjes konden we gewoon maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    De leerlingen waren goed bezig en zo nu en dan viel mijn blik op Amy die hard haar best deed en ik lachte even om haar, ze zou het nog ver kunnen brengen in de dans wereld, ik stop een oortje in mijn oor en laat de muziek mijn gedachtes vullen ik keek weer op mijn horloge "Ok jongens het is nu tijd voor Klassiek om pauze te houden dus jullie kunnen gaan en ik zie jullie weer over een half uur" zeg ik en sta op om de deur open te doen voor de leerlingen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    'Nu snap ik waarom iedereen vaak denkt dat we iets hebben.' zegt ze lachend. 'Dat is gewoon jouw schuld.' ik lach om haar "Achja" lach ik 'Ach, zolang wij weten hoe het wel zit.' glimlacht ze en ik knik "Daarom" zeg ik er achteraan, ik dacht even na, natuurlijk had ik er over gedacht om een romantische relatie met Alice te beginnen maar ja we waren zulke goede vrienden dat ik het snel had verworpen aangezien Alice volgens mij ook alleen maar vrienden wou zijn, ik wrijf even over mijn ogen en gaap snel.
    'Je bent dan toch ook wel mijn Cameron hè?' vraagt ze lachend "Natuurlijk ben ik jou Cameron" zeg ik en glimlach even "Always" fluister ik meer tegen mezelf en strek even mijn tenen uit, die spietzen deden pijn.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik knik en stop met dansen. Ik verwissel mijn schoenen weer voor gympen. Ik druk mijn mobiel weer aan. Geïrriteerd begon ik een sms'je naar mijn vader te typen.

    Ik zat in de les ja! Doe toch niet zo in de gaten houdend! Ik word er gek van. Het is niet normaal meer hoor! Ik doe mijn best! En als je dat niet geloofd kom je me maar opzoeken voor het dansen. Als dat het enige is dat je kan schelen.


    Ik Zucht en heb spijt dat ik het sms'je verzonden Heb. Ik sta op en pak mijn tas op. Dan nu opzoek naar mijn kluisje. Mijn mobiel gaat weer af, maar die negeer ik. In plaats daar van pak ik de
    Plattegrond van de school. Ik loop richting de deur en kijk op als ik Jamie passeer. 'tot zo.' Ik glimlach even en focus me dan weer op de plattegrond.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk hoe de leerlingen een voor een het lokaal uit stromen en dan komt AMy met een plattegrond in haar hand "tot zo" zegt ze even en glimlacht, ik knik en lach ook even "Tot zo" zeg ik en sluit dan de deur van het lokaal en ga ga dan op de grond liggen en leg mijn hoofd op mijn tas die ik als kussen gebruik ik pak mijn telefoon en sms terug naar mijn ex "Laat me met rust wij zijn klaar" ik zet snel een wekker voor over een half uur en sluit mijn ogen, tijd om slaap in te halen wat ik vannacht niet heb gehad.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Mensen vroegen wel eens aan me of ik nooit met Cameron een serieuze relatie had gewild. En altijd wimpelde ik ze weer af, Cam en ik waren vrienden. Zijn vrienden. Hij is mijn beste vriend. Maar een echte relatie? Ik vond het wel goed zo.
    'Natuurlikk ben ik jouw Cameron.' zegt Cam. En ik glimlach erom. 'Always,' fluisterde Cam. En het voelde fijn. Zo met Cam's armen om mij heen. Niets moeilijks. Em de nieuwe school. Alleen die Deavon was verschrikkelijk geweest tot nu toe. Ik sluit mijn ogen en geniet van de zon. Ik besluit het me gemakkelijker te maken en draai me uit Cam's armen zodat ik met mijn hoofd op zijn schoot kon liggen en zette me voeten op de bank. Ik heb nog steeds mijn ogen dicht en zeg:
    'Perfect zo.' en ik glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.