• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:41 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    {Er is alleen wat gebeurd met de klassiek les, want die is al afgelopen. Maar als de andere nu gaan posten kunnen ze die tijd inhalen... Dan klopt het wel weer. En dan is er ook gewoon een gesprek geweest tussen Alice en Cameron}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Iemand Féline meeten? Ik ga zo post voor Wes schrijven. Dus ook iemand voor hem? :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Féline kan wel naar Brandon komen in de modern zaal, daar moet ze sowieso zijn toch?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    {Iemand die Alex of Daniël wil meeten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Iemand die Alex of Daniël wil meeten?}


    [Alex en Féline kunnen elkaar meeten in de modern danszaal? Je mag daar vast ook wel zijn als er geen lessen aan de gang zijn :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    {Daniël en Wes doen bijde hip hop XD Lol.. Ik zit bij al mn twee personage's bij jouw}


    Don't be like the rest of them, darling

    xFreedom schreef:
    (...)

    [Alex en Féline kunnen elkaar meeten in de modern danszaal? Je mag daar vast ook wel zijn als er geen lessen aan de gang zijn :'D]


    [De moderne les is nog bezig a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    (...)

    [De moderne les is nog bezig a.]


    {Mischien dat ze dan alletwee te laat zijn? (A)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [iemand deavon meeten?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Omg. fijn dat ik dat ook even weet --" Maar goed. Dan komen ze beiden te laat >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik zit ook met beide perso's bij xheart. Merk ik nu pas. Ach, ik spreek die andere toch wel :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    [Omg. fijn dat ik dat ook even weet --" Maar goed. Dan komen ze beiden te laat >.<]


    [Sorry :c De les is nog maar 4/5 minuten bezig]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    {.... Dan weet ik het ook niet meer.. XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Wesley Dylan Marshall.

    Ik heb me even opgefrist, nadat ik als een zoutzak mijn bed ben uitgekomen. Ik verslaap me meestal niet, maar nu ben ik zo stom om door mijn wekker heen te slapen. Ik ben nooit zo snel als het gaat om kleding aantrekken of mijn kamer, eigenlijk appartement, opruimen. Toch sta ik er alleen voor, aangezien ik enigst kind ben en mijn ouders full-time werken. Gelukkig ben ik niet de enige die rommel maakt hier. Ik heb een hond mee kunnen smokkelen. Om eerlijk te zijn staat er in de regels dat je honden wel mag, maar dat maakt me niet uit. Ik vind het smokkelen. Een dalmatiër van nu zo ongeveer zes maanden oud. Eigenlijk heb ik nooit een hond gewild, maar deze hier kwam zomaar op mijn pad terecht. Het is een lang verhaal met een grote betekenis en uiteindelijk heb ik dit meisje hier geadopteerd. Pip is haar naam. Niet verzonnen door mij, maar door een goede vriendin van me, aangezien ik geen naam kom vinden. "Pip, wees braaf oke? Lizz komt zo" Zeg ik en geef haar even een aai over haar bol, waarna ik mijn appartement uitloop en met de trap naar beneden ga om vervolgens in mijn auto te stappen en een kwartiertje te rijden.
    Wanneer ik eenmaal binnen ben, kijk ik in mijn tas en vis er een pakje met pillen uit, waarvan ik er een in mijn mond stop en wegspoel met water. Vanochtend vergeten. Niet meer doen Wes.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jamie Alexander Cooper
    'Nee hoor. Ik zie alleen tegen het terug lopen op,' zegt ze 'Morgen rijd ik die 5 minuutjes met de auto,' voegt ze eraan toe en loopt dan mijn kant uit. 'Leuke zonnebril' zegt ze en ik lach even "Dankje" zeg ik en rol de mouwen van mijn shirt op 'Tot morgen dan maar,' zegt ze dan en ik kijk haar even glimlachend aan "Tot morgen Amy" zeg ik terug en druk het gas in en rij met een kleine snelheid naar mijn appartement en loop snel naar boven als ik mijn auto heb geparkeerd en laat mezelf op de bank vallen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.