• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:41 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [danielle persoontje?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cameron Nikolai Parker
    Alice begint me te kietelen en ik begin hardop te lachen, ze wist dat ik daar niet tegen kon "Stohop" probeer ik er lachend uit te krijgen en probeer op mijn zij te rollen maar ik ben te druk bezig met lachen, na een tijdje lukt het me om haar handen vast te krijgen en ben ik blij dat ik niet meer gekietelt word "Ik zei stoppen" zeg ik lachend en ga weer overeind zitten.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik zucht en vervolg mijn weg. Mijn energie stroomt langzaam terug. Moet ook wel, want ik was van plan om door te blijven trainen. Morgen moesten we het immers voordoen. Ik zucht en ben blij als ik mijn appartement zie. Ik spring de trap op en gooi de deur open. Ik laat mijn tas in het gangetje vallen en loop door naar de keuken. Ik schenk water in en drink die in een keer leeg. Ik gun mezelf geen rust en loop door naar het danszaaltje. Wat nog best redelijk groot is. Ik kijk mezelf aan in de spiegel en zucht. Oké, daar gaan we weer. Wie goed wil zijn moet er iets voor over hebben. Allemaal voor die trotste glimlach...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Na een tijdje gewoon te hebben gelegen op de bank, loop ik langzaam en stijf naar de keuken en zet het koffieapparaat aan en hou er een kopje onder. Als het kopje zich zelf heeft gevuld met koffie neem ik een slokje en loop naar de badkamer waar ik alvast de douche aanzet om te verwarmen en drink snel het kopje leeg en zet hem neer in de afwasbak. Ik trek mijn kleren uit en stap onder de warme stralen van de douche.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Uitgeput laat ik me op de grond zakken. Ik was moe, doodmoe. Maar ik kende geen stop. Ik ging thuis ook altijd door, totdat mijn moeder me kwam halen. Ik zucht en leg mijn hoofd op mijn knieën. Ik dacht aan al die verschrikkelijke dansleraren. Als ik het niet goed deed werden ze kwaad. Altijd privélessen. Dus niemand die kon helpen. Een klap als het weer niet goed ging en het daarom altijd beter willen doen. Daarom dat streven naar beter kunnen. En mijn vader die niks doorhad. Ik zucht en sluit mijn ogen. Ik weet iets wel zeker. Jamie zou me zo nooit behandelen. Ik sta op om de pasjes nog een keer te doen. Ze gingen al veel beter. Ik was tevreden en liep naar de badkamer. Ik stapte onder de douche en sluit mijn ogen. Het voelde heerlijk aan.

    {Ik laat Amy verliefd worden op Jamie:)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Cam heeft mijn handen beet zodat ik niet meer kan kietelen. 'Ik hoorde je best toen je zei dat ik moest stoppen,' zeg ik lachend. En ik ga naast Cam zitten voor zover dat gaat als hij mijn handen nog beet heeft. 'Mag ik mijn handen terug lieve Cam.' en ik kijk hem lief aan. 'Dat mag toch wel?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik voel me genegeerd :( niemand wil deavon meeten]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [ik voel me genegeerd :( niemand wil deavon meeten]


    [Tsja, ik zou wel willen maar eigenlijk zijn de lessen nog bezig. Anders kan hij het verkeerde lokaal binnen lopen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    {Ik heb Daniël nog.. Ik laat hem wel bij school aankomen? (A)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [sure :p]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jamie Alexander Cooper
    Ik knoop een handdoek om mijn middel en loop naar mijn slaapkamer, ik zoek wat kleren uit en trek mijn witte all stars aan. Met mijn telefoon, portemonee en sleutels loop ik mijn appartement weer uit en loop richting de supermarkt inplaats van de auto te nemen en stop de witte Iphone oortjes in mijn oren en laat de muziek mijn hoofd vullen en ik loop nuriend naar de supermarkt.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik laat haar handen los en sta weer op, ik loop snel naar mijn kluisje waar ik mijn ballet schoenen uit trek en ze snel inwissel voor mijn gympen "Ik ga naar huis" zeg ik tegen Alice "Ga nu even mijn spullen pakken vanuit de zaal" zeg ik weer en loop naar de ballet studio en pak snel mijn spullen en loop naar de lerares "Familie problemen" zeg ik treurig en ze knikt. Ik loop stil het lokaal uit en ga weer bij Alice staan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Zullen we anders gewoon doen dat alle lessen afgelopen zijn? Dan kan het miss weer gelijk gaan lopen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daniël

    Veel te laat kom ik aan, mijn hond had vanochtend mijn hele appartement overhoop gehaalt en bijna alles was onvindbaar geweest, en daarbij had ik daarna ook direct naar het ziekenhuis gemoeten voor een afspraak die ik nu naar volgende week had verzet. Dus nu na eerst gekeken te hebben of ik alles had mee genomen liep ik een beetje dwaalend door de gangen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alice 'Ally' Parker
    Cam doet alleen in een waas en voordat ik het weet staat hij weer naast me.
    'Hoezo ga je naar huis?' vraag ik verbaasd aan hem.

    [Sorry voor one liner]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    "Ik moet gewoon even weg" zeg ik alleen maar "Ik heb geen zin om hier nog veel langer te zijn ik zie je morgen wel weer" zeg ik even en glimlach kort even voordat ik een aanstalte maak om weg te gaan en loop met iet wat grote stappen het gebouw uit, ik kom morgen wel weer dacht ik in mezelf en voel een zacht briesje door mijn haar gaan en slinger mijn sporttas over mijn schouder.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.