• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:41 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alice 'Ally' Parker
    'En ik zou niet weten wat ik zonder jou moest.' zegt Cameron. En zo simpel was het, we hoorden gewoon in elkaars leven, punt. 'Zonder jou,' begin in, en dan verschijnt er een grijns op mijn gezicht,' had dit bankje best hard gelegen.' en ik lach even. Dan ga ik weer overeind zitten. Ik kon nooit te lang stil zitten. Ik leg mijn hoofd weer tegen zijn schouder. 'Als het nu vakantie zou zijn geweest, had ik elke dag zo gezeten met je.' en ik glimlach. Ik kijk boven me naar de lucht. En dan naar Cam. Zijn strakke kaal lijn en zijn mooie ogen. Leven met Cam was gewoon makkelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Verward kijk ik op. Vaag dringt het tot me door wat hij zei. 'O sorry,' wist ik uit te brengen. Ik voel mijn mobiel in mijn hand trillen. Ik kijk langzaam naar mijn mobiel en open het bericht.

    Sorry ik vind hem gewoon heel leuk en hij mij! Het gebeurde gewoon! En hij is je ex, het maAkt toch niet uit? ik bijt hard op mijn lip. Het gebeurde Zeker ook gewoon toen hij vreemdging. Dat gebeurde ook gewoon. Waarom gebeurd alles gewoon? Ik sms terug dat ze het zelf moet weten en druk mijn mobiel dan weer uit. 'Wat gaan we nu doen?' ik vraag het Jamie alsof er Niks is gebeurd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik lach om haar bankje "Ik ben gewoon lekker zacht" zeg ik lachend 'Als het nu vakantie zou zijn geweest, had ik elke dag zo gezeten met je.' zegt Alice lached toen ze weer rechtop ging zitten en haar hoofd weer tegen mijn schouder legde, ik knik ter bevestiging "Ja inderdaad, maar als het vakantie was hadden we sowieso bijna elke dag afgesproken" zeg ik lachend en ga met mijn hand door mijn haar en schud even met mijn hoofd. En keek even opzij naar het mooie gezicht van Alice, mijn beste vriendin.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach even "Maakt niet uit" en pak mijn notebook waar ik wat pasjes had opgeschreven en wat muziek nummers 'Wat gaan we nu doen?' vraagt ze "Nou eerst wachten op de rest, maar je kan de pasjes alvast bekijken op papier" zeg ik lachend en overhandig haar mijn notebook "Ze staan op pagina 6" zeg ik weer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik pak het notebook aan en blader door naar pagina 6. Ik pak mijn mobiel en maak er een foto van. Voor thuis. Ik bekijk de pasjes aandachtig. Ze zagen er eenvoudig uit, maar ik weet dat dat niet zo is. Schijn bedriegd. Altijd. Ik geef Jamie het notebook terug. 'Ben benieuwd,' glimlach ik. Ik laat me tegen de muur aanvallen. Ik kijk mezelf Aan in de spiegel. Dat is het nadeel van zoveel spiegels. Altijd zie je jezelf. Mijn gedachtes
    Vliegen weer naar mijn 'thuis'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Cam knikte ter bevestiging, 'Als het vakantie was hadden we sowieso bijna elke dag afgesproken. ' zegt hij lachend. Ik zie vanuit mijn ooghoeken dat hij met zijn hand door zijn haar gaat. Het klonk nu misschien alsof we niemand anders als vrienden hadden, maar niets was minder waar. Ik had mijn vriendinnen en hij gewoon zijn vrienden. En het ging prima zo. Ik kijk richting Cam en zie hem al naar mij kijken. Dan druk ik spontaan nog een kus op zijn wang. 'Mijn,' zeg ik lachend waarna ik opsta. 'Oke, nu moet ik toch echt even aan mijn grote liefde denken. Eten.' en ik kijk Cam lachend aan. 'Ga je mee?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik knik en pak het notebook weer van haar over en krabbel er snel nog wat pasjes in voordat ik hem weer in mijn tas leg en leerlingen weer langzaam naar binnen stromen.
    Ik ga tegen de spiegel staan en kijk ze weer aan "Ten eerste goede inzet al meteen aan het begin, ik ben erg blij met jullie" zeg ik lachend "Ok dus ik ga jullie als laatste van de dag nog twee nieuwe pasjes oefenen en ik wil dan aan het einde van de dag dat jullie allemaal laten zien of jullie alle passen door hebben" ik kijk ze weer aan en doe dan de passen voor en herhaal nog twee keer "Ik weet het, het is moeilijk maar jullie zitten nu op een van de beste dans scholen en ik zal veel van jullie vragen hoeveel bloed, zweet en tranen het ook kost" zeg ik weer en laat ze dan hun gang gaan met het oefenen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik sta meteen op als ik het word 'eten' hoor en knik hevig "Dat je dat nu nog meot vragen" zeg ik lachend en loop samen met Alice naar binnen opzoek anar eten.

    *Wow sorry voor het korte stukje (flower)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik lach naar hem, hij stond gelijk op bij het woord eten. 'Dat je dat nu nog moet vragen.' zegt hij lachend en we lopen samen naar binnen op zoek naar eten. Toen ik eindelijk iets had gevonden hadden ze alleen maar gezonde dingen. 'Ik doe niet aan gezond,' zeg ik lachend. En trek Cam mee naar snoep automaten. 'Dit,' zeg ik. En ik leg mijn hand op de automaat,' is wat ik nou noem, voedsel.' en ik gooi er wat geld in en haal er een twix uit. 'Ongezond, maar lekker.'

    [Geeft niets ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik blijf op het bankje zitten. Mijn gedachtes zitten te veel bij thuis. Ik dwing mezelf wakker te schudden en sta op. Gelukkig Heb ik wel bij de danspasjes opgelet. Ik denk weer aan de briljante tip van Jamie en doe de pasjes. Ik herhaal ze tot ik ze lekker vindt gaan. Dan herhaal ik de vorige drie. Als ik ze alle vijf apart goed Beheers probeer ik ze achter elkaar. Mijn blik valt op mezelf. Ik sta stil en staar mezelf aan in mijn blauwe ogen. Waarom zou hij vreemdgegaan zijn? Ik bekijk mezelf kritisch. Was ik te min?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Hmm ik kijk verlekkerd naar de twix en doe snel wat munten in de automaat en neem zelf een snickers "Op het hemelse ongezonde eten" zeg ik lachend en neem een hap. En leun tegen de muur naast de automaat en koop ook nog snel een flesje cola "Als ik dan toch ongezond ga doen, doe ik het liever goed" zeg ik lachend en neem een slok.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik loop tussen de leerlingen door en geef af en toe wat aanwijzingen, en blijf dan staan bij Amy die stil staat en naar haar zelf kijkt. "Gaat het wel" vraag ik zachtjes en leg mijn hand even op haar schouder en kijk haar even aan "Als je wilt praten ben ik er" zeg ik met een kleine glimlach en loop door aangezien iemand om mijn hulp vroeg.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Sorry als het langzaam gaat maar het kost best veel moeite om twee rollen te doen dus sorry (flower)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik zie hoe Cam tegen de muur leunt, wat er best sexy uit ziet. Hij koopt dan een flesje cola.
    'Als ik dan toch ongezond ga doen, doe ik het liever goed.' zegt Cam lachend en ik glimlach naar hem. Ik eet mijn twix op en gooi het papiertje weg. 'Daar zit wat in,' zeg ik tegen hem. 'Hé Cam, truth or dare?' vraag ik dan lachend aan hem. Ik had wel vaker dat ik dan ineens op een heel ander onderwerp overging.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Verbaasd staar ik naar Jamie die weer verder loopt naar iemand die om hulp vroeg. Ik werp nog een laatste blik op mezelf. Ik zou wel gewoon wat minder eten. Waarschijnlijk lAg het daar àan. Ik focus me weer op de danspasjes en sluit me af van de Andere gedachtes. En Tot mijn verbazing lukt me dat ook nog. Tevreden dans ik verder. Het is goed dat ik ben weggegaan. Hier ben ik vrij om te gaan wat ik wil doen. Ik herhaal alle pasjes achter elkaar. Ik had niks te klAgen over les 1 of over mijn dansleraar die me overigens niet veel ouder leek.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 2:35 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik lach en dacht even na "Ok truth" zeg ik na een tijdje en ga zitten terwijl mijn rug tegen de muur steunt en doe wat oefeningen, die ik eigelijk bij het stretchen nog wou doen en ik leun voorover en buig naar mijn tenen toe en maak mijn rug los.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.