• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:41 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    Ik zag hoe ze samen net Beck danste. Het was mooi sierlijk en wauw. Ik zelf kende er al een paar pasjes uit. Toen ze klaar was met dansem kon Brandon alleen maar: 'Wow' uibrengen. Zelf was ik sprakeloos om bepaalde pasje. Zo goed was het gewoon. Ik zag day Branden naar me keek en ik keek verbaasd terug. Moesten wij dit echt gaan lerem. Ik keek haar raar aan. Het verbaasd me als ik ooit nog zo goed kan dansen. Ik had mijn mond een klein beetje opem staan maar die sloot ik en ik keek even van haar naar Beck. Volgens mij waren mij ogen zo groot als theeschoteltjes.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    "Achja wat kan ik zeggen" lach ik "Hoe minder kleren je in de weg zitten, hoe beter je lichaam bewegingen maakt" zeg ik lachend en zet de muziek zachter tot het een zacht achtergrond muziekje was en loop naar mijn tas waar ik snel een flesje met water uit mijn tas haal en er een slok van neem en ik veeg wat kleine zweetdruppels van mijn borst af met een handdoek voordat ik mijn shirt weer over mijn hoofd trek en me weer richt tot de klas "En dat is een stukje choreografie wat ik jullie wil gaan leren" zeg ik lachend "So everybody on your feet"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Deavon Calvin Turner
    "De manier hoe je praat, dan denk ik dat je geen respect voor je ouders hebt nee" zeg ik. simpel, misschien bot maar wel de waarheid. "Heb ik respect voor mijn ouders, ja. heb ik respect voor mijn stiefvader? Nee. Ik zou het zo tegen hem zeggen, Maar de schoenen van mijn moeder tegen mijn hoofd voelen niet erg fijn kan ik je zeggen" ik wrijf even over mijn achterhoofd waar mijn moeder onlangs nog eentje tegenaan had gegooit. Ik weet niet waarom, maar ik vind dit meisje vreemd. De manier hoe ze deed. Ze deed té hard haar best zodat ik haar zou accepteren, misschien respecteren. Ik weet niet of het kwam doordat zij blank is en ik nouja.. of omdat zij een meisje is en ik een jongen. Ik betwijfel niet of ze kan dansen, anders had ze hier niet gestaan. Ik had haar alleen meer een ballet typje verwacht en niet een streetdance typ


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Natalya Winter Crawford
    Ik grinnik even om hun reacties. Het enige wat Brandon zegt is 'wow' met een verbaasde uitdrukking op zijn gezicht en Skyler's mond staat een beetje open.
    'We gaan het jullie het stap voor stap leren. Dat kan een tijdje duren maar dan krijg je wel een goed resultaat. Aan het einde van het jaar zullen jullie een choreografie laten zien die nog een stuk moeilijker is. Als jullie willen kunnen we die zo meteen wel alvast laten zien, dan weten jullie wat je te wachten staat'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amy Michels

    Ik kijk hem weer verbaasd aan. 'Dat wil je mij gaan leren in een jaar?' Ik frons mijn wenkbrauwen en sta op. 'Dan wens ik je veel succes. En je weet nog niet of dat gaat lukken, want je hebt nog niemand anders zien dansen,' glimlach ik. Ik kijk naar de andere. Ze zagen er allemaal als goede dansers uit. Mijn zelfvertrouwen was naar het nulpunt gedaald en ik had besloten vanaf nu mijn mond te houden. Wat deed een meisje zoals mij hier nou?
    Ik zucht en focus me op Jamie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brandon Jason Jefferson
    'We gaan het jullie het stap voor stap leren. Dat kan een tijdje duren maar dan krijg je wel een goed resultaat. Aan het einde van het jaar zullen jullie een choreografie laten zien die nog een stuk moeilijker is. Als jullie willen kunnen we die zo meteen wel alvast laten zien, dan weten jullie wat je te wachten staat'. zegt ze en ik kijk haar even verbaasd aan.
    'Ik wil eerst dit leren, dat moeilijke bewaar ik liever voor het laatste. Nu heb ik nog hoop.' lach ik als ik even naar Skyler kijk. Ze kijkt met open mond naar wat net gebeurt is. Ze heeft lange mooie haren en is niet zo heel groot, slank is ze wel. Een lelijk meisje is ze zeker niet. Snel richt ik me weer op de lerares, ik wilde niet dat Skyler zag dat ik haar zojuist even bestudeerd had.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Alice 'Ally' Parker
    'Weet je,' zeg ik tegen hem. 'Je bent ongelooflijk bot. Maar ja, doe wat je niet laten kunt.' nog even en hij ging zeggen dat ik hem ook vast wel zou discrimineren omdat hij gekleurd was. Ik loop weg van hem, naar het midden van de zaal en rek en strek even kort alles. Die lerares mocht weleens opschieten anders was ik hier zo weer weg. Her liefst was ik nu naar Cam toe gelopen. Maar ja, ik was niet zielig en hij was ook bezig waarschijnlijk. Daarbij zou het lijken voor Deavon alsof ik weg liep. Ik zou die gast nog wel eens wat laten zien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie ALexander Cooper
    "Maar dat is het mooie dat je dan mij als leraar hebt, want ik ben gewoon fantastische" zeg ik lachend "Nee hoor maar ik zal jullie het stap voor stap uit leggen en jullie zoveel mogelijk proberen te helpen" zeg ik weer en gebaar ze dat ze zich moeten opstellen achter mij en doe alvast de eerste 8 tellen voor "Dus we doen hem eerst langzaam dan wat sneller en dan op muziek" zeg ik en doe hem nog een keer voor "Ok eens kijken of jullie het een beetje begrepen hebben" zeg ik en gebaar ze dat ze alvast moeten oefenen met het pasje.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik zucht en kijk weer rond dit was echt een saaie les en de meeste dingen kon ik al dacht ik in mezelf "Waarom is het nou nog geen pauze" zucht ik weer en fluister ik tegen mezelf dan kon ik namelijk weer naar Alice toe en weer eens een keer lachen want deze klas was een dode en saaie boel.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Deavon Calvin Turner
    "Weetje jij bent ongelovelijk bot, maarja doe wat je niet laten kunt" zegt Alice en ze loopt weg. Een triomfantelijke glimlach glijd over mijn gezicht. Ze is precies zoals ik al dacht dat ze was. Een meisje dat denkt alles maar in haar schoot geworpen krijgt, zelfs respect van iemand door zich anders te gedragen dan ze is, door te denken dat het 'stoer' is om te horen dat ze het op straat heeft geleerd. Ik grinnik. Ik moet altijd een beetje lachen om zulk soort mensen. Maar ben ook zeker niet bang hun op hun plek terug te zetten zoals ik met Alice heb gedaan. Ik stop mijn handen in mijn zakken en kijk de rest een voor een aan. Er zaten hier en daar wel knappe mensen tussem.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Michels

    'Ja, fantastische leraar.' ik houd abrupt mijn mond. Ik zou zwijgen. Ik kijk goed hoe Jamie danst en Knik dan. Zo goed mogelijk doe ik het pasje na. Ik tel in mijn hoofd tot 8. Ik kijk hoe de andere het doen. Zoals verwacht goed. Ik zucht en doe het pasje nog een keer. Dit jaar ging zwaar worden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik laat mijn blik glijden over de klas en knik goedkeurend, ik had een stel goede dansers gekregen. Ik bijt even op de binnenkant van mijn lip en dan valt mijn blik op Amy die het nog moeilijk vind of zo ziet het er uit en ik loop langzaam naar haar toe "Probeer wat meer de relaxen, je hele lichaam staat stijf" zeg ik en leg mijn hand op haar schouder en mijn andere hand tegen haar middel en probeer haar in een wat beter positie te zetten "Beeld je de muziek bij het pasje voor en voel het ritme" fluister ik in haar oor en laat haar weer los.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik hoorde achter me Deavon grinniken en ik besloot dat ik hem niet mocht. Ik vond hem arrogant. Hij dacht dat ik alles in me schoot geworpen kreeg. Die gast had her mooi mis. Ik pakte een flesje uit mijn tas en liep de studio uit. Ik ging naar de toiletten en vulde mijn flesje. Ik blikte even in de spiegels. Ach, hoe kon mij het ook schelen hoe ik er uit zag. Ik liep terug naar de studio tot ik een idee bedacht. Ik liep richting de ballet
    studio en liep die binnen. Ik had een neutraal gezicht op gezet.
    'Ik zoek ene Cameron Nikolai Parker. Die moet even meekomen naar de administratie.' zeg ik dan. Ik had Cam al gezien maar zwaaide niet naar hem. Ik hield me neutraal, Cam zou het begrijpen en gewoon meespelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik kijk Jamie Even aan en knik dan dat ik het begrijp. 'Dank je.' Ik doe het nog een keer en dit keer gaat het wat ontspannender. Opeens ben ik blij dat mijn vader een danszaal in mijn apartament echt nodig vond. Als deze schooldag afgelopen was zou ik gelijk verder gaan met oefenen. Dat wist ik wel zeker, want ik kon en mocht niet de slechtste zijn. Ik herhaalde het pasje nog een keer met de woorden van Jamie in mijn achterhoofd. Dat hielp echt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik deed het ballet pasje nog een keer tot ik opeens een stem hoorde en niet zomaar een stem maar die van Alice 'Ik zoek ene Cameron Nikolai Parker. Die moet even meekomen naar de administratie.' zegt ze, en ik ga rechtop staan "Dat ben ik mevrouw" zeg ik en de lerares knikt en ik loop snel de studio uit en kijk Alice glimlachend aan en veeg wat zweet van mijn voorhoofd "Wat is er lieve Ally" vraag ik glimlachend en por haar in haar zij.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lachte toen ik zag dat het al beter ging met Amy en liet mezelf even tegen de wand op de grond vallen en haalde nog een hand door mijn haar, ik keek op mijn horloge en klapte in mijn handen "Ok kleine pauze jongens, als je nog vragen hebt ik ben hier" schreeuwde ik en ik stak mijn hand op en geeuwde even snel


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.