• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:41 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brandon Jason Jefferson
    'Hey.' zei ze zachtjes en ze glimlachte terug. Ik zag dat ze me bekeek en daarna richtte ze zich weer op haar boek. Ze las volgens mij de bladzijde af en legde het toen naast haar. Ze stond op en trok haar topje even recht. Ik stak wat terughoudend mijn hand naar haar uit. 'Brandon' zei ik toen en ik glimlachte eventjes. Ik keek even in de spiegel en trok de losse soort top die ik aanhad even recht. 'Was het een leuk boek?' zei ik toen en ik wees naar het boek dat ze net op de grond had gelegd. Ik las nooit zoveel, ik bestede meer tijd aan mijn laptop en televisie.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Yuri Leith Bisshop

    Ik bekijk de jongen die net binnen gekomen is, ik kan het niet laten. Ik glimlach kort en ga verder met mijn strechoefeningen.
    "Hey," zegt hij plots nadat hij op ons afgekomen is. Daardoor hef ik mijn hoofd opnieuw op.
    "Hoi." zeg ik vrolijk. Ik heb er echt heel veel zin in!


    Your make-up is terrible

    Amy Michels

    Ik hoor hoe de andere zich voorstellen. Ik slik. Ik zorg wel dat ik als laatste ben. De leraar kijkt me afwachtend aan. 'Amy,' mompel ik. 'Amy Michels.' Hij knikt en glimlacht. Ik wend mijn blik af en kijk naar de andere leerlingen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Ik glimlach naar hem en neem zijn hand aan. 'Ik ben Alice, of Ally. Ligt eraan hoe je me wilt noemen.' en ik kijk hem aan. Dan kijk ik om me heen naar de studio. 'Dit is echt een gave studio hè?' vraag ik dan aan hem. En kijk verwondert om me heen. Ik oefende gewoon altijd in het pakje bij ons. Samen met Cameron, Cam. Cam en ik waren beste vrienden. En we waren echt zo blij toen we hoorden dat we beide waren toegelaten. Het moest zo zijn denken we. Aangezien we ook dezelfde achternaam hebben. 'Ken jij hier al iemand?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Natalya Winter Crawford
    Als ik samen met Beck de danszaal in loop zie ik dat het grootste gedeelte er al is. Volgens mij moeten er nog 1 of 2 komen maar het is al half 9. De les zou nu moeten beginnen. Ik schraap mijn keel even zodat de aandacht op mij gericht wordt. 'Hee,' begroet ik de leerlingen met een glimlach. Het voelt raar om ze leerlingen te noemen, aangezien ik niet veel ouders ben als hen. 'Ik ben Natalya Crawford en ik ben dit jaar jullie lerares Modern,' stel ik mezelf voor. 'Dit hier naast me is Beck en hij zal soms helpen met duetroutines,' leg ik uit waarbij ik naar Beck gebaar. 'Als jullie jezelf eerst even voorstellen, dan kunnen we daarna met de les beginnen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jamie Alexander Cooper
    Ik knik even snel Sage, Amy en nog een paar andere namen, "Ok dan let's get started" zeg ik lachend en loop naar de geluids ding en zet wat muziek op "Ok ik moet jullie bekennen dat ik niet zo serieus ben op de eerste les dus ik dacht dat we gewoon wat oefeningen konden gaan doen en beginnen we morgen met het echte werk" zeg ik lachend en loop weer terug naar mijn leerlingen toe.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Deavon Calvin Turner
    "Ik ben Alice, of Ally ligt eraan hoeje me wilt noemen" het meisje kijkt me aan. "Dit is echt een gave studio hè?" vraagt ze om te vervolgen met de vraag "ken je al iemand?" Ik schud mijn hoofd. "Nee ik ken nog niemand" antwoord ik. "en om terug te komen op je eerste vraag" Ik kijk even om me heen en haal mijn schouders op. "het is wel soort van 'gaaf' i guesss" ik haal mijn schouders op. "maar ik oefen sowieso nooit in een studio, zaal of ruimte. Maar gewoom op straat of in mijn kamer. het heet tenslotte ook 'street' dance of niet. Al plaats ik mijn dansstijl sowieso niet graag in een hokje..." ik wil hier helemaal niet zijn, maar mijn moeder dwong me hier heen te gaan omdat Bradley me al opgegeven had.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    Hij stak zijn hand uit. Wat zwakjes nam ik hem aan en schudde hem. 'Brandon' zei hij en hij glimlachte eventjes. Ik liet zijn hand los. 'Skyler' zei ik zacht en hij trok ook zijn shirt recht. 'Was het een leuk boek?' zei hij en hij wees naar mijn boek. Ik knikte heftig als het om boeken ging kwam ik los. 'Ja hij is echt heel leuk' glimlachte ik en ik zei het deze keer iets harder. Ik was altijd al op mezelf geweest en terughouden maar als ik eenmaal op gang kwam ging het wel. 'Jij, lees jij boeken?' vroeg ik belangstellend.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brandon Jason Jefferson
    'Ja, hij is echt heel leuk.' glimlachte ze, 'Jij, lees jij boeken?' Ik wilde antwoord geven op haar vraag maar toen kwam de lerares binnen. 'Ik ben Natalya Crawford en ik ben dit jaar jullie lerares Modern,' stelt ze zichzelf voor. 'Dit hier naast me is Beck en hij zal soms helpen met duetroutines. Als jullie jezelf eerst even voorstellen, dan kunnen we daarna met de les beginnen'. zegt ze. Ik grinnik even, ze zag er echt niet verkeerd uit voor een lerares. 'Ik ben Brandon Jefferson.' zei ik vrolijk en ik keek haar even glimlachend aan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Amy Michels

    Ik knik en sta op. Aarzelend kijk ik om me heen. Wat zouden we nu gaan doen? Verlegen kijk ik om me heen en wacht af. Dit was Niks voor mij. Ik hield van dansen, maar hier... Op deze school? Daar was
    Ik gewoon niet goed genoeg voor. En die druk die mijn vader op mijn schouders legde is ook niet veel fijner...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach snel naar de jongen die hoi terug zei en en ga verder met mijn strek werk en ga dan weer na een tijdje recht op staan en ik zucht even snel. Ik neem een slokje water en gooi hem terug in mijn tas en denk even aan Alice met wie ik al beste vrienden ben sinds ik me kan herinneren en het was dan ook totale toeval dat we dezelfde achternaam hadden wat het alleen nog maar leuker maakte om op dezelfde school te zitten.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Raya Anouska Chazov
    Ik loop de danszaal binnen en sluit gelijk de deur. Te laat is te laat. Ik glimlach tevreden als ik zie dat de meeste al aan het stretchen zijn. 'Jullie kunnen stoppen met stretchen,' zeg ik waarna ik gebaar dat ze in een cirkel moeten gaan zitten. 'Voordat we gaan beginnen wil ik eerst jullie namen weten en waarom jullie dansen leuk vinden,' voeg ik er aan toe. 'En voordat jullie het nog niet door hebben, ik ben Raya, jullie ballet lerares'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope

    'Ik ben Natalya Crawford en ik ben dit jaar jullie lerares Modern,' stelt de vrouw voor die net binnen is komen lopen. 'Dit hier naast me is Beck en hij zal soms helpen met duetroutines. Als jullie jezelf eerst even voorstellen, dan kunnen we daarna met de les beginnen' vervolgt ze. 'Ik ben Brandon Jefferson.' zegt Brandon vrolijk. 'Ik ben Skyler Hope' zeg ik zachtjes. En ik bekijk mezelf even in de spiegel. Mmm ik was niet echt tevreden met mezelf maar het kon er mee door.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alice 'Ally' Parker
    Daar had hij natuurlijk gelijk in. Het heet nou eenmaal streetdance.
    'Zelf dans ik altijd in het park bij ons, of inderdaad gewoon op straat.' en ik glimlach naar hem.
    'En dan ken je in iedergeval al 1 iemand. Bij naam tenminste.' ik maakte van mijn half lange bruin haar een dotje. En vervolgens maakte ik een beetje mijn spieren los. 'Ik ben benieuwd wie onze leraar is.' zeg ik tegen Deavon. En dan neem ik Deavon even in me op. Niet echt mijn type. Maar hij leek op zich wel aardig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    'Jullie kunnen stoppen met stretchen,' zegt een vrouw die net binnen is komen lopen en gebaart dat we in een cirkel moeten gaan zitten ik zak door mijn benen heen en vouw ze over elkaar heen 'Voordat we gaan beginnen wil ik eerst jullie namen weten en waarom jullie dansen leuk vinden,' zegt ze 'En voordat jullie het nog niet door hebben, ik ben Raya, jullie ballet lerares'. Ik kijk even om me heen en begin zelf maar "Ik ben Cameron en ik moest op ballet van mijn ouders" zeg ik schouder ophalend en glimlach even.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.