• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:41 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alice 'Ally' Parker
    Ik sta binnen te wachten op Cameron. 'Alice.' hoor ik lachend en ik kijk om, daar is hij. Hij drukt een kus op mijn wang. 'Klaar om te gaan?' vraagt hij glimlachend aan me en hij legt zijn arm om me schouder. En hij trekt me mee in de richting van de ingang. 'En hoe gaat het met mijn Alice'je?' vraagt hij aan me. Ik druk ook een kus op zijn wang. 'He Cam, en ja klaar om te gaan.' zeg ik glimlachend terug. 'En ja ik heb er zin in. Ik vind het nog steeds een wonder dat we beide geplaatst zijn!' en ik kijk om me heen naar de school.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Brandon Jason Jefferson
    De taxi stopte voor de school en ik begon met mijn tas eruit te pakken. Ik loop richting mijn kluisje, en gooi wat nutteloze dingen erin die ik dadelijk pas nodig heb. Ik keek even om me heen, ik had geen idee waar ik naartoe moest, alleen dat ik moest dansen. Dansen voor mijn leven. Dit was de kans om mezelf te bewijzen, en nu moest ik die kans pakken, hem niet laten schieten, zoals ik vaker had gedaan. Ik kijk rond waar de zaal is, modern. Modern, een stijl die ik eerst niet zag zitten maar waar ik langzaam aan in was gaan uitblinken. Mensen die mij zo zagen, hadden allemaal geen modern verwacht van me. Maar ik vond het leuk en ik was er goed in. Ondertussen had ik de zaal gevonden en ik liep naar binnen. Een meisje zat er, ze las een boek en ik keek haar even raar aan. 'Hey.' zei ik toen en ik glimlachte.

    [Tegen 'Sky']

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 22:59 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Amy Michels

    Vlug check ik mijn tas nog een keer. Ik negeer mijn mobiel die afgaat en loop mijn apartement uit. De voordeur valt met een klap in het slot. Gelukkig zat de school dichtbij. Ik begin te rennen en voel mijn tas tegen mijn benen aan beuken. Ik negeer het en ren vlug door. Voor de school blijf ik aarzelend staan. Ik kijk om me heen en zie nog meer leerlingen. Ik slik en pak mijn rooster erbij. Waar moest ik in godsnaam heen? Die rondleiding had mij dus echt niet geholpen. Dat werd dus zoeken. Ik was te bang om iemand aan te spreken, dat wist ik nu al. Ik loop de school in en dwaal door de gangen. Waar is mijn les?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danielle Ellen Fields
    Snel prop ik mijn spullen in mijn tas, ik heb me alweer verslapen. Ik denk echt dat ik over moet gaan op 5 wekkers tegelijk. Ik rits mijn tas dicht, pak mijn mobiel en ren naar de school. Gelukkig woon ik dichtbij, dat scheelt al heel wat tijd. Als ik binnen ben, kijk ik verwonderd om me heen. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik echt ben toegelaten. Na een tijdje rond gekeken te hebben, ren ik naar mijn lokaal, klaar voor mijn eerste echte les hier.

    Danique Celine Johnson
    Het is dat ik zoveel om dansen geef, anders was ik niet weg gegaan van mijn oude school. Ik had eindelijk mijn plekje gevonden en nu moet ik weer helemaal overnieuw beginnen. Ik loop langzaam naar het danslokaal en zet mijn tas neer. Ik weet niet of het mag, maar ik begin al vast op te warmen. Ik leg mijn handen op de barre en begin mijn spieren te strekken. Heel eerlijk kan ik niet wachten tot de les begint.
    [ik ga slapen]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Cameron Nikolai Parker
    "I know right" zeg ik lachend "Nouja van jou had ik het wel verwacht hoor je bent een geweldige danseres" ik kijk ook even naar het gebouw en loop samen met Alice naar binnen. "Nou ik denk dat we maar naar onze eigen studio's moeten gaan" zeg ik lachend en gooi de prachtige ballet schoenen over mijn schouder en trek Alice nog even in een knuffel voordat ik alvast met mijn grote passen naar de ballet studio vertrek en mijn all stars inwissel voor de ballet schoenen.


    Jamie Alexander Cooper
    Ik loop rustig naar mijn lokaal en stap naar binnen en ik zie dat er nog maar een paar leerlingen waren, ik gooi mijn tas in de hoek en trek mijn schoenen alvast uit en ruil ze in voor de schoenen die ik gebruikte voor het dansen en keek even in de spiegel.
    Ik draaide me om naar de paar leerlingen en keek ze even snel aan "Hallo iedereen die er al is" zeg ik lachend "Ik ben Jamie en ik zal jullie Klassieke dans leraar zijn voor dit jaar"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Deavon Calvin Turner
    Met mijn oortjes in staar ik uit het raam van de auto langs de voorbij razende gebouwen. Het was een aardig gebaar van hem maar ik hoef het niet. Maar nu is het al te laat, vandaag is de eerste les. De auto stopt voor de school en ik wil uitstappen. "Dev, wacht even" Zuchtend kijk ik op en kijk de nieuwe man van Mama aan, Bradley heet hij. Hij heeft een donkere huid, net zoals die van mijn moeder, donkerbruine ogen. "Wat is er?" vraag ik. Hij zucht even. "ik ben geen slechte man" zegt hij. Nee, je zorgde er alleen voor dat mijn ouders uit elkaar gingen Ik zwijg. "Dit was niet om je te lijmen, maar je moeder vertelde hoeveel je van dansen houd" zegt Bradley. Ik zucht weer. "ja nou, ik had het misschien gewaardeerd als je mijn vader was geweest, maar hé dat ben je niet" zeg ik. "Nee dat ben ik niet. Dat probeer ik niet te zijn" Ik zwijg weer. "Maar het is voor je moeder ook niet leuk als we telkens ruzie hebben..." Ik leg mijn hand op de hendel. "luister, heel leuk gesprek en alles maar mijn les begint" zeg ik, een tikkeltje bot. Bradley zucht weer. "ga maar" zegt hij. Ik stap uit de auto, sluit het portier achter me en loop het grote gebouw in.
    Ik had mijn spullen van te voren al gekregen. Ik kleed me in een kleedkamer snel om tot een jogginsbroek en t-shirt, gooi mijn rugzak in een kluis en loop naar de streetdance studio


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Michels

    Ik slaak een opgeluchte zucht als ik de gang herken. Hier is mijn zaal. Ik loop naar binnen en kijk om me heen. Ik laat me op een bankje vallen en verwissl mijn schoenen. Dan kijk ik om me heen. De meeste lijken me aardig... Ik zucht en blijf zwijgend toekijken. Als ze met me willen praten komen ze wel naar mij...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sage Evangeline Clark

    Ik kijk op als er een jongen binnenkomt. Net is er al een meisje binnengekomen. Hij ziet er goed uit en ik glimlach maar hou me in. Chris.
    "Hallo iedereen die er al is. Ik ben Jamie en ik zal jullie Klassieke dans leraar zijn voor dit jaar." zegt hij lachend. Ik steek een beetje lame mijn hand op als begroeting en gooi mijn tas in een hoek. Geen tijd gehad voor kluisjes.


    Your make-up is terrible

    Alice 'Ally' Parker
    'Dat valt wel mee,' mompel ik tegen Cam. Hij wist dat ik daar verlegen van werd. Hij gaf me nog een snelle knuffel. En dan loopt hij richting de plek waar hij heen moet. Ik schik even mijn spullen. Ik had een tas bij me met me spullen. Ik liep naar de breakdance studio. En ik deed de deur open en liep naar binnen. Er waren al een paar leerlingen en ik zette mijn tas neer aan de zijkant. Ik zie een gekleurde jongen staan en ik loop naar hem toe. 'Hoi,' zeg ik tegen hem.

    [Tegen Chris Brown ^^]

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 22:56 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik kijk op. Mijn leraar komt binnen lopen. Ik glimlach naar hem ter begroeting en kijk wat voor me uit. Benieuwd naar wat komen ging. Ik gooi mijn tas in een hoek, zodat niemad daar last van zou hebben.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.


    'Hey' werd er gezegd en ik keek op. Ik zag dat het een jongen was. Ik had het ook wel aan zijn stem geraden maar alsnog keek ik gewoon op. 'Hey' zei ik wat zacht tegen hem en ik schonk hem een glimlach. Hij zag er best gespierd uit maar dat mocht ook wel als je op modern zat. Ik bekeek hem even van top tot teen en las toen weer in mijn boek. Ik las de bladzijde af en legde het toen naast me neer. Sierlijk stond ik op en ik deed even mijn topje goed.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach nog een keer en zie dat er een meisje haar hand opsteekt, ze zag er goed uit dacht ik inmezelf.. 'Nee Jamie hou je hoofd erbij' zei ik tegen mezelf "Ok dus jullie weten mijn naam, maar ik zou ook graag jullie willen leren kennen dus voordat we beginnen zou ik graag willen dat jullie jezelf even voorstellen" zeg ik en leun een beetje tegen de spiegel aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Deavon Calvin Turner
    Ik kijk op als ik een plotselinge 'hoi' hoor. Naast me staat een meisje, die er net nog niet stond. "Hey" antwoord ik. Ik ken hier nog niemand, en ik weet niet of dat voor haar ook hetzelfde is. "Ik ben Deavon" zeg ik. Ik aarzel even maar steek dan mijn hand uit om die van haar te schudden. Kan dan net zo goed maar beleefd doen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sage Evangeline Clark

    Mijn nieuwe leraar glimlacht naar me nadat ik begroetend mijn hand op had gestoken.
    "Ok dus jullie weten mijn naam, maar ik zou ook graag jullie willen leren kennen dus voordat we beginnen zou ik graag willen dat julli jezelf even voorstellen." zegt hij en leunt tegen de spiegel aan.
    "Ik ben Sage." zeg ik met een klein glimlachje naar hem toe en werp een blik op de rest.


    Your make-up is terrible

    Cameron Nikolai Parker
    Ik kijk naar een andere jongen en meisje die er ook al zijn en loop naar ze toe "Heey" zeg ik lachend "Ik ben Cameron" zeg ik weer en begin alvast een beetje te stretchen en hoop dat de les snel begint, ik moest mijn energie kwijt.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.