• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:41 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Oh oké, dankje!
    Dusseh, volunteers for Chárline/Sam? ^-^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    *Nhaww wat een lieve beste vriendin ben je toch Alice <33*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ik! Ik heb namelijk niets te doen :Y) Alice dwaalt een beetje door de gang. Omdat ze nu met haar gedachten bij Cam zit.

    Echt, Cam is eigenlijk zo'n leuke beste vriend als in films ^^ ik vind ze wel schattig samen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Haha ja ze zijn ook schattig samen c:,, nee cam is lekker aan het niks doen in zijn appartement, lekker nadenken ofzo haha <33*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    {Ben er weer}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Ok c: Ik ga nu even naar de winkel om eten te halen brb c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik geef haar het geld dat ze vraagt en doe mijn boodschappen vlug in mijn tas. Dank kijk ik op naar Jamie. Ik grinnik. 'En ga je haar bellen?' Vraag ik zacht genoeg, zodat het vrouw het niet hoort. Het was te verwachten. Hij was knap en hij was aardig, dus waarom zou je dat niet doen? Ik kijk de vrouw aan en glimlach. 'Dank je wel.' Dan kijk ik weer naar Jamie. Kon ik wel zo denken over mijn dansleraar? Ik bijt op mijn lip en kijk weg. 'Gaat het altijd zo met boodschappen doen?' Ik kijk hem grijnzend aan, maar ergens zou ik het ook wel op zo'n makkelijke manier willen flikken. Geschrokken van mijn eigen gedachtes begin ik in mijn tas te rommelen. Ik gooi mijn portomonnee erin en bijt hard op mijn lip. Hoe kon ik zo denken? Hij was mijn dansleraar!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Ik laat Amy Jamie leuk vinden. Gaat Jamie Amy ook leuk vinden of niet?:)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    [Ik! Ik heb namelijk niets te doen :Y) Alice dwaalt een beetje door de gang. Omdat ze nu met haar gedachten bij Cam zit.

    Echt, Cam is eigenlijk zo'n leuke beste vriend als in films ^^ ik vind ze wel schattig samen :Y)]

    Okay, welke wil je? ;D Chárline -ballet- of Sam -hip hop-? :3
    En wie gaat naar wie?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Doemij maar Sam ^^ ik moet alleen even eten. Well, doe maar gewoon een botsing ofzo. :Y) iets creatiefs :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahaha ja, een botsing is zó creatief! ;D]
    Sam
    Verveeld sjokte ik door de gangen, er van uitgaand dat ik de les had gemist. Geweldig, echt weer iets voor mij..
    Doordat ik zo diep in gedachten was verzonken, botste ik tegen iemand aan. Geschrokken deinsde ik achteruit, en wist nog net mijn evenwicht te behouden. ''Oh, eh- sorry.'' mompelde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Is er nog wat bij Jazz gebeurd?)

    {Volgens mij niet}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Uhm Ja hoor is goed c:*
    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach even naar Amy "Achja miscchien ik zie nog wel" lach ik en pak mijn tassen op, ze rekent af en kijkt me even aan 'Gaat het altijd zo met boodschappen doen?' vraagt ze, ik dacht even na "Ja eigelijk wel" zeg ik en grinnik "Nee hoor maar ik word wel vaak uitgevraagd nu ik erover nadenk" zeg ik lachend en bijt even op mijn lip.. Ok ik weet het, het is slecht me vaak uit te gaan maar ja wat kan ik zeggen ik ben ook nog maar 20. Ze rommelt wat in haar tas en ik bekijk haar eens goed eigelijk was zo best mooi maar ik schudde mijn hoofd snel en verwierp het idee. Ik kon echt absoluut niet iets beginnen met een leerling en ik wijs naar de uitgang "Oh wacht even let heel even op mijn tassen wil je" vraag ik snel en loop naar de toonbank waar ik snel nog een pakje sigaretten koop en loop dan samen met Amy de winkel uit.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik ben helemaal in gedachten verzonken bij Cam. Ik vraag me af of- en toen lag ik ineens op de grond. Ik was tegen iemand aangebotst. 'Oh, eh- sorry.' mompelt een meisje. Ik sta op en wrijf pijnlijk over mijn kont. 'Geeft niets, ik was niet aan het opletten.' en ik kijk even naar het meisje. Ze zag er wel aardig uit. 'Laten we opnieuw beginnen,' zeg ik met een glimlach. 'Hoi. Ik ben Alice Parker.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.