• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:41 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Deavon Calvin Turner
    Als de lerares nog steeds niet aanwezig is, en verder geen boeiende mensen zijn besluit ik het lokaal uit te lopen. Kan vast wel ergens wat drinken of zoiets halen. Ik stop mijn handen in de zakken van mijn joggingsbroek. Uit mijn kluis haal ik wat geld en loop daarna weer verder met mijn handen in mijn broekzakken gestoken


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bisous schreef:
    [Zullen we anders gewoon doen dat alle lessen afgelopen zijn? Dan kan het miss weer gelijk gaan lopen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amy Michels

    Ik droog me af en trek mijn klerenaan. Ik loop naar de keuken en trek de koelkast open. Ik zucht als ik me besef dat ik nog geen eten heb voor vanavond. Ik gooi de koelkast weer dicht en zucht. Ik had echt geen zin om naar de supermarkt te gaan. Ik pak mijn autosleutels en mijn tas. Langzaam loop ik naar mijn auto en stap in. Ik deed mijn mobiel weer aan en zag dat mijn ex me ook had proberen te bellen. Ik zucht. Wat een gezeur! Ik schakel mijn mobiel over op mijn boxen en zing luid mee met de muziek. Ik parkeer mijn auto voor de supermarkt en loop snel naar binnen. Als er geen rij stond was dit 10 minuten werk en hoefde ik daarna niks meer te doen. Ik bijt op mijn lip en loop snel door de schappen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    @Bisous ik vind het goed ^^]

    Alice 'Ally' Parker
    Verbaasd bleef ik achter. Wat is er met Cam aan de hand? Had ik soms iets verkeerds gedaan? Ik wilde eigenlijk achter hem aanlopen, maar ik deed het niet. Dadelijk dacht hij nog dat hij geen een ding voor zichzelf kon houden... Maar in feite wisten we alles van elkaar. Ik loop zuchtend weg. Ik dwaal een beetje door de gangen. Was er soms iets met Cam?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Anyone who wants to meet Alice? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik stap snel de supermarkt in en pak een mandje en switch snel van nummer ik gooi wat dingen in het mandje en kijk een beetje om me heen, als ik de meeste dingen heb loop ik als laatst nog even naar het brood en zie ik opeens een bekent gezicht "Amy" vraag ik en kijk haar even aan en lach even.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik loop het terrein af en loop met grote passen naar mijn huis en duw deur open, ik hoor Tiger blafend op me af komen en ik til hem op met gemak en aai hem even over zijn hoofdje "Heey Tiger heb je me gemist" vraag ik lachend en zet hem weer neer. Ik gooi mijn tas op de bank en loop naar de keuken waar ik een glas water achterover sla en plof op de bank en zet de tv aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk op als ik mijn naam hoor. Ik kijk recht in het lachende gezicht van Jamie. 'Wij komen elkaar ook wel vaak tegen,' grijns ik. Ik gooi het brood in mijn mandje en kijk naar alles wat ik heb. Dit is wel genoeg voor avondeten. Soep met brood. Prima. En voor de rest dan inkopen voor de hele week. Ik kijk Jamie weer aan. 'Ook avond eten aan het kopen?' Ik gooi mijn mobiel in mijn tas. Hij bleef maar afgaan en ik werd er helemaal gek van. Ik zet een glimlach op mijn gezicht en doe alsof er niks aan de hand is.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach "Ja dat is het nadeel van op jezelf wonen" lach ik weer en pak een stokbrood uit het schap en pleur hem in mijn mandje. Ik zet de muziek van mijn telefoon uit en berg de oortjes op in mijn zak en kijk haar even glimlachend aan, ik haal een hand door mijn haar en zet een stap naar achter "Ga je mee naar de kassa" vraag ik haar en wijs naar haar volle mandje.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Ja, dat was ik inderdaad van plan,' glimlach ik. Ik werp een blik op mijn mobiel. Dat werd bankhangen vanavond. Ik pak mijn portomonnee alvast en sluit achteraan in de lange rij. 'Gaat iedereen boodschappen doen ofzo?' Ik kijk iet wat ongeduldig naar de rij.Weer gaat mijn mobiel af. Ik negeer het.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 17:50 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Oh, fijn, er is al een topic.
    Kan iemand even een korte samenvatting geven?
    En waar kan ik inspringen met Chárline -ballet- en/of Sam -hip hop-?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Ben even eten}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even "I guess" zeg ik en leg mijn boodschappen alvast op de toonbank en pak mijn portemonee, ik zie hoe de cassiere de boodschappen afrekent en ik blijf bij de kassa staan "Dat is dan 34,65" zegt ik glimlachend en ik lach even "Kijk eens aan" zeg ik en geef haar het geld. Ze geeft me het bonnetje en nog een extra papiertje, ik kijk er even naar en zie dat ze haar telefoon nummer heeft opgeschreven.. Dat heeft ze snel gedaan denk ik en lach naar haar nouja ze was in ieder geval knap en ik doe mijn boodschappen in een tas en wacht op Amy.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Eigenlijk is er amper wat gebeurt. De moderne les is al over. Bij de andere is er volgens mij niet eens een leraar komen opdagen ^^ en thsjaa, er wordt op verschillende tijden geleefd. In iedergeval, sommige zijn in de studio's en andere zijn in de gingen rond aan het dwalen en te vervelen aangezien er geen leraar kwam op dagen ^^ en twee zijn in een supermarkt hun avondeten aan het kopen :Y) je kan gewoon makkelijk inspringen, er is wek iemand waar mee je kan praten. Denk ik.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Ja en de klassieke klas ik ook al afgelopen c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    *Ja en de klassieke klas ik ook al afgelopen c:*


    [O wacht, ik bedoelde ook klassiek :Y) ik weet niet of modern al is afgelopen ^^ Cam, nu maakt Alice zich zorgen over je :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.