• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:41 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik kijk hem bedenkelijk aan. 'Jij rookt?' Ik grinnik en kijk hem aan. Dan kijk ik om me heen en vis mijn autosleutels te voorschijn. 'Dan zie ik je morgen maar weer.' Ik glimlach en hoor mijn mobiel weer afgaan. Ik pak hem uit mijn tas en zie dat het Luke is, mijn ex. Ik slaak een geïrriteerde zucht. Het liefst neem ik nu op en zeg dat hij moet oprotten en dat hij me met rust moet laten, maar in plaats daarvan druk ik hem weg en berg mijn Iphone weer op. Ik kijk Jamie weer aan. 'Eetsmakelijk.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    "Ja ik weet het erg he" zeg ik en haal er eentje uit "Ik zou er echt nooit me beginnen Amy" zeg ik lachend en steek hem aan, en ze haalt haar autosleutels tevoorschijn 'Dan zie ik je morgen maar weer. ik knik "Ja tot morgen" zeg ik en neem een hijs ze pakt haar telefoon en kijkt er moeilijk naar en zucht ze bergt hem weer op en kijkt me aan 'Eetsmakelijk.' zegt ze en ik glimlach even "Jij ook" en pak mijn tassen op en begin alvast te lopen. Ik gooi uiteindelijk mijn peuk op de grond en trap hem uit.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    'We gaan het jullie het stap voor stap leren. Dat kan een tijdje duren maar dan krijg je wel een goed resultaat. Aan het einde van het jaar zullen jullie een choreografie laten zien die nog een stuk moeilijker is. Als jullie willen kunnen we die zo meteen wel alvast laten zien, dan weten jullie wat je te wachten staat'. zegt ze. 'Ik wil eerst dit leren, dat moeilijke bewaar ik liever voor het laatste. Nu heb ik nog hoop.' lacht Brandon. Ik sluit langzaam mijn mond en knik. Ik zei niet veel. Eigenlijk zei ik nooit veel dus waarom zou ik dat nu wel doen? Ik rechtte even mijn rug. Ik was wel bereid om dit te leren en doet moeilijke aan het einde van het jaar. Ik bedoel als je aan de top wou komen. Nadat we nog even de dans hadden doorgenomen, de moeilijke punten en zo sloot ze de les af. Het was best wel indrukwekkend. Ik keek even glimlachend naar Branden. Toen pakte ik mijn boek.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Okee, ik heb er dus echt geen idee meer van hoe laat het is :/ Anyone who wants to talk to Raya or Natalya?]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 18:56 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik wil wel, maar ik ben net in botsing gekomen met Sam, je kan er wel bij komen staan dat je de botsing zag. Alice viel namelijk op de grond ^^ dus dan kan je gewoon vragen of alles goed gaat?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik pak mijn tassen en loop naar mijn auto. Met een wilde gebaar gooi ik ze erin. Dan pak ik mijn mobiel en toets zijn nummer in. Ik gooi de achterklep dicht en leun tegen de auto. Ik had geen zin in een boete namelijk.
    'Amy schatje.' Ik haat de manier waarop hij opneemt.
    'Ik ben je schatje niet. En ik wil dat je stopt met bellen!'
    'Waarom? Ik mis je gewoon.' Ik hap naar adem.
    'Je mist me gewoon? Je mist me gewoon?! Jij loopt gewoon met mijn beste vriendin te flirten hoor!' Ik liep nu half te schreeuwen.
    'Heeft ze dat gezegd? Helemaal niet waar.'
    'Jij klootzak! Ik geloof je niet meer. Ik heb het uitgemaakt en daar ben ik blij mee. Je belt me niet meer of ik blokkeer je en als je mijn beste vriendin aandoet wat je mij hebt aangedaan kil ik je.' Het was even stil en dan klinkt er gelach.
    'Misschien maak ik haar wel helemaal kapot. Ze is een lekker goedgelovig meisje hoor Amy. Komt het je bekend voor?' Ik wil nog wat zeggen, maar hij heeft al opgehangen Ik sluit mijn ogen en leun tegen de auto aan. Wat een klootzak!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik steek de sleutel en het slot en draai hem open, ik loop naar binnen en trap de deur dicht terwijl ik de tassen op het aanrecht zet en begin uit te pakken, terwijl ik een glas water drink maak ik mijn eten klaar en blijft Amy een beetje door mijn hoofd spoken, Fuck Jamie hou je hoofd erbij na dat ik gegeten had besloot ik het meisje uit de supermarkt te bellen ik moest Amy uit mijn hoofd krijgen en toets het nummer in "Heey met Jamie uit de supermarkt" zeg ik in de hoorn en lach even "Zin om vanavond af te spreken" vraag ik en na nog even gepraat te hebben hadden we afgesproken om rond 8 uur af te spreken in het park.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik leun nog steeds verslagen tegen mijn auto aan. Ik voel mijn mobiel weer trillen. Langzaam pak ik hem. Ik slik en open het bericht.

    Wat zou je vader vinden als jij me zo behandeld? Want je weet, ik ben zijn lievelingetje. Weet je toch?

    Ik bijt hard op mijn lip, open het portier en rijd snel naar huis. Tranen stromen over mijn wangen. Kwaad pak ik de tassen uit mijn auto en loop mijn appartement in. Ik gooi de spullen op de tafel en loop door naar mijn danszaaltje. Ik zet de muziek keihard aan en begin huilend te dansen. Het werkt niet. Trillend laat ik me op de grond zakken en denk aan Luke. Zijn grijns doet me weer rillen. Hij maakt me gek, hij maakt me bang. Hij doet van alles met me en hij is niet eens hier. En het ergste... Mijn vader mag hem en denkt dat Luke de perfecte jongen voor mij is, maar ik wil hem niet. Ik wil dat hij me verdomme met rust laat!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik haal diep adem, droog mijn wangen en sta op. Ik zet de muziek uit en loop naar de bank. Ik kijk naar de onuitgepakte boodschappen. Shit, de koelkast spullen! Ik spring op en berg de spullen snel op. Ik leun tegen het aanrecht en kijk voor me uit. Zonder het zelf door te hebben vliegen mijn gedachts naar Jamie. Ik schud mijn hoofd. Ik mocht niet aan hem denken. Niet op de manier waar ik naartoe neigde te gaan. Ik ga met mijn hand door mijn haren en begin mijn eten klaar te maken. Met de soep en het brood liep ik naar de bank, zette de tv aan en liet me onderuit zakken. Eten deed ik niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik trek de blouse over mijn hoofd en doe de kraag goed en doe alvast een geurtje op. Ik loop naar de woonkamer en ga op de bank zitten en zet de tv aan en wacht tot het ooit 8 uur word, als het rond 7 uur is maak ik snel nog een kopje koffie en drink hem snel op. En dan rond half 8 loop ik alvast richting het park en loop een beetje rond voordat ik op een bankje ga zitten en nog even snel nageniet van het laatste beetje zon.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Kan iemand Wesley of Féline meeten?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Iemand die naar Brandon komt?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Brandon kan Féline wel tegenkomen?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [nvm]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 19:38 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Is goed, waar is ze ergens, dan stuur ik hem daar naartoe?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.