• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Mijn mond valt open 'Wow.' zeg ik en neem elke millimeter van haar in me op.
    'Je bent wondermooi.' stamel ik. En zeg dan beslist 'Ik koop die jurk voor je. Of je hem nu draagt op het feest of niet. Hij staat je fantastisch.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    "Als je het weghaalt na 2 weken gaat ze zeker dood." zei ik. "Het kind is dan al sterk genoeg en kan haar wél vermoorden. Snap je dat?" vraag ik. Hij doet zo melig, waar gaan we toch naartoe met die demonen tegenwoordig. Axton is zo zwak als wat en Jake gaat nu door het leven als Leslie's slaafje. Ben ik de enige demon met nog een greintje verstand?!


    kindness is never a burden.

    Axton
    "Het is godverdomme nog maar 1 dag! De baby is nog maar 1 dag oud!" ik werd hier goed pissig. "En ik moet het haar nu zeggen! Ze moet de kans hebben zich te beschermen en eventueel... afstand van mij te nemen. Als dat het beste is."
    Ik kijk haar recht aan.
    "Bedankt voor de hulp Vans, de rest moet ik alleen doen." Zo snel als mijn ribben toe lieten liep ik terug naar de kamer. Daar kom ik helemaal hijgerig en bezweet toe.
    "Alexi." hijgde ik. "Ik moet je iets vertellen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik kijk onzeker naar Jake en wanneer Jake zijn mind open valt weet ik niet of dat goed is of niet. 'Wow,' zegt Jake dan. En ik zie hoe hij me helemaal in zich op neemt. 'Je bent wondermooi,' stamelt Jake. En al mijn zorgen zijn gelijk verdwenen. 'Ik koop die jurk voor je. Of je hem nu draagt op het feest of niet. Hij staat je fantastisch.' zegt Jake beslist. En dan zeg ik: 'Jake, dat hoef je toch niet voor me te doen.' en ik sla mijn armen om zijn nek en ik zoen hem teder op zijn mond. 'Dankje voor wat je zei.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vans.
    Ik haalde onschuldig mijn handen op. "Ik waarschuw je alleen maar. 2 weken, niet langer." Axton liep weg naar Alexi. "You're welcome!" riep ik hem nog na en keerde terug naar het schoolplein. Ik stak terug een sigaret op en rookte verder.

    [Moet weg. Btw: LostMagic is jarig. Hehehe! Happy Birthday sistah! <3 ]


    kindness is never a burden.

    [GEFELICITEEEEEEERRRRDDDDDD ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {BEN JE JARIG? HAPPY B-DAY!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik kijk verbaast op naar hem. Bezorgt loop ik naar hem toe. 'vertel het me zo maar, jij moet eerst in je bed liggen.' zeg ik zachtjes en begeleid hem naar zijn bed.

    Jake Sadler
    'Ehm graag gedaan.' zeg ik 'Maar toch betaal ik. Dus nu omkleden.' Lach ik zachtjes en ga in de zetel bij de pashokjes zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Merci :) ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nee, het is belangrijk. Het kan niet wachten." stribbel ik zachtjes tegen.
    "Ik moet het je nu zeggen... aan het meer. We moeten naar het meer!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik vraag me af of Jake dat ooit voor een ander meisje had gedaan. Maar ik denk van niet. Ik kleed me gauw om en trek mijn eigen kleren aan. Ik zie Jake in de zetel zitten en loop naar hem toe. 'Done,' zeg ik tegen hem. En dan vraag ik zacht aan Jake: 'Jake, heb je dit ooit voor iemand anders gedaan?' en ik kijk Jake onzeker aan, 'Is dit serieus voor je?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Verwondert kijk ik hem aan. 'Oke oke dan gaan we naar het meer.' stamel ik en laat hem wat op me leunen. We lopen de gang uit, het plein over naar het meer.
    Dan laat ik hem bij het meertje op de grond zakken. 'Dus wat is er?'

    Jake Sadler

    Ik durf haar op dat moment niet aankijken. Of het serieus voor me was? Hell yeah.
    'Ik heb me nog nooit zo bij iemand gevoelt Leslie.' zeg ik stilletjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Dus... euhm... ja." hoe moest ik dit nu weer uitleggen? Ik klopte zuchtend op de plaats naast me. "Ik denk dat je beter even gaat zitten." Ik wachtte tot ze gaan zitten was en ging verder.
    "Ik ben niet zoals jij Alexi. Ik ben helemaal anders... zeg maar... van een andere soort. Ik ben het kwaad in verpersoonlijking. Ik ben een demon."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik zie het al als Jake me niet meer aankijkt. Het is niet serieus voor hem. Oke, ik ben dom.
    'Ik heb me nog nooit zo bij iemand gevoelt Leslie,' zegt Jake stilletjes. Ja ik weet het, niet serieus dus. Wait what... Dit was iets anders. Ik kijk naar Jake.
    'Echt niet?' vraag ik aan hem. En ik ga op de leuning van de zetel zitten. 'Dus, je meent het?' en ik kijk vragend naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet weg :( ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'