• Ik moet binnenkort alweer naar de dokter omdat mijn knie echt heel veel pijn doet. Dit is echt al de 3e keer en iedere keer omdat de pijn ergens anders zit. Leuk begin van de vakantie. Nog meer mensen met terugkerende problemen??

    Ik ben blij dat eindelijk eens nergens last hebt. Ik sport veel en heb ook heel vlug last van blessures. Vooral ontstekingen. Voor nu ben ik verlost van pijn !(yeah)


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Phootos schreef:
    Ik ben blij dat eindelijk eens nergens last hebt. Ik sport veel en heb ook heel vlug last van blessures. Vooral ontstekingen. Voor nu ben ik verlost van pijn !(yeah)

    Idd dat is mooi! Bij mij is het dit jaar pas echt begonnen sinds ik keep in mn hockeyteam -.-

    Frankenstein schreef:
    (...)
    Idd dat is mooi! Bij mij is het dit jaar pas echt begonnen sinds ik keep in mn hockeyteam -.-

    Ik heb één keer gekeept bij hockey en toen heb ik meer blessures opgelopen dan bij mijn hele hockey prestatiexD
    Hopelijk gaat de pijn snel weer weg!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ik doe aan schaatsen (allround) vorig seisoen nieuwe schaatsen gekocht(maatje36:$) en in geschaats. maar vrij van begi kreeg iklast van een blessuren. aan gezien dat het nieuwe schaatsen waren en door de schaatsen kwamen ben ik door geschaats tot het echt niet meer kon, kon bij een training me been niet meer op tillen om voetje over. dus weken rustig aan gedaan net niet geschaatst. onder tussen de schaatse uit laten rekken. maar toen weer ging schaatsen zelfde lietje. he fijn.

    dus in september koop ik nieuwe schaatsen.:S

    hoop dat bij jou snel over gaat en dat niet terug komt.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 13:36 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ik had terugkerende problemen. Ik had meer dan 5 maanden last van ontsteking van mijn tandvlees, omdat daar iets zat tussen mijn kiezen. Het ging weg en kwam steeds terug. Gelukkig hebben ze hem eruitgehaald :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jup! Nou ja, ik heb chronische rugpijn :')


    To infinity and beyond •

    Ik heb erg vaak last van mijn rug en mijn gewrichten zijn nogal zwak. Dan vooral mijn pols, duim dinkie, enkel en knie.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik heb steeds weer opnieuw last van allebei mijn polsen. Dit is nogal lastig als ik moet turnen, dansen en ropeskippen.
    (Aangezien je daar nogal vrij vaak je polsen nodig hebt om te steunen enzo in deze sporten. (cat))


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    LiquidSugar schreef:
    Ik heb steeds weer opnieuw last van allebei mijn polsen. Dit is nogal lastig als ik moet turnen, dansen en ropeskippen.
    (Aangezien je daar nogal vrij vaak je polsen nodig hebt om te steunen enzo in deze sporten. (cat))

    ja ik snap wat je bedoelt, keepen gaat ook een stuk minder als je knie pijn doet zodra je er kracht op zet (cat)

    Frankenstein schreef:
    (...)
    ja ik snap wat je bedoelt, keepen gaat ook een stuk minder als je knie pijn doet zodra je er kracht op zet (cat)

    Idd. Het is echt hatelijk. (cat)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Yeah. Ik heb al sinds mijn 16e heftige klachten/blessures rond mijn nek, schouders en (voornamelijk boven-) rug. Sucks.(no_chears)


    Til hug og blod.

    LiquidSugar schreef:
    Ik heb steeds weer opnieuw last van allebei mijn polsen. Dit is nogal lastig als ik moet turnen, dansen en ropeskippen.
    (Aangezien je daar nogal vrij vaak je polsen nodig hebt om te steunen enzo in deze sporten. (cat))


    Ja kan ik begrijpen. Ik heb ook vaak last van mijn polsen en ik doe volleybal dus dat is ook niet echt handig, vermits je volleybal speelt met je handen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Mirkwood schreef:
    Yeah. Ik heb al sinds mijn 16e heftige klachten/blessures rond mijn nek, schouders en (voornamelijk boven-) rug. Sucks.(no_chears)


    Oo das zwaar k*t zeg.. is er niks te doen daar aan?


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ik heb af en toe vreselijke kramp in mijn voet, dat doet zo'n pijn eh, ik kan ze niet eens bewegen omdat ze helemaal verkramp zijn ;S En als ik net wakker ben en ik rek me uit krijg ik het soms in mijn schouder :']


    Caution first, always.

    Loki schreef:
    Ik heb af en toe vreselijke kramp in mijn voet, dat doet zo'n pijn eh, ik kan ze niet eens bewegen omdat ze helemaal verkramp zijn ;S En als ik net wakker ben en ik rek me uit krijg ik het soms in mijn schouder :']


    Dat heb ik bij mijn kuit! Vreselijk!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'