• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Mijn gepeins werd verstoord doordat de deur ineens open ging ik keek achter me en zag een meisje dat ik al eerder had gezien vorig jaar, maar ik kon even niet meer op haar naam komen. Dan zegt Mister T, 'Ach juffrouw Ramirez, blij dat u ook nog besloot te komen.' En dan komt ook Xav binnengestormd. Het was volgens mij niet echt iets voor Xav om te laat te komen. 'En meneer Devinson. Ga zitten.' en ik zie ze beide een plek in de klas nemen. Ik kijk weer naar me schrift, nog steeds opgave 8. Ik kon me gewoon niet concentreren. Het spookte door mijn hoofd dat Daniël mij misschien wel zat was. Ik begon wat te tekenen in mijn schrift, een verwelkte roos.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    'Me eerst omkleden en dan zien we nog wel wat te doen,' glimlacht Jake. Hij draait zich naar me om en tilt me even op. 'Tot zo Day.' hij drukt nog een kusje op mijn lippen en toen liet hij me los. 'Kom ik straks weer naar hier of spreken we ergens anders af?' ik dacht even na. 'Ik kom wel naar jouw kamer toe. Je ligt toch op een kamer met Axton en new girl?' en ik pak alvast een zachte handdoek uit mijn kast.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Inderdaad.' lach ik en geef haar nog een kusje voor ik de kamer uitloop naar de mijne.
    Ik open de deur en zie Alexi over Axton hangen. 'Je mag overal vrijen maar niet op mijn bed please.' zeg ik lachend. 'En ik denk dat Sky liever ook wil dat het niet gebruikt word.' voeg ik eraan toe en loop naar de kast voor een t-shirt met een hemdje erboven en een jeans.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Avan Jogia :9~]

    Leslie Day
    Jake drukte nog een kusje op mijn lippen voordat hij wegging. Ik pakte een shirt en een jeans waarin mijn kont goed uit kwam. Ik deed hem nog niet aan want ik ging eerst even snel douchen. Ik waste mijn haren en zeepte me helemaal in. In 10 minuten stond ik weer naast de douche, ik droogde me af en trok mijn kleren aan. Ik droogde mijn haar en was klaar. Ik deed nooit make-up op, ik hield van naturel. Toen trok ik mijn schoenen en toen liep ik 20 minuutjes nadat Jake was betrokken richting Jake zijn kamer. Ik klopte aan maar liep gelijk door, hij zou heus niet naakt zijn ofzo. 'Ik ben er weeeer,' zeg ik vrolijk en als ik de kamer verder in loop zie ik Jake maar ook Axton en new girl. 'O, jullie ook hallo.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    'Ehm... hey Leslie.' zeg ik en ga van Axton af.

    Jake Sadler
    'Dus wat gaan we doen allerliefste Leslie.' glimlach ik en sla mijn arm om haar schouders heen. 'Bye guys... have fun!' roep ik nog naar Alexi & Axton en loop samen met Leslie de kamer uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dus wat gaan we doen allerliefste Leslie?' glimlacht Jake en hij slaat een arm om mijn schouders heen.
    'Bye guys... Have fun!' roept Jake nog terwijl we samen de kamer uit lopen. Ik sla mijn arm om zijn middel.
    'Ik heb altijd slechte ideeën, dus vind ik wel dat jij iets mag verzinnen.' zeg ik met een knipoog.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Het grappige was dat niemand vroeg waarom we niet in de les waren, ze gingen er waarschijnlijk van uit de we gewoon de eerste les aan het spijbelen waren.
    "Fun verzekerd." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Wel... we kunnen hier blijven en jah wandelen of zwemmen of zo. Of we huren een taxi slenteren rond in de stad, en kunnen daar op een briljant idee komen voor te doen.' zeg ik lachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Dankje lieve Jaimy ^^)

    Amare

    Wiskunde. Hmm niet mijn favorite vak maar ja. Het zal maar moeten. Ik keek Timo aan. 'Goed in wiskunde? Zo ja dan ben jij mijn nieuwe studie maatje. Ik suck namelijk verschrikkelijk.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexi Parker
    Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Wat ben je wel van plan?' lach ik en loop naar de deur die ze open hadden gelaten. Ik duw hem dicht en loop weer naar Axton om dan weer over hem heen te kruipen om een kusje te stelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ][nevermidn.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 10:49 ]


    “Before i was with louis, i was fan of One Direction, so girl never lost hope”. -Eleanor Calder.

    Leslie Day
    'Laten we maar voor de laatste optie gaan, ik bel wel een taxi,' zeg ik lachend terug. Ik tover mijn mobiel tevoorschijn en bel voor een taxi die ze snel moeten sturen. Maar eerder dan 10 minuten zijn ze er niet zeggen ze. 'En toen hadden we 10 minuten over,' glimlach ik. En druk een kusje op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Timo.
    Ik schoot in de lach. "Vind me nu geen ego, maar ik ben goed in de meeste vakken. Behalve Muziek en Kunst." Ik beet op mijn lip en wanneer Amare klaar is liepen we naar Wiskunde. Geen flauw idee waar die klas was. Gewoon pure intuïtie, al was die van vrouwen wel sterker. "Enige idee waar de klas is?" vroeg ik dan maar.


    kindness is never a burden.

    Axton
    "Ik ben niets van plan, maar met jou kan het niets anders dan fun zijn." grijns ik lichtjes. Ik leun wat naar voren, zodat ik mijn lippen nog eens op de hare kan drukken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Youre welcome Ampero ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.