• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik friemelde nerveus met mijn handen, terwijl ik haar volgde.
    Het enige waar ik kon aan denken waren alle mogelijke rampscenario's. Stel je voor dat het een dwerg zou zijn of...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [een dwerg? serieusly?? :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik vind het heel erg schattig ^^]

    Leslie Day
    Jake kijkt me aan, 'Misschien moeten we eens kijken voor je jurk voor het Herfstbal.' lacht Jake. En ik kijk hem ook aan en een verlegen glimlach verschijnt om mijn lippen.
    'Ehm..' en dan gaat Jake op één knie zitten, en ik begin te blozen. 'Leslie, wil je met me naar het Herfstbal gaan?' vraagt Jake, en rupsen in mijn buik ontpoppen zich tot vlinders. Ik zie sommige mensen om ons heen kijken naar ons, wachtend op mijn antwoord. Ik weet mijn antwoord gelijk, 'Ja, dol graag Jake.' en ik sla mijn armen om zijn nek en zoen hem teder op zijn lippen. 'Er is niets wat ik liever zou willen.' en ik hoor sommige mensen om ons heen 'Ahh' zeggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    [een dwerg? serieusly?? :P]

    {Haha, ik moest toch iets zeggen
    En in tijden van wanhoop denken mensen de raarste dingen. xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Met een brede glimlach op mijn gezicht sla ik mijn arm om haar middel en loop naar de winkelstraat. 'Dus het thema is engelen en demonen? In wat ga jij?' vraag ik met een grijns en trek haar nog wat dichter naar me toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Na wat getrek en gefriemel kreeg ik het schuif open en haalde er een klein stoffig notitieboekje uit. Ik sloeg de pagina's om tot waar ik wilde zijn en las luidop voor,"5 September 1962, Het is donker en verlaten hier. De arme vrouw kermt van de pijn terwijl haar man, de demon, is gevlucht. Ze denkt dat haar einde zal komen, tijdens haar bevalling maar ik heb geen idee." daar stop ik en kijk even naar Axton. "6 September 1962, De vrouw is gestorven en de baby kerngezond. Als je het een baby kan noemen. De tanden zijn scherper dan die van een mens en tussen de schouderbladen zie je een dunne lijn die de vleugels moeten voorstellen. Het wezen is prachtig , heeft een elfengezicht maar is gevaarlijk. We moeten het doden voor het te laat is." Daar stop ik en wacht op de reactie van Axton.


    kindness is never a burden.

    Axton
    Mijn mond valt open en voor ik het door heb zak ik door mijn knieën.
    "Nee, dat kan niet." ik schud krampachtig mijn hoofd. "Nee, nee, nee, nee!"
    Mijn ademhaling versnelt tot ik aan het hyperventileren ben. Mijn ribben voelen alsof ze gaan ontploffen, maar die pijn is nog niets in vergelijking met wat ik vanbinnen voel.
    Ik moet mijn kind vermoorden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Jake heeft een brede glimlach en mijn hart gaat tekeer als een razende. Hij slaat een arm om mijn middel en we lopen naar de winkelstraat. 'Dus het thema is engelen en demonen? In wat ga jij?' vraagt Jake met een grijns en hij trekt me nog wat dichter naar zich toe. 'Ik vind het echt leuk bedacht van Vans.' zeg ik tegen Jake. 'Ik denk dat ik als engel ga. Witte jurkjes staan me goed.' glimlach ik. Ik loop een winkel binnen en kijk in het rek. 'Ik weet niet of je het wilt, maar als je iets vindt mag je het laten zien.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vans.
    Ik rol met mijn ogen en trek hem overeind. "Dat was is 1962, domkop. Ze gaat niet dood en met de juiste opvoeding je kind ook niet." Ik stop het boek terug weg en loods Axton tussen de stapels dozen heen. "Je overdrijft." snuif ik en help hem de trap af.


    kindness is never a burden.

    [Lene, het toppunt van twilight :P ach, dat hadden Daniël en Sky ook :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Oh ja? En wat als het echt gevaarlijk is? Wie weet overleeft Alexi het niet. Er staan geen details over de geboorte. Wat als het zich met zijn scherpe tandjes een weg naar buiten knaagt? Hoe moet ze dat dan overleven?"
    Ik begon te kalmeren, maar dat zorgde er enkel voor dat ik de dingen duidelijker zag.
    "Dit kan ik niet alleen beslissen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Ik bekijk één voor één de kleedjes. Te roze, te paars, te blauw, ...
    Na een tijdje zoeken zie ik een effen wit kleedje hangen. Het is wel mooi. Ik houd niet zo van die overdreven opgesmukte dingen. Less is more zeggen ze toch?
    'En dit?' vraag ik aan Leslie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk rond maar ik kan niets vinden. Dan hoor ik Jake achter me, 'En dit?' en ik draai me om. Hij staat er met een hele mooie jurk. Ik loop naar hem toe en pak hem aan,'Ik ga hem even passen, ik weet niet of die me goed zal staan.' zeg ik onzeker. Ik loop er mee naar een pas kamer en trek hem aan. De stof voelt heel goed. Maar door mijn hoofd vliegen gedachtes, het boeit me nooit iets wat andere vinden van wat ik aan trek. Waarom nu wel bij Jake? Ik heb de jurk aan alleen hangt er hier geen spiegel dus stap ik onzeker naar buiten. 'En?' vraag ik onzeker.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vans.
    "Je overdrijft." zucht ik. "Mijn broers vriendin was zwanger van hem. Ze leeft nog steeds!" zei ik en rolde alweer met mijn ogen. "En het kindje is beeldschoon." Oké, dat was totaal gelogen, mijn broer was dood maar ik deed het enkel om hem gerust te stellen. In mijn ogen zou hij het niet zien. Ik ben de beste in liegen.


    kindness is never a burden.

    Axton
    Ik knikte langzaam.
    "Toch moet ik het haar zeggen. Ik laat haar niet het risico lopen, zonder dat ze zelf de keuze heeft gehad het stop te zetten. Het kindje kan nog steeds weggehaald worden."
    Het deed pijn om het te zeggen, maar als Alexi het wou...


    “To live will be an awfully big adventure.”