• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:14 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Alexi Parker
    'Dat worden een saaie 9 maanden.' mompel ik 'Terwijl jullie uitgaan mag dit meisje thuis blijven.' 'Ehm nog iets... zou je het zien zitten om morgen mee te gaan naar mijn grootouders? Ze beteken veel voor me en ik vind dat ze het moeten weten.' En mijn ouders kunnen de pot op denk ik er nog achteraan.

[aangezien Axton toch de ganse tijd rondstrompelt over school :P]

Axton
    "Oh, ja hoor. Geen probleem en hé. Ik zei niet dat je thuis moest blijven. Gewoon dicht bij mij... en geen alcohol."
    Plots schoot me iets te binnen.
    Wat zou er voortkomen uit een demon en een mens? straks is ons kind een soort van freak, met rode ogen of vlammende haren of...
    Ik sprong overeind en beet ondertussen om geen gepijnigde kreun over mijn lippen te laten komen.
    "Ik moet iets aan Vans vragen." zeg ik gehaast. "Ik ben zo terug." voor ze iets kon zeggen, strompelde ik de kamer uit.

“To live will be an awfully big adventure.”

[Lol Vampier. <3 Misschien een mini Renesmee. ^^ ]

kindness is never a burden.

Vans.
    Ik zat op het schoolplein een sigaret te roken tot Axton aan komt strompelen. Ik grijns. "Hee strompelaar."

Jake Sadler
    Ik rol met mijn ogen en verstop mijn gezicht in Leslie's haar. Ze ruikt naar vanille koekjes. Ik hoe van vanille en van koekjes. Oke genoeg over de shampoo die ze gebruikt.

Alexi Parker
    Verbaast kijk ik hem na. Oke dat was raar. Waarom moet hij nu perse Vans spreken.
    Er zal toch niets mis zijn he? Ik bedoel als het over het kind gaat of over mij kan hij het toch ook met mij bespreken?

Axton
    Waar was die verdomde kamer van Vans nu weer? Zat ze dit jaar in dezelfde?
    Ah maar 1 manier om dat uit te zoeken. Ik loop naar de deur waar ze vorig jaar ook achter sliep en klop hard aan.
    "VANS?" schreeuw ik luid en een tikkeltje wanhopig.

[Ze is op het schoolplein -.- ]

Poeh schreef:
    [Ze is op het schoolplein -.- ]

{Okido! xD}

Poeh schreef:
    Vans.
    Ik zat op het schoolplein een sigaret te roken tot Axton aan komt strompelen. Ik grijns. "Hee strompelaar."

Axton
    Als er geen antwoord kom, ren ik naar beneden het schoolplein op. Ik laat mijn ogen zoekend over de mensen gaan tot ik haar herken.
    Ik loop snel naar haar toe, half strompelend en piepend van de pijn.
    "Wat komt er voort uit een demon en een mens?" vraag ik hijgend als ik bij haar ben.

Poeh schreef:
    (...)

{Oh, niet gezien. voel me best blind nu xD}

Leslie Day
    Jake verstopt zijn gezicht in mijn haar. En dat kriebelt, dus ik maak een soort van spastische beweging. 'Oke, dat kietelde,' lachte ik. Dan komen we aan in het stadje en ik haal wat geld tevoorschijn. Ik doe er iets extra's bij, omdat we die man een slecht humeur hadden bezorgd. Dan pak ik Jake bij zijn hand en trek hem mee de auto uit. 'Wat wil je als eerste doen?' glimlach ik. Het liefst had ik voortgezet waar we waren gebleven maar hier was het een stuk drukker. Helaas.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake Sadler
    Ik kijk haar aan. 'Misschien moeten we eens kijken voor je jurk voor het herfstbal.' lach ik. Subtiele hint Jake... Dus niet. 'Ehm...' Ik ga op één knie zitten. 'Leslie, wil je met me naar het herfstbal gaan?' vraag ik een beetje onzeker voor haar antwoord.

[lol een beetje ouderwets maar he xd het is iets he]

Vans.
    Ik trek mijn wenkbrauw op. Leuke vraag. "Geen idee." zeg ik en haal mijn schouders op. "Tijd om het uit te zoeken." Ik trap de sigaret uit onder mijn hak en veer overeind. "Ik deed het niet onveilig met mensen." grijnsde ik en trok hem mee. "Kom op, ik weet precies waar we moeten zijn." Ik snel de trappen op naar de zolder. Oude boeken liggen hier al jaren te verkommeren maar ik weet in welke kamer we moeten zijn. "50 jaar geleden schreef een man genaamd Jordaan Horné een boek over demonen." begon ik tegen Axton. "Het boek bevatte informatie die geen enkel ander wezen kon bedenken. Na zijn dood gaf hij het boek aan zijn pleegzoon, meneer Brown die nu directeur is. Maar die vond het onzin en verborg het op de zolder." ging ik verder en sla na een spinnenweb. "Tijdens een van mijn avontuurtjes vond ik het boek en heb het ergens anders gelegd." Ik duwde een kapotte deur open en ging de kamer binnen. Daar in het nis stond een houten kast met een geheim vak.