• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    'Voor zover ik weet denken wij in iedergeval veel hetzelfde over dingen,' zeg ik tegen hem,' dus dan betekent dat dat jij ook anders moet denken.' en kietel hem even kort. 'Heb ik gelijk of heb ik gelijk?' vraag ik grijnzend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Voor zover ik weet denken wij in iedergeval veel hetzelfde over dingen, dus dat betekent dat dat jij ook anders moet denken.' Zegt ze terwijl ze me kort kietelt, 'Heb ik gelijk of heb ik gelijk?' Vraagt ze grijnzend, 'Mischien dat dit je bekent voor komt:' Begin ik grijnzend 'Hoe kan zoiets kleins zo iritant zijn?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Ik zou het niet weeeeeeten,' zeg ik quasi onwetend. 'Het heeft in iedergeval niet met mij te maken, toch?' vraag ik, met een pruillip. 'Ik weet wie het zei, Nathan.' en dan kietel ik Daniël nog even. 'Daarom toch?' vraag ik grijnzend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Gemeen monster' Andwoord ik terwijl ik op mijn onderlip bijt om niet te hoeven lachen, 'Dus.. Je wilt niet meer naar de les? Vanwaar dat? Begin je ook een hekel te krijgen aan school?' Vroeg ik haar hoopvol.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Gemeen monster,' zei Daniël, en hij beet op zijn onderlip. Waarschijnlk om zijn lach in te houden. 'Dus.. Je wilt niet meer naar de les? Vanwaar dat? Begin je ook al een hekel te krijgen aan school?' vroeg hij. En hij klonk hoopvol. 'Waarom klink jij zo hoopvol?' vroeg ik grijnzend. 'Je hebt een slechte invloed op me Dan. En nee, ik heb geen hekel aan school.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Waarom klink jij zo hoopvol?' Vroeg ze grijnzend, 'Je hebt een slecht invloed op me Dan. En nee, ik heb geen hekel aan school' Zegt ze nogsteeds grijnzend, 'Ik hoop gewoon dat je er genoeg van krijgt en dan samen met mij iets anders gaat doen dan je dag verpesten in een saai lokaal' Zei ik grijnzend, 'Een engel die een slechte invloed heeft op een mens' Mompelde ik lachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ben zo terug.. Even eten}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Ik hoop gewoon dat je er genoeg van krijgt en dan samen met mij iets anders gaat doen dan me dag verpesten in een saai lokaal,' zei Daniël grijnzend, 'Een engel die een slechte invloed heeft op een mens.' mompelde hij lachend. 'Dat is inderdaad wel raar als je het zo zegt.' en dan antwoord ik op het eerste wat hij zei. 'Dus je wilt nu iets anders doen,' zeg ik glimlachend. En ik trek hem mee naar mijn kamer. 'Dan wil ik eerst mijn tas kwijt.' en ik doe de deur open en zet gauw mijn tas neer en doe dan de deur weer dicht. 'Wat wil je doen, engel van me?' vraag ik lachend aan Daniël.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 18:38 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, eetsmakelijk ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Wat wil je doen, engel van me?' Vraagt ze als ze haar tas in haar kamer heeft gelecht, 'Ik zat te denken dat ik wel genoeg heb gezien van de school en van het bos dus.. Wat ik bedacht heb zie je zo' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Ik zat te denken dat ik wel genoeg heb gezien van de school en van het bos dus.. Wat ik bedacht heb zie je zo.' zegt hij grijnzend. 'Waar moet ik nu heen dan?' vraag ik aan hem. 'je weet echt hoe je me nieuwsgierig moet maken.' mompel ik. Als het niet de school was, en ook niet het bos leek het me logisch dat het de stad was ofzo. Maar ja, wat wilde hij daar dan doen.. 'Ik hoef toch niet geblinddoekt hè?' vraag ik achterdochtig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Waar moet ik nu heen dan? Je weet echt hoe je me nieuwsgierig moet maken' Mompelt ze 'Ik hoef toch niet geblinddoekt he?' Vroeg ze achterdochtig, 'Nee hoor, waarschijnlijk kom je er met of zonder blindoek snel genoeg achter' Zeg ik terwijl ik samen met haar naar buiten loop.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Samen lopen we naar buiten, en ik heb echt geen idee waar we heen gaan dus volg ik Daniël maar. 'Heb ik je weleens verteld dat ik vind dat je echt een hele leuke naam hebt.' glimlach ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Heb ik je weleens verteld dat ik vind dat je echt een hele leuke naam hebt' Glimlacht ze, 'Dankje, ik heb hem enigsins aangepast door de jaren heen, de orginele klonk ouderwets' Zei ik grijnzend

    {Ohh.. Btw.. Hebben de mensen hun eigen auto hier nog staan? Ik neem aan van niet zeker?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Dat maakte me nieuwsgierig. 'Hoe heette je dan oorspronkelijk?' en ik kijk hem ook nieuwsgierig aan. 'Hoe gaan we er trouwens heen?'

    [Nope, volgens mij niet. Aangezien het een internaat is ^^ Leslie en Jake hebben ook een taxi genomen. Dus thsjaa..]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.