• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Hmm... Ik had al een ander idee zo..}

    Daniël

    'Hoe heette je dan oorspronkelijk' Vroeg ze nieuwschierig, 'Hoe gaan we er trouwens heen?' Vroeg ze, 'Momentje' Zei ik grijnzend waarna ik mijn mobiel uit mijn zak haalde en het nummer intoetste, het gesprek bleef bij 'Is goed' en ik hing toen weer op. Net op dat moment kwam er een grijse volvo de bocht om rijden en stopte voor de school Bryan stapte uit en wachte grijnzend tot ik eraan kwam, 'Als er ook maar één kras op zit mag je direct een nieuwe auto kopen' Deelde hij grijnzend mee, 'Daar kan ik mee leven' Andwoorde ik terwijl ik de sleutels uit zijn hand griste.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Momentje,' zegt Daniël grijnzend. En hij haalt zijn mobiel uitzien zak en ik zie hoe hij een nummer intoetst. Het enige wat Daniël zegt is 'Is goed' en dan hangt jij op. Dan komt er een auto de bocht om rijden. Het enige wat ik er van weet is dat hij grijs is. Maar welk merk, daar kan je me voor doodgooien. Er stapte een jongen uit, die er wel Oke uit zag. 'Als er ook maar één kras op zit mag je direct een nieuwe auto kopen.' deelde de jongen grijnzend mee.'Daar kan ik mee leven,' zegt Daniël. En ik glimlach naar de jongen. 'Hoi, ik ben Sky.' stel ik mezelf voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Hoi ik ben Sky' Hoor ik Sky haarzelf voorstellen, 'Bryan' Andwoord hij glimlachend waarna ik haar naar de passagierskant lootste en de deur voor haar openhielt zodat ze in kon stappen, 'Ik ken Bryan al erg lang, ik had nog wat van hem tegoed' Leg ik grijnzend uit terwijl ik op het open portier leun.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Volgens mij wilt Daniël weg aangezien hij me ondertussen al naar de passagiers kant loodst. Dus om een beetje te plagen blijf ik voor het open portier staan en zeg: 'Leuke naam, Bryan. En volgens mij wil ik niet eens weten wat jij hebt gedaan zodat hij nu je auto mag lenen.' en ik glimlach naar Bryan. Dan stap ik toch maar in, en doe de deur dicht zodat Daniël weg glijdt van dender af. En ik zwaai nog even naar Bryan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Zie je later' Zei ik grijnzend tegen Bryan waarna ik naar de bestuurders kant liep en instapte, de auto kwam al snel tot leven en ik reed weg. In de tegenovergestelde richting van het dorp, 'Wil je echt niet weten wat hij gedaan heeft zodat ik zijn auto mag lenen?' Vroeg ik haar grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    We rijden weg, in tegenovergestelde richting van het dorp. 'Wil je echt niet weten wat hij gedaan heeft zodat ik zijn auto mag lenen?' vraagt Daniël grijnzend. 'Wil ik het weten?' vraag ik lachend. 'Oke, vertel op, en ook de andere twee dingen. Je echte naam, waar we heen gaan en wat hij heeft gedaan.' en ik kijk rijzend terug naar Daniël.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Oke. vertel op, en ook de andere twee dingen. Je echte naam, waar we heen gaan en wat hij heeft gedaan.' Zegt ze grijnzend, 'Hmm.. Nethaniel' Andwoord ik op de eerste vraag 'Op het tweede ga ik geen antwoord op geven' Deel ik mee, 'En hij heeft simpelweg mijn auto twee keer in de prak gereden'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Dan vind ik deze naam leuker,' zeg ik knipogend. 'En ik vind het niet echt lief dat je me niet verteld waar we heen gaan. Ik voel me eigenlijk een beetje ontvoerd.' zeg ik lachend. 'En dat valt best mee, ik had wat veel ergers verwacht. Alleen maar twee keer je auto in de prak gereden.' en ik grijns naar Daniël. 'Kan je niet een hint geven waar we heen gaan?' vraag ik met een pruillip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Dan vind ik deze naam leuker, en ik vind het niet echt lief dat je me niet verteld waar we heen gaan. Ik voel me eigelijk een beetje ontvoerd.' Zegt ze lachend 'En dat valt best mee, ik had wat veel ergers verwacht. Alleen maar twee keer je auto in de prak gereden. Kan je niet een hint geven waar we heen gaan?' Vraagt ze pruilend. 'Ik ben niet lief' andwoorde ik grijnzend, 'Hmm.. Een auto is best duur en de eerste auto was direct de eerste auto die ik zelf gekocht had.' Zeg ik, 'Nee sorry, dan zou ik het direct verklappen en daarbij: heb gedult, we zijn er bijna'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Dat ben je inderdaad niet,' zeg ik lachend. 'Oke, alleen nu niet dan.' en ik kijk naar Daniël, hij ziet er weer eens onweerstaanbaar knap uit. En hij ziet er heel mannelijk uit zo achter het stuur. 'En oké, ik blijf wel stil tot we er zijn.. Goed?' vraag ik lachend. Ik kon best geduld op brengen. Normaal gesproken. Maar Daniël had gewoon iets waardoor ik wilde weten wat er in hem om ging en wat hij ging doen. Ik bleef gewoon mijn mond houden. En zou wachten tot we er waren.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 20:02 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Na een tijdje komen we aan bij een erg klein winkeltje 'We zijn er nog niet, moet nog even wat ophalen' Deel ik mee waarna ik de auto uit stap en het winkeltje binnenga, na een tijdje kom ik buiten met een band die ik gemakkelijk in de kofferbak plaats. 'Lutkt het stil zijn nog?' vroeg ik haar lachend terwijl ik instapte.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Daniël loopt even het winkeltje in en ik staar maar wat uit het raam. Als hij het winkeltje uitkomt heeft hij iets in zijn hand wat hij in de kofferbak zegt. Maar ik kon niet goed zien wat het was. 'Lukt het stil zijn nog?' vraagt Daniël lachend als hij instapt. En demonstratief zet ik de radio aan waarna ik wilde bewegingen maak op de muziek die eigenlijk best rustig is. En dan kijk ik Daniël lachend, maar zwijgend aan en knik. Tuurlijk lukt het me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ehm mag ik de laatste reactie's vn Leslie en Axton?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    JokerBaby zei op 4 juli 2012 - 12:31:

    Axton
    "Dus... euhm... ja." hoe moest ik dit nu weer uitleggen? Ik klopte zuchtend op de plaats naast me. "Ik denk dat je beter even gaat zitten." Ik wachtte tot ze gaan zitten was en ging verder.
    "Ik ben niet zoals jij Alexi. Ik ben helemaal anders... zeg maar... van een andere soort. Ik ben het kwaad in verpersoonlijking. Ik ben een demon."

    To the world you may be just one person, but to one person you may be the world

    jaimyhoi38
    badges

    2562
    posts
    jaimyhoi zei op 4 juli 2012 - 12:32:

    Leslie Day
    Ik zie het al als Jake me niet meer aankijkt. Het is niet serieus voor hem. Oke, ik ben dom.
    'Ik heb me nog nooit zo bij iemand gevoelt Leslie,' zegt Jake stilletjes. Ja ik weet het, niet serieus dus. Wait what... Dit was iets anders. Ik kijk naar Jake.
    'Echt niet?' vraag ik aan hem. En ik ga op de leuning van de zetel zitten. 'Dus, je meent het?' en ik kijk vragend naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sorry, het was even makkelijker om het zo te doen ^^ ze stonden namelijk toevallig onder elkaar (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.