• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Jammer, tot later vandaag?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Jammer, maar fijne verjaardag! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ja vanavond misschien]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [ja vanavond misschien]

    {ok, sgoed. Maak er nog een leuke dag van!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Daniël


    'Mannen nog wel, meervoud. De enige man die ik leuk vind ben jij. Ryan lijkt misschien aardig, maar ja, ik vind jou leuk... Ik ben verliefd op jou. En het boeit me geen ene fuck wat die gevaren zijn.' stond er op het briefje en daaronder in nog een kleiner en krabbeliger handschrift dan de rest: 'Tenzij jij mij niet wilt.' Ik vond het moeielijker dan het leek om een goed andwoord er op kunnen vinden, 'Mijn liefde voor jouw is niet in woorden te beschrijven, en mijn liefde voor jouw zal waarschijnlijk ook nooit meer weg gaan' Schrijf ik op de achterkant, deze les had ik bijna zonder het door te hebben haar weer op een vel wit papier getekent en gooide die tekening dan ook tesamen met het briefje weer terug toen de leraar zich bukte om iemand te helpen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Mijn gestaar wordt onderbroken als er weer een briefje in mijn blikveld verschijnt. Ik durf het eigenlijk niet te lezen, bang voor afwijzing. Maar ik doe het toch 'mijn liefde voor jou is niet in woorden te beschrijven en mijn liefde voor jou zal waarschijnlijk ook nooit meer weg gaan.' dan zie ik ook dat er een tekening bij zit. Ik ben het. En de tekening is weer heel erg mooi. Mooier dan ik eigenlijk ben. Ik kan de woorden van Daniël niet echt beseffen. Ze zijn zo oprecht. Ik scheur weer een nieuw stuk papier af en schrijf erop 'Na jouw mooie woorden zullen de mijne in het niet vallen, maar goed. Als ik de juiste woorden er voor kon vinden had ik je vertelt dat als ik nu zonder je zou zijn ik duizend doden sterf. Dat zelfs het bos dan geen redding meer kan brengen. Zelfs eten niet.' ik denk even na. 'Ik heb voor jou gekozen toen ok dacht dat je nog mens was, dus ik zal voor jou blijven kiezen' en dan gooi ik het terug. Net op tijd want meneer Cook draait zich weer om. Mevrouw White, gaan we door met wiskunde?' maar op dat moment gaat de bel. 'Volgens mij niet Mister T' zeg ik met een lach tegen hem. Ik pak me spullen bij een en vertrek als eerste.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Ik open het briefje net op het moment dat de bel gaat en stop het dan tesamen met mijn boek in mijn tas en loop dan het lokaal uit en Sky achterna natuurlijk ben ik sneller dan haar en sla dan ook al snel mijn armen slap rond haar nek 'Leuke les?' Vroeg ik haar grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik voel ineens armen rond me nek, en dan zegt diegene: 'Leuke les?,' en het is Daniël. Ik kijk hem aan. Ik trek hem mee een andere gang in zonder iemand anders. Tenminste, ik nam hem mee terwijl zijn armen nog om mijn nek lagen. 'Niet bepaald nee,' mompel ik. 'Zeg alsjeblieft nooit meer zoiets over dat iemand anders beter voor me is,' zeg ik zacht terwijl ik weer eens naar beneden kijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Niet bepaald nee, zag alsjeblief nooit meer zoiets over dat iemand anders beter voor me is' Zegt ze zacht terwijl ze weer naar bendeden kijkt, 'Ik zal het niet meer doen, is er iets waarmee ik het goed kan maken?' Fluister ik vragend in haar oor, spijt van wat ik gedaan had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Ik zal het niet meer doen, is er iets waarmee ik het goed kan maken?' fluisterde hij vragend in mijn oor. Het kriebelde, 'Dat kietelt,' glimlach ik. Dan fluister ik terug in zijn oor, 'Moet ik ook nog eens bedenken wat?' en ik druk een kusje op zijn oor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Moet ik ook nog eens bedanken wat?' Vraagt ze fluitsterend terug in mijn oor waarna ze er een kusje op drukt, 'Nee, jij zegt wat ik kan doen en vervolgens zal ik het doen. Iets als jarenlang slavernij zeg maar' Andwoord ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Daniël verteld grijnzend over jarenlange slavernij. 'Dat klinkt goed,' zeg ik lachend. Waarna ik een kus op zijn mond geef. 'Dus als ik je nu vraag om.... met me te spijbelen? Zou je dat dan doen?' en ik kijk hem lachend aan. Ik zou niet spijbelen maar kijken of Daniël het wel zou doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Tuurlijk' Andwoord ik simpel, 'En daarbij, waarschijnlijk wil je niet spijbelen, al snap ik niet wat je leuk vind aan school. Het is slaapverwekkend.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik kijk hem glimlached aan, 'Hoe weet je dat?' vraag ik aan hem. 'En ik moet zeggen, we zijn nu al wel te laat voor het begin van de les.' dan bedenk ik me iets. 'Nu snap ik waarom het saai voor je is. Je hebt het al meerdere malen moeten doen.' en ik kijk hem met een lach aan. 'Weet je, eigenlijk ben ik nu dus samen met een oud mannetje.' zeg ik plagend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'En ik moet zeggen, we zijn nu al wel te laat voor het begin van de les. Nu snap ik waarom het saai voor je is. Je hebt het al meerdere malen moeten doen.' Zegt ze terwijl ze met lachend aankijkt, 'Weet je, eigelijk ben ik nu dus samen met een oud mannetje.' Zegt ze plagent, 'Inderdaad, en de meeste mensen zouden dat natuurlijk niet willen, alleen lijk jij overal anders over te denken' Zeg ik plagent terug.


    Don't be like the rest of them, darling