• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    Ik open het briefje met het onmiskenbare gekrabbelde handschrift van Sky 'Lief, ik heb een jongen in de aanbieding voor je. Kan hij bij jullie op de kamer liggen?' staat er op, als ik het aan Nathan laat lezen klinkt hij alleen maar. 'Dus.. Ik moet zorgen dat jouw man een slaapplek krijgt? Je zou toch denken dat je beter voor je mannen zorgt.' Schrijf ik eronder waarna ik vervolg met een 'Nathan en ik hebben er geen probleem mee dus van ons mag het' Schrijf ik eronder.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik lees wat Daniël terug schreef, 'Dus... Ik moet zorgen dat jouw man een slaap plek krijgt? Je zou toch denken dat je beter voor je mannen zorgt. Nathan en ik hebben er geen probleem mee dus van ons mag het.' ik begin er gelijk onder te schrijven: 'Mannen nog wel, meervoud. De enige man die ik leuk vind ben jij. Ryan lijkt misschien aardig, maar ja, ik vind jou leuk...' ik twijfel of ik het er onder zal schrijven. 'Ik ben verliefd op jou. En het boeit me geen ene fuck wat die gevaren zijn.' ik kijk even van Ryan naar Daniël. 'Tenzij jij mij niet wilt.' schrijf ik er klein onder. Ik gooi het briefje weer naar Daniël en zeg dan tegen Ryan: 'Het is geregeld, ze hebben er geen problemen mee.' en dan staar ik een beetje voor me uit. Had Daniël misschien spijt van zijn keuze?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    Axton
    "Maar je wilt toch wel dat ik heeel veel liefde schenk aan ons kindje."
    Ik sla mijn armen rond haar middel en kijk haar recht aan.
    "En nu heb je me nog helemaal voor jou allen." fluister ik schor.


    Alexi Parker
    'Gelukkig.' mompel ik en blijf hem recht in de ogen kijken. Het is net of ik gewoon niet weg kan kijken of misschien wil ik gewoon niet wegkijken?


    Jake Sadler
    'Wakey Wakey Jakey,We hebben ons verslapen, we horen nu in de les te zitten.' zegt Leslies stem en ik open met tegenzin mijn ogen. 'Tof, eerste dag spijbelen. Heb ik geen probleem mee.' mompel ik en trek haar wat dichter tegen me aan. 'Heeft iemand je ooit vertelt dat je prima als knuffel functioneert?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie dat Jake met tegenzin zijn ogen open doet en ik moet er om glimlachen. 'Tof, eerste dag spijbelen. Heb ik geen probleem mee.' mompelt Jake en hij trekt me wat dichter tegen zich aan. 'Heeft iemand je ooit vertelt dat je prima als knuffel functioneert?' en ik kijk Jake lachend aan. 'En dan worden knuffels aan het eind allemaal afgedankt omdat ze niet meer leuk zijn.' maar ik nestel me nog wat dichter tegen Jake aan en leg mijn hoofd op zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Gaat niemand naar school, dan?]


    kindness is never a burden.

    Jake Sadler
    'Ik heb al mijn knuffels nog!' protesteer ik. Shit... dit was niet de bedoeling.
    'Ehm... I mean...' zeg ik en mijn wangen kleuren rood. Ik verstop snel mijn hoofd in haar haren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Poeh schreef:
    [Gaat niemand naar school, dan?]


    [Juwel, Sky, Daniël, Michelle, Nathan en Ryan zitten er sowieso. En dan ook nog andere leerlingen die wij niet spelen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Juwel, Sky, Daniël, Michelle, Nathan en Ryan zitten er sowieso. En dan ook nog andere leerlingen die wij niet spelen ^^]


    [Elena en Xav gaan ook. Vans gaat lekker spijbelen. (: ]


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    'Ik heb al mijn knuffels nog!' protesteert Jake en ik moet er gelijk om glimlachen.
    'Ehmm... I mean..' zegt Jake en dan verstopt hij zijn hoofd in mijn haren. Maar dat laat ik niet toe, ik ga een beetje overeind zitten en zie dat Jake rood kleurt. 'Weet je, dat is het liefste dat ik iemand ooit heb horen zeggen.' en ik druk teder een kusje op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Poeh schreef:
    (...)

    [Elena en Xav gaan ook. Vans gaat lekker spijbelen. (: ]


    [En Timo toch ook? Ga anders zonder Amare, niets persoonlijke Ampero, zodat Timo ook weer verder kan?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach naar haar en steel nog een kusje van haar voor ik opsta en haar meetrek.
    'Kom laten we wat gaan doen, we kunnen moeilijk de ganse dag in bed liggen.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena Gracia Ramirez • Engel.
    Huppelend liep Elena de gang door naar het lokaal van Wiskunde. Ze was iets te laat, hopelijk zou de leerkracht haar niks kwalijk nemen. Na een zacht, beleefd klopje op de deur klonk de stem van meneer Cook door de deur. "Ach juffrouw Ramirez, blij dat u ook nog besloot te komen." Achter Elena kwam ook Xavier aangestormd. "En meneer Devinson. Ga zitten." Elena schoof op een stoel helemaal achteraan de klas en Xavier ergens in het midden.


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [En Timo toch ook? Ga anders zonder Amare, niets persoonlijke Ampero, zodat Timo ook weer verder kan?]


    [Timo is zo beleefd te wachten op Amare, dank je wel. (: Hehe, nee maar ik heb al drie personages, is al goed genoeg. Timo doet toch niet veel maar als je wíl dat Timo komt... xD ]


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik zie dat Jake naar me glimlacht en in steelt nog een kusje en dan staat hij op en trekt mij mee overeind.
    'Kom, laten we wat gaan doen, we kunnen moeilijk de ganse dag in bed liggen,' glimlacht Jake.
    'Theoretisch gezien zou dat kunnen,' zeg ik lachend. 'Maar nee, dat is inderdaad niets voor mij.' ik sla van achteren mijn armen om zijn nek en fluister in zijn oor: 'Wat wil je doen dan?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Me eerst omkleden en dan zien we nog wel wat we doen.' glimlach ik. Ik draai me om en til haar even op. 'Tot zo Day.' glimlach ik, druk nog een kusje op haar mond en laat haar los. 'Kom ik straks weer naar hier of spreken we ergens anders af?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'