• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:14 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[Thanks]

Alexi Parker

Ik kijk hem aan. Een deel van me hoopt dat hij nu begint te grijnzen en grapje roept, maar een ander deel van me weet, dat hoewel het hard en vreemd is, hij de waarheid spreekt. 'Wacht even?' zeg ik en weet niet goed hoe ik moet reageren.
    Ik probeer te bevatten dat mijn vriendje niet is wie hij denkt dat hij is maar steeds als ik Axton met het woord demon koppel, hoor ik weer oma's stem die me mythes vertelde over vanalles. Demonen kunnen niet liefhebben. dat zinnetje spookt nu door mijn gedachten. Ik kruip wat van me weg. 'J-je hebt me gebruikt. Je loog tegen me!' stamel ik en tranen rollen over mijn wangen. Great... nu huil ik alweer!

Jake Sadler
    Ik knik kleintjes. 'Maar ik snap het wel als jij er anders over denkt.' mompel ik en pak het kleedje over. 'Dat is dan 352 dollar.' zegt de verkoopster en ik haal mijn bankkaart uit om te betalen.

Leslie Day
    Ik zie hoe Jake kleintjes knikt. 'Maar ik snap het wel als jij er anders over denkt.' mompelt Jake. En ik kan mijn oren niet geloven. 'Dat is dan 352 dollar.' zegt de verkoopster maar het dringt niet tot me door omdat ik nadenk over wat Jake zei. Dat hij het echt meende. Me niet gebruikte. En dat het ook geen leugen was, anders had ik het wel gemerkt. Jake heeft betaald en ik pak het tasje aan. Ik pak met mijn andere hand Jake's hand en verstrengelde onze vingers. En dan bedenk ik me dat ik hem gelijk had moeten tegenspreken toen hij zei dat hij het wel zou snappen als ik er niet zo over dacht. 'Hoe bedoel je dat precies?' vraag ik aan hem als we weer buiten zijn. 'Anders over denk in de zin van dat ik denk dat je het niet meent?' en ik wacht even. 'Of dat ik het niet meen?' en we slenteren wat door het stadje. De zon scheen heerlijk.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake Sadler
    'Beide.' mompel ik en kijk strak voor me uit. Ik wil gewoon de waarheid niet horen. Voor haar is dit een spel. Misschien had ik het gewoon niet moeten zeggen en doen alsof dit ook maar een spel voor me is maar liegen tegen haar voelt gewoon niet goed aan.

Leslie Day
    'Beiden,' mompelt Jake, en hij kijkt strak voor zich uit. Ik neem hem mee naar een rustiger gedeelte. En ik ga even aan de zijkant staan. Was Jake nou serieus? Vond hij me nou echt leuk? En was dit geen spel voor hem.. Ik besloot maar gewoon mijn waarheid tegen hem te zeggen. 'Ik eh..' stamel ik. 'Voor mij is het geen spel Jake. Ik geloof dat.. Ik geloof dat ik je echt leuk vind. Meer dan leuk.' en ik kijk zwijgend naar de grond.

jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Daniël loopt even het winkeltje in en ik staar maar wat uit het raam. Als hij het winkeltje uitkomt heeft hij iets in zijn hand wat hij in de kofferbak zegt. Maar ik kon niet goed zien wat het was. 'Lukt het stil zijn nog?' vraagt Daniël lachend als hij instapt. En demonstratief zet ik de radio aan waarna ik wilde bewegingen maak op de muziek die eigenlijk best rustig is. En dan kijk ik Daniël lachend, maar zwijgend aan en knik. Tuurlijk lukt het me.

{En toen voelde ik me weer eens totaal niet lekker.. Tot later ^^}

Daniël

Ik moet juist nogmeer lachend als ze de readio aan zet, ze praat nogsteeds niet 'Tuurlijk lukt het je' Zeg ik grijnzend. Na nog zo ongeveer een kwartier te hebben gereden zet ik de auto naast een stel bomen neer, voor veel mensen was het achter de bomen verboden terein: het behoorde namelijk tot de afgesloten afdeling van het grote park maar voor mij.. Sja.. Voor mij werd het een ander verhaal.

Don't be like the rest of them, darling

-Dubbelpost

[ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 20:41 ]

Don't be like the rest of them, darling

Axton
    Ik had me zo voorbereid op het feit dat ik het zou moeten bewijzen dat ik dit niet zag aankomen.
    "Nee, ik heb nooit gelogen!" stamelde ik. "Ik hou echt van je!"
    Ik ga met een pijnlijke piep op mijn knieën zitten, zodat ik haar recht kon aankijken.
    "Ik ben misschien de eerste demon, maar ik voel echt iets voor jou! Dit is waarom ik het er eerst zo moeilijk mee had. Dit is waarom het zo hard was om te aanvaarden. Ik had nog nooit liefde gevoeld, hoe moest ik me plots gedragen? Wat moest ik doen?
    Ik was bang, doodsbang. Maar ik besefte dat ik echt iets voor je voelde. Ik was bereid me aan jou over te geven. Ik wil je niet kwijt... niet nu ik je nog maar net gevonden heb."

{sorry dat het zo lang duurde, ik kwam niet goed uit mijn woorden.}

“To live will be an awfully big adventure.”

[Beterschap Elbrich! ^^]

Sky Leslie White
    Ik hoorde Daniël nog meer lachen. 'Tuurlijk lukt het je,' zegt Daniël grijnzend. En bijna wil ik erop reageren. Maar ik kan me nog net inhouden. We rijden nog een kwartier. En hij zet de auto naast een stel bomen neer. Ik vraag me af of hij bedoelde dt hij genoeg had van het bos bij Cimmeria, of bij elk bos. Zo te zien leek het alsof hij het bos bij Cimmeria te bedoelen. Maar ik wacht gewoon maar af. Ik doe mijn deur open en stap de auto uit.

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Beiden,' mompelt Jake, en hij kijkt strak voor zich uit. Ik neem hem mee naar een rustiger gedeelte. En ik ga even aan de zijkant staan. Was Jake nou serieus? Vond hij me nou echt leuk? En was dit geen spel voor hem.. Ik besloot maar gewoon mijn waarheid tegen hem te zeggen. 'Ik eh..' stamel ik. 'Voor mij is het geen spel Jake. Ik geloof dat.. Ik geloof dat ik je echt leuk vind. Meer dan leuk.' en ik kijk zwijgend naar de grond.

Jake Sadler
    Ik kijk haar verbaast aan. Oke dit had ik niet verwacht. 'Leslie, kijk me aan.' zeg ik zachtjes. 'I-Ik vind je ook meer dan leuk.' fluister ik.

Leslie Day
    'Leslie, kijk me aan.' zegt Jake zachtjes, en ik kijk naar hem op. 'I-ik vind je ook meer dan leuk.' fluistert Jake. En het enige wat ik wil doen is Jake zoenen. Dus ik zet het tasje neer, en pak ook zijn andere hand beet. Ik ga een stukje op mijn tenen staan en zoen hem zacht. Dan haal ik mijn lippen van die van hem en zeg: 'Wat een waardeloze demonen zijn we toch,' zeg ik met een glimlach.

Alexi Parker
    Ik adem even diep in, terwijl ik het probeer te bewerken. 'Heb je nog meer voor me verzwegen.' zeg ik nu vermoeid. Vermoeid door alle stress en emoties van de laatste dagen. Ik hield en hou nog steeds ontzettend veel van hem en ik weet dat ik dit wel een plaatsje kan geven maar ik wil liever alles in één keer krijgen en niet beetje per beetje anders maken mijn hersenen overuren.

[ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 20:52 ]

Jake Sadler
    'Inderdaad.' lach ik. 'Axton is op een mens, ik ben op jouw, Vans was op Xav., Michelle & Arleigh zijn de enige "gevoelloze" demonen die over zijn.'
    Nu ik het zeg is het echt zo... waar gaat deze wereld naar toe? Wil die lieve -kucht- god daar boven ons misschien bekeren door ons liefde te schenken? Ik grinnik met dat idee.

Leslie Day
    'Waar gaat het heen met ons?' vraag ik grijnzend. Want zoals Jake het zei leek het wel alsof er een epidemie onder de demonen was gekomen. 'Dan vind ik het tussen ons nog het normaalst. Demon- demon als je snapt wat ik bedoel.' en ik kijk Jake met een lieve glimlach aan. Ik wil Jake nog meer zoenen maar ik doe het maar niet, misschien vond Jake dat wel teveel van het goede. 'Tell me, wat wil je doen?' vraag ik dan maar aan hem.

Axton
    "Nou... over ons kind." begin ik zachtjes. "Toen ik net naar Vans liep, was dat omdat ik me afvroeg wat er zou voortkomen uit een demon en een mens. We hebben het opgezocht en... In de oude documenten stond er iets over een dergelijk geval. De moeder heeft de bevalling niet overleefd en het kind zag er speciaal uit. Er was een licht gekartelde lijn op de rug te zien, waar de vleugels zaten en de tanden waren iets scherper dan bij normale kinderen. Voor de rest was het beeldschoon en... ze hebben het moeten vermoorden, omdat het zogezegd onhandelbaar was."
    Ik keek haar bang aan, maar ging meteen verder.
    "Maar in die tijd stierven wel meer moeders bij de geboorte en met een goede opvoeding moet het kind wel... handelbaar worden, maar... Ik wil jou de keus geven.. O-of je het kind nog wil of niet en... of je mij nog wilt... of... niet."

“To live will be an awfully big adventure.”

[Vanessa heeft het meeste verstand van al die Demoontjes. En Axton het minst. xD ]

kindness is never a burden.