• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Dat vind ik niet erg.' zeg ik en sla mijn armen om haar middel. Ik kijk haar even aan en buig me dan naar haar toe om haar te zoenen. Zachtjes tik ik met mijn tong tegen haar onderlip. Als er nu iemand ons stoort bega ik een moord. Serieus.

    Alexi Parker
    'Voorzichtig.' fluister ik 'Je ribben zijn nog niet genezen.' en ik buig me naar hem toe om het gemakkelijker voor hem te maken. 'Beter?' fluister ik terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dat vind ik niet erg,' zegt Jake en hij slaat zijn armen om mijn middel en ik sla automatisch mijn armen om zijn nek. Hij kijkt me even aan en buigt zich dan naar me toe. Ik weet niet wat het is maar telkens als ik Jake echt in de ogen kijkt slaat mijn hart sneller. Dan zoent hij me. Ik voel zijn tong zachtjes tegen mijn onderlip. En ik open mijn mond om hem toe te laten. Zachtjes begon ik met mijn tong de zijne te onderzoeken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik mompel instemmend, maar haal mijn lippen niet van de hare af. Ik sla mijn armen om haar heen en hou haar zo dicht bij mij.

    {LostMagic, ik zie dat je blijkbaar van step up houdt. Zou je niet graag meedoen aan een dansRPG??}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    Axton
    Ik mompel instemmend, maar haal mijn lippen niet van de hare af. Ik sla mijn armen om haar heen en hou haar zo dicht bij mij.

    {LostMagic, ik zie dat je blijkbaar van step up houdt. Zou je niet graag meedoen aan een dansRPG??}


    [Step up is geweldig <3 bedoel je soms Dance Academie? (: zit jij daar ook in Femke? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [


    Isn't this just cute. <3 ]


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Step up is geweldig <3 bedoel je soms Dance Academie? (: zit jij daar ook in Femke? ^^]

    {Ja, echt geweldig en ik bedoel Dance United.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {Ja, echt geweldig en ik bedoel Dance United.}


    [Oja, die heb ik ook gezien. Bloed die soms een beetje dood en zijn er nieuwe mensen nodig? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Oja, die heb ik ook gezien. Bloed die soms een beetje dood en zijn er nieuwe mensen nodig? ^^]

    {Ja een beetje wel ja, want er zijn er een paar die wel graag doorwillen, maar met maar 3 of 4 mensen kan je geen dance crew maken eh ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Het is fijn om met haar te zoenen. Het is eenvoudig, er zitten geen leugens in.
    Ik bedoel daarmee dat ik haar niet gebruik zoals ik anderen gebruik. Natuurlijk is er een kans dat zij dat wel doet maar daar wil ik even niet aandenken.

    Alexi Parker
    Met moeite behoud ik mijn evenwicht als hij me nog dichter naar zich toe trekt. Lijk hallo? Ik steun hier wel nog steeds op mijn armen he? Ik zoen hem zachtjes terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijns als ik merk dat ze moeite heeft om haar evenwicht te houden.
    "Wacht." grinnik ik. Ik trek haar naast me neer en ga dan moeizaam op mijn zij liggen.
    "Zo, dat is makkelijker."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik glimlach dankbaar en leg mijn hoofd op zijn borstkast. 'Ik kan echt geen 2 weken binnen blijven.' mompel ik zachtjes. 'Misschien mogen we wel naar buiten gaan overmorgen en dan kan je buiten rusten.' glimlach ik 'Terwijl ik zwem.' voeg ik eraan toe met een grijns.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Als ik al had gedacht dat het fijn was om hem gewoon te kussen dan had ik het nog nooitngesproken meegemaakt om met iemand te zoenen. Dit was eigenlijk een van de fijnste dingen die ik ook had meegemaakt. Ik ging met mijn handen in zijn haar en zoende zo goed en zo kwaad als dat ging.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik trek haar aan haar heupen wat dichter naar me toe. 'Hey, willen jullie nog een lift of niet!' roept er plots een man en geïrriteerd haal ik mijn lippen van Leslie's.
    Damn... zijn de 10 minuten nu al om? Ik zucht en verstrengel mijn vingers met Leslie's waarna ik haar zachtjes meetrek naar de taxi.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Pff, als die dokter denkt dat ze mij 2 weken stil kan houden, dan zit er toch iets goed mis."
    ik streel met mijn hand zachtjes over haar haar en kan het niet laten mijn andere hand op haar buik te leggen.
    "Hmmm, maar nu moet jij ook voorzichtig zijn. Geen alcohol. En zeker geen risico's." zeg ik bezorgd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik voel hij Jake mijn heupen dichter naar zich toe trekt. 'Hey, willen jullie nog een lift of niet!' roept er plots een man geïrriteerd achter ons, en Jake haalt zijn lippen van de mijne. Dat konden nooit 10 minuten zijn geweest, toch? Beiden zuchten we en dan verstrengelt Jake zijn vingers met die van mij en dan trekt Jake me zachtjes mee richting de taxi. Ik loop met hem mee naar de taxi. Ik neem plaats en mompel een sorry tegen de chauffeur. 'Tieners tegenwoordig,' mompelt de chauffeur. En ik moet er een beetje om lachen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.