• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:14 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Daniël

'Hoe krijg je dat ooit voor elkaar?' Vroeg ik hem terwijl ik zijn schrift van zijn tafel plukte, 'Ik snap er niets van en jij vult gewoon met één blik op de vragen al de juiste andwoorden in' zei ik vol afschuw, 'En waarom ben ik daar dan niet goed in? leen me een paar van jouw hersenen.'

Don't be like the rest of them, darling

Ryan

Onder tegenzin slenterde ik door de school op weg naar het aangewezen lokaal, het was nu mijn eerste dag hier dus moest ik als de enigste nieuweling het lokaal binnen gaan terwijl iedereen elkaar al kende, ugh.. Ik hate nieuw zijn. Met tegenzin deed ik de deur van het lokaal open waarna de leraar opkeek, ik gaf hem het briefje met daarin de uitleg van mijn verschijning en stuurde mij toen naar een lege plaast naast een meisje waar ik zonder naar de rest te kijken plaatsnam.

Sky Leslie White
    Ik kijk even op als ik de deur open hoor gaan. Een leuk uitziende jongen slentert naar binnen, maar ik kijk weer naar mijn wiskunde. Ik was bezig met opgave 4 en tot nu toe vond ik het makkelijk. Dan merk ik dat de jongen naast me kon zitten. Ik keek even naar hem, volgens mij was hij nieuw. 'Hoi,' zei ik met een glimlach tegen hem.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Ryan

'Hoi' Andwoord het meisje glimlachend als ik naast haar ga zitten, 'Hoi' Andwoorde ik glimlachend waarna ik mijn tas van mijn schouder haalde en die op de grond neergooide, 'Ik ben Ryan'

Sky Leslie White
    Hij antwoorde glimlachend hoi en vertelde me dat hij Ryan heet.
    'Aangenaam, ik ben Sky.' en ik kijk even naar hem. 'Sorry dat ik het vraag, maar ben je nieuw?'

Ryan

'Sorry dat ik het vraag, maar ben je nieuw?' Vroeg het meisje dat zich zojuist had voorgesteld als Sky, 'Ja, ik ben nieuw.. Veel nieuws is er niet meer aan, ik verhuis zo eens in de zoveel jaar'

Daniël

Ik kijk even hoe de jongen naast Sky gaat zitten en scheur dan een stukje papier uit mijn schrift en schrijf daar met mijn elegante handschrift 'Wie is dat?' Op en gooi het goed gemikt op haar tafel

Sky Leslie White
    'Ja, ik ben nieuw.... Veel nieuws is er niet meer aan, ik verhuis eens in de zoveel jaar,' zegt Ryan. Ik wil net antwoorden als ik een briefje op mijn tafel krijg. 'Wie is dat?' staat er in elegant handschrift op. Ik kijk wie het gegooid heeft en zie Daniël kijken. Ik schrijf erop: 'Mijn toekomstige man, nou goed. ;)' en gooi het terug.
    'Sorry voor dat briefje, dat is onbeschoft van me,' zeg ik met een spijtige glimlach tegen Ryan. 'En je zal er ook niets aan hebben als ik zeg dat ik het rot voor je vindt dat je zo vaak moet verhuizen dus wat dacht je van; Welkom Ryan, op deze o zo geweldige school.' en ik kijk hem glimlachend aan.

Daniël

Ik open het briefje waar Sky 'Mijn toekomstige man, nou goed.' Op heeft gekrabbelt, ik twijfelde maar besloot er toch op te reageren. 'Hmm.. Hij is beter voor je dan ik ben' Schrijf ik op en gooi het dan weer terug als de leraar zich omdraait.

Ryan

'Sorry voor dat briefje, dat is onbeschoft van me, en je zal er ook niets aan hebben als ik zeg dat ik het rot voor je vind dat je zo vaak moet verhuizen dus wat dacht je van; Welkom Ryan, op deze o zo geweldige school' Zegt ze glimlachend, 'Maakt niet uit, en dat klinkt inderdaad een stuk beter' Zeg ik glimlachend terug waarna ik mijn wiskunde boek op tafel gooi, ik was nooit goed geweest in wiskunde.

Sky Leslie White
    Ik krijg weer een briefje terug gegooid van Daniël. Maar ik open hem nog niet. 'Ach. Deze school is wel Oke hoor,' zeg ik wat zachter dan der net, de les kon namelijk elk moment beginnen. 'Als je nog een rondleiding nodig hebt hoor ik het wel.' en dan kijk ik naar het briefje als de leraar niet mijn kant op kijkt. 'Hmm.. Hij is beter voor je dan ik ben.' en de eerste keer besef ik niet wat er staat, en dan komt het als een klap binnen. Ryan die beter voor me zou zijn dan Daniël. Ik krabbel er onder, 'Zeg dat nou niet,' en ik gooi het briefje terug en een neerslachtig gevoel overvalt me. Ik kijk naar beneden, en kan me niet neer concentreren op mijn wiskunde.

Daniël

Ik open het briefje dat Sky net terug gestuurt heeft waarin ze met haar handschrift 'Zeg dat nou niet' neergekrabbelt heeft maar besluit er niet meer op te andwoorden, alsnog zou zoiemand als Ryan beter voor haar zijn: hij was mens.

Ryan

'Ach. Deze school is wel Oke hoor, als je nog een rondleiding nodig hebt hoor ik het wel' Andwoord ze waneer ze het briefje opnieuw opent, de afzender was een jongen die een einde verder op zat. 'Ik zal het onthouden' Zeg ik kort glimlachend 'Wie is degene waarmee je zit te briefen?' Vroeg ik haar nieuwschierig.

Sky Leslie White
    Daniël antwoordt er niet meer op, maar Ryan zegt: 'ik zal het onthouden.' en ik kijk op naar Ryan en zie hem kort glimlachen. 'Wie is degene waarmee je zit te briefen?' en hij klonk een beetje nieuwsgierig wat ik ook wel kon begrijpen. Ik knik richting Daniël, 'Met hem. Hij heet Daniël.' ik twijfelde of ik Daniël mijn vriendje kon noemen. Maar ja, als hij hand in hand met me wilde lopen, dan vond hij het vast niet erg. Maar ach, wat maakte het uit of ik het wel of niet vertelde, ik besloot dat dat later alsnog kon. Mijn humeur was gedaald sinds dat briefje van Daniël, maar toen ik over Daniël sprak verscheen er een glimlach op mijn gezicht. 'heb je eigenlijk al iemand waarmee je op een kamer ligt?'

Ryan

'Met hem. Hij heet Daniël. heb je eigelijk al iemand waarmee je op een kamer ligt?' Vroeg ze toen, voor zover ik begreep was er zoizo iets tussen haar en die Daniël maar ik vroeg er niet verder naar, 'Nee nog niet.. Voor zover ik het wist moest ik die zelf zoeken maar heb er nog geen zin in gehad om dat te doen'

Sky Leslie White
    'Dat snap ik. Dat je daar nog geen zin in hebt gehad,' zeg ik en ik denk na over met wie hij op een kamer kon liggen. 'Ik weet ook niet zo 1,2,3 iemand.' maar dan bedenk ik me iets voor de hand liggend. 'Wacht eens even, Daniël en Nathan liggen samen op een kamer, en er is een derde bed overal.' en ik kijk Ryan aan,'misschien dat je bij hen op de kamer mag?'

Ryan

'Dat snap ik. Dat je daar nog geen zin in hebt gehad. Ik weet niet zo 1,2,3 iemand. Wacht eens even, Daniël en Nathan liggen samen op een kamer, en er is een derde bed overal. Mischien dat je bij hen op de kamer mag?' Steld ze voor, 'Dat zou handig zijn, hoef ik in ieder geval niet meer te zoeken, zou jij het willlen vragen?'

Sky Leslie White
    'Dus ik heb het en bedacht, en moet ik het ook nog eens vragen,' zeg ik lachend. 'Nee hoor, doe ik wel voor je.' ik scheur een stuk papier uit mijn wiskunde schrift, ik was nog steeds bij opgave 8, en schreef erop 'Lief, ik heb een jongen in de aanbieding voor je. Kan hij bij jullie op de kamer liggen?' ik vouw het dubbel en gooi het naar Daniël als de mister T. de andere kunt op kijkt.