• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:14 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake Sadler
    Keurend kijk ik naar de sneakers. 'Perfect.' lach ik. 'Pas ze eens.'
    Nu natuurlijk nog de juiste schoenmaat vinden dat is altijd het probleem.

Leslie Day
    Ik ga ze gelijk passen. En ze voelen perfect aan. 'Dit zijn gewoon de lucky sneakers.' zeg ik met een grijns. 'Ik heb nog nooit schoenen gepast die beter zitten.' dan kijk ik naar hem, 'Heb je voor jezelf nog iets gevonden?' glimlach ik.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake Sadler
    'Gewone zwarte vans. In mijn oude zitten al 2 gaten.' lach ik en leg de doos van de sneakers op de vans doos. 'Wil je nog iets?' vraag ik doelend op de schoenen. 'Of wil je kijken voor accessoires?' grinnik ik.

Leslie Day
    'Jake, ik ga deze zelf betalen.' zeg ik tegen hem als hij de doos bij zijn doos legt. 'En nee, ik ga gewoon voor naturel.' zeg ik met een glimlach op de vraag of ik nog voor accessoires wil kijken. 'En anders, we hebben nog een maand tot het bal. Tijd zat.' en ik kijk naar hem.

[ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 22:04 ]

[Is het goed dat ik heb gezegd dat het nog anderhalf week tot het bal is?]

[ ehm niet helemaal xd het is een herfstbal dus is maar binnen een maand xd tis nog zomer he tot den 21ste september ]

Axton
    "Hmm, de hoeveelste zijn we vandaag ook weer?" probeer ik het een beetje op een afstand te houden. Ik wist niet zeker of ze dit wel wou weten.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi Parker
    'Crawford.' zeg ik lichtjes dreigend. 'Zeg me de waarheid.'
    Het is even gedaan met de bezorgde en lieve Alexi. Voor een keertje komt mijn vastberaden kantje naar boven.

[Aangepast ^^]

Axton
    "Nou 7 september ben ik zo'n..." ik kijk een andere richting uit. "82 jaar oud." eindig ik zachtjes. Ik probeerde overal naar te kijken, behalve naar haar, bang voor haar reactie.

“To live will be an awfully big adventure.”

[Ach joh, Alexi, niet zeuren, Daniël is 145 :Y)]

Jake Sadler
    'Je hebt trouwens geen juwelen of zo nodig. Je bent prachtig zoals je bent.' zeg ik glimlachend en sla mijn arm om haar heen. 'En toch betaal ik je schoenen.' zeg ik er vlug achteraan en ren naar de kassa. 'Ik betaal.' zeg ik tegen de verkoper die me raar aankijkt.

Alexi Parker
    Ik adem even in en zeg dan doodgewoon 'Dus ik moet in 5 dagen tijd een feestje plannen? Je had me ook wel een beetje vroeger kunnen zeggen dat je de 7ste jarig was.'
    Ik had iets in de 200 verwacht of zo maar 82 valt nog mee. Ja oke hij kon mijn grootvader zijn maar he? Hij ziet er waanzinnig veel beter uit dan mijn opa.
    Plots valt er me iets in. 'Je veroudert niet meer.' mompel ik. Zal ik dan toch alleen sterven op het einde? Geen romantische eindes voor mij zoals in the notebook...

Leslie Day
    'Je hebt trouwens geen juwelen of zo nodig. Je bent prachtig zoals je bent,' zegt Jaken glimlachend en hij slaat een arm om me heen. Ik moet blozen van hem, Jake deed iets met me. 'En toch betaal ik je schoenen.' zegt Jake er vlug achteraan en hij rent naar de kassa. Ik ren hem achterna en hoor hem zeggen: 'Ik betaal.' en de verkoper kijkt hem raar aan. Dan kom ik naast hem tot stilstand. Ik was al te laat de verkoper pakte het al in en ik had niet eens een idee hoeveel het kostte. 'Jake,' zeg ik lachend, en stomp hem op zijn arm. 'Wat kan ik voor je terugdoen?'

Jake Sadler
    'Door me te kussen met je zachte lippen o lieve Leslie.' zeg ik. Ik weet dat iedereen me nu aankijkt alsof ik één of andere gek ben maar het kan me niet schelen. Ik voel me goed want ik weet dat het meisje waar ik van hou hetzelfde voor mij voelt.

[ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 22:13 ]