• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:14 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    'Door me te kussen met je zachte lippen o lieve Leslie,' zegt Jake. En ik glimlach naar hem. Ik zie dat er veel mensen naar hem kijken maar who the hell cares, wij zijn demonen, wat maakt het ons uit? Niets. Ik buig me naar hem toe en druk zacht, teder en intense mijn lippen op die van hem. Maar het duurt maar kort omdat ik iemand achter ons hoor kuchen. Ik kijk achter me en zie een rij ontstaan. 'Laten we gaan,' zeg ik met een glimlach.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Axton Crawford
    Ik grinnik zachtjes, maar stop daar al snel mee bij haar volgende woorden.
    "Nee, ik blijf voor altijd zo, m-" ik kap meteen mijn zin af. Nee, dit zou ik haar niet laten doorstaan. Er was een mogelijkheid om haar ook demon te laten worden... maar die was gewoon te pijnlijk. Nee, daar zagen we vanaf.

{hoe ging dat nu weer?
    Van mens naar demon?}

“To live will be an awfully big adventure.”

Jake Sadler
    Ik knik instemmig en loop met haar naar buiten. 'Laat mij de zakken dragen.' glimlach ik en pak de zakken met het kleedje en de schoenen over. 'Dus wat doen we nu?' vraag ik haar met een glimlach.

[mens drinkt een beetje bloed uit de arm of zo van een demon/ engel. Het bloed verbrand eigenlijk haar organen van binnenuit en plaatst er dan nieuwe in met verschil dat sommige organen op een andere plaats staan. Het heeft met chakra's te maken maar dat is niet zo belangrijk.]

Alexi Parker
    Ik zucht. 'Even mezelf verkoelen.' mompel ik en sta op. Ik ren naar het meertje en spring er met kleren en al in. Een beetje later kom ik er weer uit en laat me naast hem vallen. 'Ik hou van deze plek. Het is net over er hier geen tijd voorbij gaat alsof de tijd even stilstaat.'

[Was dat niet dat ze en in hem moest geloven. En je bloed drinken. En dat is dan heel pijnlijk die verandering. Toch?]

Leslie Day
    Jake neemt mijn zakken aan. 'Dus wat doen we nu?' vraagt Jake met een glimlach aan me. En ik denk even na, dan zie ik een ijs zaak. 'Ik trakteer op een ijsje!' zeg ik met een glimlach en trek Jake mee aan zijn arm naar de zaak. 'Hoeveel je wilt en wat je maar wilt.' zeg ik met een glimlach.

Jake Sadler
    Nadenkend kijk ik naar de smaken. Vanille, aardbei en chocolade? Ehm- toch maar niet.
    'Vanille, chocolade en stracciatella.' zeg ik en een tel later krijg ik het hoorntje.
    Ik lik aan mijn ijsje en kijk naar Leslie terwijl zij het hare bestelt.

[is idd heel pijnlijk. Hallo ? je ingewanden verbranden dan he xd]

Axton
    "Ja, laat het dat zijn wat we net nodig hebben." grijns ik. Ik laat me zuchtend achterover vallen en kijk haar dan weer met een speelse twinkeling in mijn ogen aan.
    "Wil je iets cools zien?"

Alexi Parker
    Ik glimlach naar hem. 'Wat dan?' vraag ik en kijk hem nieuwsgierig aan.
    Ik besluit het ik-word-ouder-maar-jij-niet probleem te vergeten voor even en gewoon te genieten van de tijd dat ik bij hem ben.

Axton
    Ik concentreer me, knip even met mijn vingers en meteen zijn haar kleren droog. Ik hou haar goed in de gaten om haar reactie te zien.
    "Cool hé?" grijns ik.

Leslie Day
    Ik bestel een ijsje met chocolade, aardbei en citroen. En ik reken af.
    'Moet je dat ijs eens ruiken?' zeg ik met een glimlach. En ik breng mijn ijsje naar zijn neus. En ik druk zo mijn ijsje tegen zijn neus. 'Lekker hè?' het ijs zit aan zijn neus. En dan lik ik aan mijn ijsje.

Alexi Parker
    'Wtf? Hoe kan dit?' lach ik zachtjes en voel aan mijn kleren. 'Ik wil dat ook kunnen.' zucht ik en laat mijn hoofd weer op de grond vallen. Ik leg mijn hand op mijn buik en probeer me voor te stellen dat hier een klein baby'tje in zit.
    Ik hoop dat hij/zij op Axton zal lijken.

Jake Sadler
    'Heel lekker.' zeg ik lachend en duw mijn ijsje recht in haar gezicht 'Got ya!' roep ik en loop vlug weg richting het park. Boze Leslie = dode Jake.

Axton
    "Ik kan zowat alles wat direct of indirect met vuur te maken heeft." glimlach ik. Ik ga op mijn zij liggen en kijk haar glimlachend aan.
    "Ik kan ook vliegen, maar dat lijkt me niet zo'n goed idee nu met mijn ribben."