• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Parker
    Ik schiet overeind. 'Inderdaad. Dank je voor me eraan te herinneren. Ik moet die zalf opnieuw aan je borstkast doen.' zeg ik en help hem overeind.
    'Je mag me niet meer zo afleiden.' zucht ik 'Dan doe ik mijn werk niet goed.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hé!' roep ik lachend. En ik ren achter hem aan terwijl ik het ijs van mijn wang veeg. 'Jake! Kom hier.' roep ik lachend. Dan haal ik hem in en sla een arm om zijn nek. 'Die had ik aan kunnen zien komen,' zeg ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Nou je had wel even een reden om wat minder werk te leveren." grijns ik. Ik liet me gewillig door haar ondersteunen, terwijl we terug richting onze kamer liepen.
    "Als de dokter me nu ziet, bind ze me waarschijnlijk vast aan mijn bed." grinnik ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Inderdaad maar je was zo verblind door mijn schoonheid.' lach ik. Ik meen het niet echt van die schoonheid of zo maar het is gewoon leuk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Parker
    'Misschien moet ik dat ook maar doen' zeg ik zogenaamd serieus alsof ik er echt over nadacht. Ik doe de deur open en laat hem neerliggen op zijn bed.
    'Dus waar is dat touw nu ook alweer?' zeg ik zachtjes in mezelf. Ik hou mijn lach in en begin te zoeken naar het touw dat er niet is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dat zal het wel zij ,' zeg ik met een glimlach. 'Je bent knap Jake.' en ik lik verder aan mijn ijsje. 'Maar ja, dat vindt je zelf vast ook wel.' en ik knipoog naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik ben niets vergeleken met jouw.' glimlach ik en hou haar ijsje even van haar mond weg zodat ik haar kan kussen. Haar lippen zijn koud en smaken naar citroen. 'Lekker die citroen.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kijk haar grijnzend aan.
    "Je weet dat als je me met touw vastbind ik het gewoon doorbrand, hé?" Ik kijk haar grijnzend aan, terwijl ik mijn hoofd op mijn kussen laat rusten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik denk even na 'Oke dan zoek ik wel ijzeren boeien of zoiets. Er moet iemand hier op school toch wel een ijzeren ketting hebben.' zeg ik met een kleine glimlach die ik niet kan onderdrukken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik ben niets vergeleken met jou.' glimlacht Jake en hij houdt mijn ijsje aan de kant zodat hij me kan kussen. 'Lekker die citroen.' grinnikt Jake. 'Zeker,' zeg ik met een knipoog. En steel nog een kusje op zijn lippen. En lik dan verder aan mijn ijsje. 'Ik weet nou niet wat lekkerder is. Met jou zoenen of dit ijsje.' zeg ik plagend. 'Ik denk dat ik voor het ijsje ga.' en ik ren snel van hem weg. Lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Leslie Day! Je hebt me nu gekwetst!' zeg ik sip en ga op een bankje zitten. Ik doe alsof ik aan het huilen ben. Leslie zou er waarschijnlijk niet intrappen maar de mensen hier wel. Dat kan nog leutig worden.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 23:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Leslie Day! Je hebt me nu gekwetst!' zegt Jake sip. En ik zie hem op het bankje gaan zitten. Hij doet alsof hij moet huilen en ik speel met hem mee. 'Jake, mijn liefste. Hoe kan je dat nou zeggen? Jij bent de enige van wie ik hou!' en ik ren dramatisch naar hem terug en als ik bij hem ben zoen ik hem teder op zijn mond. 'Ik hou van je, dat weet je toch.' zeg ik dramatisch.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Het zou wat langer duren, maar ijzer smelt." grijns ik terug.
    Ik leg mijn handen voorzichtig achter mijn hoofd en kijk haar speels aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [moet weg, tot morgen x]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [moet weg, tot morgen x]

    {ok, tot morgen!}


    “To live will be an awfully big adventure.”