• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik glimlach tegen haar lippen aan en haal mijn lippen van de hare. 'Wat zullen we gaan doen? We kunnen terug naar school gaan en daar dan nog wat doen of heb je een beter plan?' vraag ik en kijk haar speels aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake kijkt me speels aan en ik moet er om lachen.
    'Ik vind wel dat het mooi tijd is om terug te gaan naar de school,' en ik knipoog naar hem. Minder mensen om ons heen, meer vrijheid. 'Maar als je het er mee eens bent natuurlijk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Inderdaad.' glimlach ik en pak haar hand vast. 'Laten we lopen voor we weer een chagrijnige chauffeur op ons dak krijgen.' lach ik en verstengel onze vingers. De weg terug is kalm en rustig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    We gaan lopen in plaats van met de taxi, Jake verstrengelt onze vingers en de weg terug is rustig. Ik kijk af en toe naar Jake, met een glimlach. Ik wist niet wat er met de demonen de laatste tijd aan de hand was, maar het boeide me niets. We konden mensen nog steeds het leven zuur maken. We komen weer aan bij school. En ik neem een tas van hem over,
    'Mijn kamer?' vraag ik hem. En ik doel even op de tassen. 'Dan kan ik het namelijk wegzetten.'

    [Ik moet even douchen, tot zo!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik knik en loop met haar naar haar kamer. De tassen zet ik op het bureautje en dan loop ik terug naar haar. Ik neem haar voorzichtig vast en plaats mijn lippen weer op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [kga ook ff mn haar wassn]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik heb nog nooit zo snel gedouchte en me haren gewassen ^.^]

    Leslie Day
    We lopen naar mijn kamer, ik zie dat Jake de tassen op mijn bureau zet. En dan weer naar mij toe loopt. Hij neemt me voorzichtig vast, wat ik lief vind eigenlijk, en hij drukt zijn lippen op die van mij. Ik kus hem terug. En ik open mijn mond om zachtjes met mijn tong langs zijn onderlip te gaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik open mijn mond een beetje en verken haar mond dan. Mijn handen liggen op haar heupen.

    [sorry ben bezig mn haar aant doorkammen xd nie handig as jet tegelijk moet doen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [klaar xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    Alexi Parker
    Hij kijkt me speels aan en ik doe alsof ik zucht.
    'Is er dan niets dat je vasthoud!' roep ik zogenaamd gefrustreerd uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn handen liggen op mijn heupen en ik leg mijn handen op zijn borstkas. Damn dat voelde goed. Ik trek hem mee naar mijn bed en ga er op zitten terwijl ik hem verder. Ik ga met mijn handen over zijn borstkas en ik wil meer hem maar doe het niet. Ik wol het rustig aan doen met hem.

    [Ik moet gaan, film middag ^^ kom vanavond terug.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Hmmm, jij misschien?" grijns ik met een speelse wenkbrauwwiebel erachter na. Ik moet grinniken om hoe dat eruit moet zien, vooral met dat blauw oog. Ik zag er nu waarschijnlijk alles behalve sexy uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [veel plezier.]
    Jake Sadler
    Eén van mijn handen haal ik van haar heupen en leg hem op haar wang. Dit voelt perfect aan. Zachtjes wrijg ik met een vinger over haar wang en laat haar lippen niet los.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Parker
    Ik grinnik 'Wat wil je dat ik doe? Op je gaan liggen? Geen goed idee voor je ribben. Vertel me Ax wat ik moet doen om je stil te laten liggen.' lach ik en steek een losgeraakt haartje achter mijn oor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Hmmm, ik ben er zeker van dat je wel een manier kunt verzinnen."
    Ik kijk haar uitdagend aan, maar kan de grijns niet van mijn gezicht houden.


    “To live will be an awfully big adventure.”