• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Baaibaaaiii! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Beterschap Elbrich! ^^]

    Sky Leslie White
    Ik hoorde Daniël nog meer lachen. 'Tuurlijk lukt het je,' zegt Daniël grijnzend. En bijna wil ik erop reageren. Maar ik kan me nog net inhouden. We rijden nog een kwartier. En hij zet de auto naast een stel bomen neer. Ik vraag me af of hij bedoelde dt hij genoeg had van het bos bij Cimmeria, of bij elk bos. Zo te zien leek het alsof hij het bos bij Cimmeria te bedoelen. Maar ik wacht gewoon maar af. Ik doe mijn deur open en stap de auto uit.


    {Wat zijn eigelijk al de krachten die engelen bezitten?}

    Daniël

    'Hoe lang ga je nog door?' Vraag ik haar nogsteeds grijnzend als ik uit de auto stap en naar de achterbak loop om de mant eruit te halen, 'We zullen toch eerst nog een stukje moeten lopen' Deel ik mee.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Leslie Day! Je hebt me nu gekwetst!' zegt Jake sip. En ik zie hem op het bankje gaan zitten. Hij doet alsof hij moet huilen en ik speel met hem mee. 'Jake, mijn liefste. Hoe kan je dat nou zeggen? Jij bent de enige van wie ik hou!' en ik ren dramatisch naar hem terug en als ik bij hem ben zoen ik hem teder op zijn mond. 'Ik hou van je, dat weet je toch.' zeg ik dramatisch.


    Jake Sadler
    'Oh lieve Leslie, ik dacht dat je me in de steek ging laten. Zonder jouw dwaal ik rond in een donkere nacht zonder maan of sterren want hun schoonheid verbleekt bij die jouwe.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Daniël vraagt hoe lang ik nog door ga. We zijn in principe nog niet aangekomen, maar dat boeit me niets.
    'Well, ik heb het lang genoeg volgehouden, vind je ook niet?' glimlach ik. Daniël pakt uit de kofferbak een mand en ik krijg een idee van wat we gaan doen. 'We zullen toch eerst een stukje moeten lopen.' deelt Daniël me.
    'Ach.' zeg ik schouderophalend, 'dat vind ik niet erg.' en ik glimlach naar hem. 'Ik volg je wel.'

    Leslie Day
    Sommige mensen kijken ons raar aan, sommige mensen geamuseerd.
    'Ik zou jou niet in de steek kunnen laten zonder mijn hart te verliezen.' en ik pak zijn hand waar geen ijsje in zit en leg die op mijn hart. 'Want die klopt voor jou en die zal anders geen reden meer hebben om te kloppen. Maar geen woorden kunnen eigenlijk echt beschrijven wat ik voor jou voel en altijd zal voelen.' eigenlijk was dat laatste waar, woorden konden dat niet, en dat zouden ze ook nooit kunnen. 'Maar wat ik wel weet...' zeg ik zacht, 'is dat... Mijn ijs begint te lekken.' en ik grijns naar hem. Ik druk een kus op zijn mond nog en lik dan aan mijn smeltende ijsje. Zijn hand had ik weer losgelaten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik grinnik en draai me om naar het publik dat zich langzamerhand gevormd had.
    Ze beginnen te applaudisseren en ik trek Leslie wat naar beneden om haar te doen buigen.
    'Dank u dit was een stuk uit... Uit...' vragend kijk ik Leslie even aan en probeer mijn lach in te houden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    JokerBaby schreef:
    Axton
    "Het zou wat langer duren, maar ijzer smelt." grijns ik terug.
    Ik leg mijn handen voorzichtig achter mijn hoofd en kijk haar speels aan.


    Alexi Parker
    Hij kijkt me speels aan en ik doe alsof ik zucht.
    'Is er dan niets dat je vasthoud!' roep ik zogenaamd gefrustreerd uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Er heeft zich gewoon een soort publiek gevormd en ik moet er om lachen. Ze beginnen dan te applaudisseren en Jake trekt me mee naar beneden voor een buiging.
    'Dank u dit was een stuk uit.. Uit..' en dan zie ik Jake vragen mijn kant op kijken. Zijn lach proberen in te houden. Ik neem het van hem over en zeg,
    'Dit was een stuk uit de moderne West Side Story. Waarin wij Tony en Maria speelden.' en de mensen geloven me.
    'Het geld kunt u hier neer leggen,' en ik houd een tasje klaar. Ik maakte een grapje maar sommige mensen deden het echt. Anderen lopen lachend weg.
    'Well, dat was interessant.' zeg ik glimlachend als de laatste weg zijn. Ik eet mijn ijsje op en veeg mijn mond af. 'Ik wist niet dat je kon toneelspelen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk haar raar aan. 'Lieve lieve Leslie. We deden het allebei jaren aan een stuk weet je nog? Prooien?' lach ik en sla mijn armen om haar middel. 'Maar ik meende het van die maan en sterren.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Lieve lieve Leslie. We deden het allebei jaren aan een stuk weet je nog? Prooien?' lacht Jake en hij slaat zijn armen om mijn middel. 'Maar ik meende het van die maan en sterren.' zegt hij zachtjes. Ik kijk naar hem en druk een kusje op zijn wang. 'Dat is wel zo,' zeg ik antwoordend op het eerste, 'maar mijn "prooien" vond ik meestal ook leuk.' en ik kijk weg van Jake. 'Alleen heb ik nu geen prooi meer maar liefde,' zeg ik zacht. Eigenlijk nog steeds een beetje bang dat het voor hem een spel is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk haar aan. 'Wat denk je op dit moment?' vraag ik met een glimlach.
    Nieuwsgierig aangelegd als ik ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [sorry dat zo lang duurde ma kkrijg lijk geen mails meer tis echt raar ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [oeps ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake kijkt me aan, dat zie ik van uit mijn ooghoeken.
    'Wat denk je op dit moment?' vraagt hij met een glimlach. Ik kan niet anders doen dan naar hem glimlachen. Dan zucht ik en zeg:
    'Hetzelfde waar jij aan dacht in de disco. Of ik niet gewoon een prooi voor je ben.' en ik kijk weer weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Geschrokken kijk ik haar aan. Denkt ze dat nu echt. 'Leslie Day, nog nooit heeft iemand zoveel voor me betekend.' zeg ik zachtjes. 'I-Ik hou van je.' fluister ik dan zachtjes en bloos. Waarom kunnen we nu ook alweer blozen?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie dat Jake geschrokken naar me kijkt en onzeker kijk ik naar hem terug.
    'Leslie Day, nog nooit heeft iemand zoveel voor me betekend.' zegt Jake zachtjes. 'I-ik hou van je.' fluistert hij zachtjes. En ik zie dt hij bloost. Ik draai me naar hem toe en druk zacht mijn lippen op die van hem. Ik haal ze er kort van af,
    'Volgens mij heb je me overtuigd,' en ik glimlach naar hem waarna ik weer mijn lippen op die van hem drukte.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.