• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:14 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake Sadler
    'Wel... we have a dress... en tenzij je op blote voeten wilt lopen zouden we beter achter schoenen zoeken die erbij horen.' zeg ik. Ok nu klink ik net als een wijf maar hé? Ik heb 3 zussen dus ik ken wel wat van shoppen. 'Tenzij dat Leslietje het al beu is.' zeg ik plagend en druk een kusje op haar mond.

[btw: ze zeiden dat ze het kind moesten vermoorden, maar er staat niet in of ze het wel degelijk vermoord hebben! Detail. ^^ ]

kindness is never a burden.

Alexi Parker
    Veel tijd heb ik niet nodig om te beslissen en ik kijk hem aan. 'O wee wie er aan mijn kind komt.' zeg ik. 'En denk je nu echt dat het feit dat je een demon bent alles wat ik voor je voel teniet maakt? Oke het kan zijn dat je liegt en me gebruikt maar ik volg mijn gevoel en ik kan gewoon niet zonder je. En ja misschien sterf ik bij de geboorte maar dan ben ik niet voor niets gestorven. Ik ben dan gestorven voor mijn eigen kind.'

[...]

Leslie Day
    'Blote voeten klinkt ook wel gaaf,' zeg ik grijnzend tegen Jake. Ik had nog nooit een jongen meegemaakt die een jurk wilde kopen met een meisje. Maar al helemaal niet schoenen. 'Tenzij dat Leslietje het al beu is.' zegt Jake plagend en hij drukt een kusje op mijn mond. 'Shop untill we drop?' vraag ik lachend aan hem. 'Nee Oke, dat hoeft ook niet. Ik ken namelijk wel leuker tijdverdrijf.' en ik druk een kusje op zijn kaak. 'Veel leukere dingen.' en ik druk een kusje in zijn nek. 'Maar eerst de schoenen,' zeg ik.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake Sadler
    Ik pak haar hand weer vast en neem haar mee naar een schoenenwinkel. Direct valt mijn blik op de nieuwe collectie Nikes, Vans, ... 'Leslie ik ben daar even.' zeg ik vlug druk een kusje op haar mondhoek en loop blij naar de schoenen. Ik zie Nikes staan met Obama erop en kijk er grinnikend naar. Er stonden er ook met mini mouse en spongebob. Wat mensen toch verzinnen. Ik zoek achter een effen kleur en pak dan een paar zwarte vans.

Axton
    Ik kijk haar gepijnigd aan. Dit was gewoon zo verkeerd.
    "Ik wil jou niet kwijtraken, maar ons kind ook niet."
    Ik kijk haar met een blik vol pijn aan. Wat ik nu zou zeggen deed enorm veel pijn, maar het was de waarheid.
    "Als jij... sterft bij de geboorte, dan beloof ik je... Ik zweer dat ik goed voor ons kind zal zorgen." Ik voelde een traan uit mijn ooghoek ontsnappen, maar gebruikte mijn krachten om hem te doen verdampen voor ze hem zou kunnen zien. "En ik zal altijd aan je blijven denken, wat er ook gebeurd."

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi Parker
    Ik glimlach bij die woorden en zeg 'Nu moet je gewoon positief denken. Ik sterf niet noch dit kind.' Plots besef ik dat het niet echt de waarheid is. 'Oke ik sterf ooit maar gewoon niet bij de bevalling.' voeg ik er zachtjes aan toe.

Axton
    Ik glimlach opgelucht en sla mijn armen om haar heen.
    "Oh, Alexi, je snapt niet hoe blij ik ben, omdat je zo goed reageert. Ik dacht dat ik je kwijt was." Ik verberg mijn gezicht in haar haren en snuif haar geur op, waardoor ik rustig aan begin te ontspannen. Nu pas voelde ik hoe hard ik aan het trillen was.

[ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 21:32 ]

Leslie Day
    We gaan beiden kijken voor schoenen. En dan pak ik een paar schoenen. En ga ze passen, ze passen niet bij de jurk maar ik droeg altijd jurkjes met sneakers. Ik loop naar Jake toe en vraag:
    'Wat vind je van deze?' vraag ik onzeker aan hem.

Jake Sadler
    'Ze zijn leuk maar niet ideaal voor bij het kleedje.' zeg ik 'Misschien moet je eens kijken achter zilveren sneakers? Het is misschien een beetje Kitschy maar het zo wel bij het witte kleedje passen.' zeg ik. Oke geef ik nu ook al mode-advies? Wierd.

Alexi Parker
    'Axton, hoe oud ben je? In het echt bedoel ik.' vraag ik zachtjes. Ik weet dat ik misschien beter wacht met vragen te stellen tot morgen of zo maar ik wil alles erover weten.

{Hmm, zijn ze ouder dan mensen, ja zeker?}

[ze zijn onsterfelijk net zoals Engelen maar kunnen wel gedood worden door een pijl.]

Leslie Day
    'Daar heb je gelijk in,' zeg ik met een glimlach, en druk een kus op zijn lippen. 'Je bent er beter in dan ik.' zeg ik knipogend. En dam pak ik een paar zilveren sneakers die echt gaaf zijn. 'Deze?' vraag ik met een glimlach.

LostMagic schreef:
    [ze zijn onsterfelijk net zoals Engelen maar kunnen wel gedood worden door een pijl.]

[Dit doet me denken aan de Fallen-serie (:]