• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 19:58 ]


    El Diablo.

    Laatste reactie;

    Sam
    Ik zuchtte en knikte. Deze twee waren ook niet érg spraakzaam. Ik tikte verveeld met mijn nagels tegen de muur, wat een irritant geluid veroorzaakte. Ik keek de twee jongens onderzoekend aan. Wat voor verhaal zouden achter hun zitten?

    [Sorry, ik heb atm niet heel veel inspiratie x_x]


    + willen jullie áaaalsjeblieft niet zo snel gaan? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chad
    ''Ze werkt me gewoon op mijn zenuwen..'', mompel ik. In het spiegelbeeld van mijn mobiel check ik even mijn haar en kijk dan Lexy weer aan.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Jessica
    "Wat erg." fluisterde ik.
    Ik haalde even rasperig adem.
    "Nou, het is inderdaad iets met mijn stiefvader. Ik heb mijn echte vader nooit gekend. Mijn moeder voedde me tot mijn 11e alleen op. Toen kwam Carlo." ik sprak de naam vol haat uit. "Er leek niets mis met hem en toen mijn moeder heel plots overleed, werd hij mijn voogd. Vanaf dat moment ging het mis. H- hij verkrachtte me, verplichtte me om een carrière als model te beginnen en toen werd het nog erger. Op mijn 16e verhuurde hij me aan andere mannen. Op een gegeven moment werd hij onoplettend en wist ik te ontsnappen. Ik heb hier een ander leven opgebouwd en studeerde voor leerkracht Nederlands, Wiskunde en volgde psychologie."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lexy

    'Begrijpelijk.' mompel ik, en leg het pakje sigaretten op tafel.
    Ik blaas de rook uit, en kijk rond..

    Tyler

    Ik knik.
    'Erg voor je.' zeg ik, en leg kort een hand op haar schouder.
    'Ik had dus toch gelijk, iedereen heeft zijn verhaal.' mompel ik..


    El Diablo.

    Macy

    Ik lach schamper en keek de twee vol haat aan. 'Ik sta nog steeds hier hoor,' zeg ik bitter. 'En nogmaals. Jullie kennen me niet en weten niet hoe en wie ik ben. Dus onderschat me alsjeblieft niet.' Ik leun nonchalant tegen de muur en werp een blik op de tijd. Ik bijt op mijn lip. Ik wilde naar Max. Het liefste nu, maar dat kan natuurlijk niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ben er weer,wie wil met Jayson praten]

    Chad
    Ik was het aanbod vergeten. Ik pakte een sigaret uit het pakje en stak hem aan met de aansteker, die ik daarna weer netjes terug legde. Ik blies de rook in kringen uit mijn mond en zuchtte.


    Billy Bob Bob Billy :P

    {Macy wel, waar is Jayson?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    Ik knikte. Maar nu ik bezig was, moest ik plots het laatste ook kwijt.
    "Het ergste is dat hij nog persè zijn teken op me achter moest laten."
    Ik deed mijn armband af en toonde het oog op mijn pols. Het oog dat bijna identiek was aan wat ik op de muur had gespoten. "Hij wou ermee tonen dat hij me in de gaten hield. Dat ik nooit aan hem zou kunnen ontsnappen."
    Ik zuchtte en en rechte mijn schouders.
    "Je moet naar de volgende les." mompelde ik en liep weg

    {moet gaan}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lexy

    'Weetje bitch, het boeit me niet dat jij er nog staat.' grom ik, en kijk haar aan. 'En ik hoef je niet te kennen, je stelt niks voor vergeleken met de meeste van ons.' sis ik.

    Tyler

    Ik knik, 'ik heb alleen het bendeteken' zeg ik, en schuif mijn mouw omhoog.
    Een tattoo op mijn bovenarm.
    Een kruis, met een schedel bovenop en de tekst "Night wolfs" eronder..

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 21:52 ]


    El Diablo.

    Chad
    Een grijns speelde op mijn lippen na Lexy's uitval. ''Je hebt haar gehoord..'', grinnik ik en neem nog een trek van mijn sigaret.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Macy

    Nu werd ik echt kwaad. 'En hoe bedoel je dat nou wel weer? Hoezo ik stel niks voor?' Ik kijk haar kwaad aan. Nu zou ik mijn pistool wel willen pakken en dwars door haar kop willen schieten, maar ik bleef wit van woede staan. ik kon het niet doen. Voor Max. Ze zouden hem van me afpakken. De enige steun die ik heb zouden ze me afnemen. En mijn enige onderwijs.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    {Macy wel, waar is Jayson?}

    [nou eigenlijk nog in het lokaal maar ik doe wel dat ie is weggelopen xD]

    Chad
    Een lach ontsnapte over mijn lippen, ik kon het gewoon niet inhouden. Top entertainment dit.

    [Ik ben er vandoor, see you tomorrow]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Jayson
    Ik liep wat door de gangen en pakte een sigaret uit het pakje. Ik stak het sigaretje op en nam een trekje. Ik deed ondertussen mijn oortje in en zocht naar wat mensen