• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {jup, hij is al lekker stoned en zat. xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik denk nog een personage aan te maken. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    {mijn topics.. Sorry kan nu niet reageren.. Ben het eerste uur al ziek haarbuis gegaan enmoest thuis direct kotsen.. Ugh.. Haat ziek zijn en ik moet natuurlijk net op de dag dat we film gaan kijken ziek zijn}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi Parker
    Ik kijk af en toe om me heen maar ik zie nergens Axton meer staan.
    'Daling, you're much prettier with a smile.' lacht de jongen en ik glimlach terug naar hem. Plots pakt hij mijn heupen steviger vast en drukt zijn lippen ruw op de mijne.
    'What are you doing!' zeg ik en duw hem van me af.
    'C'mon babe, you know you want me.' grijnst de jongen en trekt me mee naar buiten waarna hij me tegen een muur drukt. 'No! I don't want to do this ! Leave me alone.' smeek ik maar de jongen doet gewoon verder. Hij begint kusjes te geven over mijn kaak naar mijn nek en ik probeer hem weer weg te duwen maar zonder succes.

    Jake Sadler
    Grijnzend kijk ik naar Leslie als ze de jongen afwijst. Blijkbaar wil ze alleen met mij dansen vanavond. Maar hoe lang gaat dat duren voor ze een prooi wil?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Uit mijn ooghoek zie ik bij de deur een plotse beweging en een werveling van kleuren. Nieuwsgierig kijk ik op en mijn mond valt open als ik zie hoe Alexi door een jongen naar buiten wordt gesleurd.
    Woedend spring ik rechtop, waardoor de twee sletjes op de grond vielen en rende -geleid door hun geklaag en gevloek- naar de deur. Toen ik buiten kwam, zag ik hoe hij haar kuste. Op een manier die zij duidelijk niet wou.
    "Blijf van mijn meisje." gromde ik woedend. Ik sprong meteen op hem af en werkte hem met mijn gewicht op de grond. Ik ging met beide benen langs een kant van zijn lichaam zitten en sloeg op hem. Doordat ik high en dronken was, sloeg ik er af en toe naast en kreeg hij genoeg de kans om mijn ook te raken, maar de keren dat ik erop sloeg was het steeds goed raak. Ik sla twee keer na elkaar hard tegen zijn slaap en plots beweegt hij niet meer onder me. Ik kijk verwonderd als ik geen klappen meer voel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [o.O Dead guy. ]


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    [o.O Dead guy. ]

    {hmm, ik wou zeggen bewusteloos, maar dead... nee hou het maar bij halfdood xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {hmm, ik wou zeggen bewusteloos, maar dead... nee hou het maar bij halfdood xD}


    [Jammer, ik vind dat zo jammer. Waarom niet dood? ^^ Hehe, sadistic me.]

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 15:41 ]


    kindness is never a burden.

    Alexi Parker
    Kleine snikken komen uit mijn mond als Axton de jongen van me aftrekt.
    Met opengesperde ogen kijk ik naar Axton die de jongen in elkaar slaat. 'Ax...' begin ik maar mijn stem is te zacht om gehoort te worden.
    Plots beweegt de jongen niet meer en kijkt Axton verwondert naar het lichaam.
    'Heb je ... heb je...' ik slik mijn woorden in en kijk Axton vol ongeloof aan.
    Ik weet niet meer wat te denken of te doen en zet het dan maar op een rennen.
    Ik schop mijn hakken uit, pak ze in mijn ene hand en ren blootsvoet verder.
    Terwijl de tranen over mijn gezicht rollen.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 15:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Heb je... heb je..." meteen voel ik aan zijn hals. Ik zucht opgelucht als ik zijn hartslag voel. Plots rent ze weg.
    "Alexi!"
    Ik spring meteen recht en ren haar achterna.
    "Nee! Hij is niet dood!" riep ik, terwijl ik haar achterna rende. "Echt, Alexi! Stop!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Nog steeds rollen de tranen over mijn gezicht maar ik stop met lopen.
    Ik draai me om en veeg mijn tranen weg. 'Als je niet zo druk was geweest met barbie en haar vriendin zou dit nooit gebeurt zijn.' snik ik.
    'Of als ik niet naar deze rotschool was gegaan ook niet. En al zeker niet als ik gestorven was bij mijn geboorte zoals mijn zus!'
    Alcohol heeft altijd al een emotionele reactie bij mj teweeg gebracht en nu dus weer.
    'Weet je wat Axton? Ga gewoon weer terug naar je 2 vriendinnetjes. Ik ga naar huis.' fluister ik maar luid genoeg zodat hij het zo horen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena Gracia Ramirez • Engel.
    Elena slenterde door het bos in haar eentje. Ze schopte de mooi gekleurde bladeren aan de kant en neuriede een liedje met de vogels. De wind speelde met haar koperkleurige lokken en liet de bladeren ritselen. "Come on skinny love what happened here."

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 16:04 ]


    kindness is never a burden.

    Axton
    "Die twee sletjes liggen nu waarschijnlijk nog op de grond te spartelen. Z-ze wouden me niet met rust laten, ok? Toen ik ze wegduwde, kwamen ze gewoon weer terug."
    Ik keek naar de grond en probeerde niet te letten op de pijn in mijn gezicht.
    "Ik heb ze niet graag. Ik heb geen gevoel bij hen. Ze zijn gewoon lastige vliegen die rond mijn hoofd blijven zoemen. Jij bent het enige wat me echt interesseert!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Had iets romantischer verwacht. Hehe. :Y) ]


    kindness is never a burden.

    Alexi Parker
    Ik schud zuchtend mijn hoofd. 'Bye Axton.' zeg ik nu zonder enige emotie.
    Iets waar ik goed in is mijn emoties verbergen voor anderen en zeker nu de alcohol in mijn bloed al wat vermindert is.
    Ik draai me om. 'Zeg tegen Vans, Leslie, Jake & Xavier, dat ik naar huis toe ben.' zeg ik nog kort en stap weg zonder nog om te kijken, bij elke centimeter die ik van hem verwijdert word de drang groter om me weer in zijn armen te storten, maar ik beheers mezelf.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'