• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Omdat Alexi me niet wil zien. Ik ga heer niet irriteren voor we het morgen kunnen uitpraten." antwoordde ik automatisch. Ik gaapte en rechtte mijn hoofd. Ik voelde aan het opgedroogde bloed onder mijn neus. Dat zag er vast niet fraai uit en mijn opgezwollen oog zou ook al snel blauw kleuren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle - demon
    Ik kijk hem met open mond aan. 'Dus omdat Alexi het niet wil, mag jij je kamer niet in?' dan valt me het bloed onder zijn neus op. 'Ax! Wat is er gebeurt met je neus? En met je oog?' ik kijk hem aan. 'Je hebt gevochten,' zeg ik met een glimlach. Dan trek ik hem overeind, 'kom mee, dan heb ik iets kouds voor je oog, hier buiten liggen is niet goed voor je.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik laat me door haar meetrekken, maar kijk nog even achterom naar de deur.
    "En het is niet omdat zij het niet wil, het is omdat ik het niet wil." mompel ik verdedigend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle - demon
    Ik hoor Axton aan, die heeft het goed te pakken. Of eigenlijk is dat slecht. Ik neem hem mee naar mijn kamer. Ik wilde een kamer voor me eentje, en die had ik ook, maar er stonden wel meerdere bedden. Ik zette hem op een leeg bed neer, 'Blijfneven zitten zo,' zeg ik tegen hem. Ik pak een doekje en maak die nat, en loop dan terug naar Axton. Ik ga dicht naast hem zitten. 'Even stil zitten,' zeg ik tegen Axton. En dan ga ik voorzichtig met het doekje bij de bloed plek langs. Het wordt gelukkig snel schoner, maar nog niet helemaal. Dan zeg ik: 'Je bent een demon, hoe kan je verliefd zijn op een mens?' dan bedenk ik me dat het aanvallend kan klinken. 'Ik bedoel het niet aanvallend, ik vroeg het me gewoon af.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik kreunde gesmoord toen ze even op een pijnlijke plek kwam, maar liet haar maar gewoon doen.
    "Nou dat vraag ik me zelf nog steeds af, hoor." mompelde ik. "Plots had ik... een heel vreemd gevoel, maar het was warm. Zoals het vuur van onze magie." probeerde ik uit te leggen. "Ik- ik zou me geen leven zonder haar meer kunnen voorstellen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    Ik hoor Axton gesmoord kreunen, 'Sorry,' zeg ik zacht. Maar ik ga wel verder. Hij legt uit wat hij voelt. 'Dude, het is echt niet goed voor je,' zeg ik met een klein lachje. 'Dus je wilt niet meer zo veel mogelijk meisjes pakken als je kunt?' vraag ik aan hem. 'Gewoon plezier beleven? Want volgens mij is dat deze avond niet gelukt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Dat was mijn fout." mompelde ik. "Er kwamen twee meiden en ik heb ze niet echt duidelijk gemaakt dat ze moesten ophoepelen. En toen kwam daar die gast, die viel Alexi lastig en ik zag het maar net op tijd. En toen liep ik naar buiten, maar ik was al high en dronken dus toen ik begon te vechten, kreeg ik veel rake klappen. Maar plots bleef hij stil liggen en Alexi dacht dat ik hem had vermoord en ze liep weg. Ik liep haar achterna en uiteindelijk heeft ze besloten dat we er morgen over zouden spreken, wanneer ik niet meer high en dronken ben. En toen besloot ik dat ik haar maar best niet meer kon irriteren, want ander maak ik het misschien erger en dan bleef ik op de gang zitten en toen viel ik in slaap."
    Wauw, wat een uitleg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    'Kom op zeg, je mag toch wel lol maken. Ze zal toch ook wel gedronken hebben?' en ik kijk Axton aan, ik ben klaar met de bloed plek. 'Ze weet hoe je bent, niet rot bedoelt, maar je hebt altijd met meisje gespeeld. Dat is echt niet zomaar weg.' en dan zeg ik: 'Daarbij, gaf je nog geen antwoord op mijn vragen.' en ik glimlach een beetje naar hem. 'Nooit meer gewoon plezier, zonder gezeur?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Ik kan genoeg plezier maken met haar. Ik moet leuke dingen laten vallen, ja. Maar er komen andere leuke dingen in de plaats. Heel leuke dingen." mompelde ik. "Maar... wat kan jou het schelen?" bromde ik.
    Ik was geïrriteerd, high en dronken. Niet in een best humeur dus. Ik wou me niet moeten verantwoorden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle - demon
    'Het boeit me helemaal niets,' zeg ik, mezelf gelijk verdedigend. Dan zucht ik en sta ik op. Ik gooi het vieze doekje weg en ga dan op mijn eigen bed zitten. Ik trek mijn benen op en leun er met mijn armen en hoofd op. Ik wist niet of ik het wel moest vertellen. 'Ik weet hoe het is om verliefd te zijn, echt verliefd.' zeg ik zacht tegen Axton. 'Uiteindelijk raak je er gebroken van.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Op wie ben jij dan echt verliefd geweest?" vraag ik haar. Ik volgde de laatste tijd niet echt de roddels van op school, dus ik snapte het niet zo.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle - demon
    Ik staar een beetje voor me uit, en ik hoor Axton vragen op wie ik verliefd was. 'Dat is sowieso niet in de roddels gekomen, daar heb ik zelf voor gezorgd.' en dan zeg ik wie het is: 'Max, zo heet hij. Of heette eigenlijk. Alleen is hij er nu niet meer. Niet op deze school, niet op deze wereld.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wil je Leslie's laatste reactie nog eens erop zetten?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie - demon
    Ik kijk terug naar Jake. En ik zie hem nadenken. Ik vraag in zijn oor, 'Waar denk je aan?' terwijl ik door blijf dansen.


    [Tada :3 en ik heb Leslie verder uitgewerkt in het rollentopic, als je het niet erg vind dat ik van haar een echt personage heb gemaakt ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik denk aan hoe lang het zal duren voor je me beu bent en een prooi gaat gaan zoeken.' zeg ik met een spijtige glimlach. Ik trek haar wat dichter bij me en dans zo verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'