• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nee, Alexi. Je had gelijk net. Ik ben blij dat ik die gast niet vermoord heb en ik ga zeker niet ons kind laten vermoorden... tenzij jij het wilt... Nee, toch?" Ik ga met een gesmoorde kreun naast haar liggen en trek haar tegen me aan. Mijn buik lag geruststellend tegen mijn rug aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {En nu is het zo een tweeling! xD }


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Timo.
    "Muziek is cool." zei ik en zette Amare's bord weg. "Maar nu hebben we geen muziek, we hebben Wiskunde en dat begint over 10 minuten dus zouden we beter opschieten." glimlach ik en trek haar overeind. Ik liep naar mijn kamer en bracht Amare ook naar de hare. Ik kleedde me snel om, douchte het vuile water uit het meer van me en trok een kniebroek en wit shirt aan. Ik stak al mijn nodige boeken en materialen in mijn rugzak en ging dan op de gang staan wachten tot Amare klaar was.


    kindness is never a burden.

    Alexi Parker
    'Nee.' zeg ik zachtjes en draai me om. 'En jij meneertje hebt je verband afgedaan.' ik sta voorzichtig op en zoek het verband en de zalf waarna ik ze weer op hem doe. 'Zo. En nu rusten.' glimlach ik en ga weer bij hem liggen. Onwillekeurig moet ik weer denken aan het kindje dat zal beginnen groeien in mijn buik en leg mijn hand op mijn buik.
    Ik weet nog niet hoe we dit gaan doen. We zitten beiden nog op school, mijn ouders willen niet van me weten misschien dat oma? Ja met oma zou ik dit nog kunnen bespreken.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 15:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik sla mijn arm weer om haar heen en trek haar dicht tegen me aan.
    "We geraken er wel door. Het komt goed. Ik ben hier en ik blijf hier." Ik streek met mijn handen door haar haren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Ik hou van je Crawford.' zeg ik zachtjes, kus hem op de lippen. 'Maar nu moet je echt rusten.' lach ik en sta op. Ik trek het deken over hem heen. 'En aangezien je mijn bed hebt ingepikt, lees ik wel in de jouwe.' grinnik ik en pak mijn boek van het nachtkastje. Ik kruip in Axton's bed en begin wat te verder te lezen in mijn Nightmares boek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik zuchtte en draaide me zo op mijn zij dat ik haar kon blijven aankijken.
    Ik was gewoon van plan om naar haar te blijven staren, maar na een tijd vielen mijn ogen zacht toe en viel ik in slaap.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik glimlach als ik opkijk van mijn boek en hem zie slapen. Het is gewoon een schattig zicht. Stil sta ik op en pak mijn gsm in mijn handen waarna ik naar Oma bel.
    'Hey oma.' zeg ik zachtjes. 'Hey Lieverd, hoe gaat het?' vraagt ze. Ik slik even.
    'Oma? Is het goed als ik morgen rond 5 uur bij je langskom?' vraag ik. 'Is goed hoor.' zegt ze. 'Gaat het wel goed, lieverd?' vraagt ze lief en ik begin weer te huilen. Dit maal omdat ik haar stem zo gemist had. 'Valt mee Oma. Is het erg als ik morgen iemand meeneem?' vraag ik. Ik wil niet alleen gaan. Misschien dat Vans of Axton meekan. Bij Axton zal het te zien zijn hoe zijn ribben zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik word al snel weer wakker, aangezien ik niet zo moe was. Ik gaapte en rekte mezelf helemaal uit. Een gesmoorde kreun verliet mijn mond, terwijl de pijn door mijn zij schoot.
    Ik mompelde gesmoord enkele dingen en knipperde slaperig met mijn ogen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Nee lieverd.' zegt ze. 'Heb je nog iets van je ouders gehoort?' vraagt ze nu. Ze weet hoe erg de situatie thuis is en ik krijg geen woord over mijn lippen. 'Oh liefje toch. Ze bellen wel. Ze laten het misschien niet zien maar ze houden zoveel van je.' zegt oma troostend. Ze bedoelt het goed maar het is niet de waarheid. Ik was een ongelukje. Een kind dat ze nooit gewild hebben. Maar als ik dit kind hou, word het anders. Het was ook wel een ongelukje maar ik zou het nooit kunnen haten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik hoorde vaag dat ze aan de telefoon was en ging rechtop zitten.
    Ik keek haar met kleine oogjes aan en gaapte nog een keertje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik zucht 'Oma, je weet even goed als ik dat dat niet de waarheid is.' Ze zwijgt even.
    'Liefje onthou dan tenminste dat ik, opa en je tante's en nonkels wel van je houden. Als je ouders ooit iets anders zouden beweren beloof je me dat je dan hen een goeie klap heeft?' Ik grinnik 'Tuurlijk. Ik hou van je en ik mis je.' zeg ik.
    'Ik jouw ook liefje. Ik hou ook van jouw. De thee en koekjes zullen klaarstaan morgen.' zegt ze en ik hoor de glimlach in haar stem. 'Tot morgen oma.' zeg ik en druk het gesprek weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Je oma?" vroeg ik met een gaap. Ik had niet op het gesprek gelet.
    "Kom eens hier." ik wist dat ze kwaad zou worden als ik recht zou staan, dus moest zij maar tot bij mij komen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik loop glimlachend naar hem toe. 'Wat is er Axiee?' Ik weet dat hij die bijnaam haat maar hey? Hij kan me nu niets doen want hij moet stil liggen.



    TOPIC 8 !!!!!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik rol met mijn ogen en trek haar dicht tegen me aan.
    "Hoe gaat het met jou en mijn kleine jongen?" grijns ik.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “To live will be an awfully big adventure.”