• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:53 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie - demon
    Jake en ik gaan samen de dansvloer op, het is een heerlijk nummer. En ik kan dansen. Ik dans al heel me leven, behalve ballet. Dat is voor dummie's. Ik begin te dansen en met Jake is het geweldig. Ik doe een paar sexy dance moves en hoor om me heen sommige jongens fluiten maar de enige voor wie ik oog heb is Jake.

[Ik moet gaan. Kom later terug, maar weet niet hor laat. Laters girls (:]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Axton
    Ik kijk naar Alexi, die nu alleen staat en besluit haar toch maar een beetje in de gaten te houden. Met dat kleedje zou ze hoogstwaarschijnlijk de verkeerde aandacht trekken. De aandacht van iemand zoals ik misschien.
    Ik dronk mijn bier in 1 keer leeg.
    "Hello, cute boy. In for a dance?"
    Ik kijk onderzoekend naar het knappe, blonde meisje.
    "Ik ben al bezet, babe, sorry." Ik wil me omdraaien om nog een biertje te bestellen, maar ze legt plots haar hand op mijn bovenbeen.
    "Waar is je meisje dan? Ik zie ze niet. En wat niet weet, niet deert."

“To live will be an awfully big adventure.”

{Ok, tot later!}

Alexi Parker
    Ik zoek even naar Axton maar zie hem dan nonchalant bij de bar staan. Ik glimlach en wil naar hem toe lopen maar zie dan een blond meisje bij hem staan. Barbieblond.
    Ik zucht en besluit dan maar met iemand anders te dansen. Ik kijk wat om me heen tot er een jongen, die er overigens niet verkeerd uitziet, naar me toe komt lopen.
    'Hey. Wil je dansen?' vraagt hij en ik glimlach naar hem en loop met hem naar de dansvloer.

Axton
    "Ze is daar." ik kijk naar de plek waar ze net stond, maar vind haar niet meer. "Hé, waar is ze?"
    Een ander meisje met glanzend donkerbruine haren en een nogal volumineus lichaam kwam voor me staan.
    "Wat maakt het uit? Volgens mij is ze zelf ook wat fun gaan maken, misschien moet jij dat ook maar doen."
    Ze legde haar hand op mijn ander been en leunde wat voorover, waardoor ik een rechte kijk had in haar boezem.
    "Euhm,... sorry... Ik wil dit niet." mompelde ik, maar het klonk niet al te overtuigd.

[ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 12:02 ]

Alexi Parker
    Even sta ik stil uit schuldgevoel. Ik bedoel ik ben met Axton en ik ga dansen met een jongen die ik niet eens ken? Maar aan de andere kant. Axton zal het ook wel fijn hebben met dat blonde meisje dus waarom zou ik niet mogen dansen met iemand anders?
    Ik bedoel het is toch ongeveer hetzelfde als ik met Xavier of Timo zou dansen?
    Het betekend niets. Het is onschuldig. 'Is there something wrong?' vraagt de jongen en ik schud mijn hoofd. 'I'm Michaël. ' zegt hij. 'Alexi.' lach ik en begin te dansen.

Vans.
    Ik begon tegen de jongen aan te dansen en even later kwamen zijn vrienden erbij staan. Ze boden me een drankje aan die ik maar al te graag aannam. Een Mojito, volgens hun zeggen. Ik nam er een slok van en meteen smaakte ik iets vreemds. Slaapmiddel, gelukkig konden demonen daar tegen. 'Thanks guys!" lachte ik en goot het goedje achterover en danste verder. Ze keken me ongelovig aan toen ik verder danste met een andere jongen.

kindness is never a burden.

[Moet weg ... bye x ]

Axton
    "Komaan, ik herinner me jou. Jij was altijd al in voor een dans... en iets anders." ging het blondje weer verder.
    "Zeg...." "Jeniffer."
    "Jeniffer, blijkbaar ben ik dan veranderd, niet?"
    Ik duw hun handen van mijn been, maar ze leggen ze er gewoon weer op en hun ander hand ligt al snel op mijn schouder. Ik zucht en kijk hen gepijnigd aan.
    Man, waarom maakten ze me het zo moeilijk?
    "Hier." de blonde drukt plots een klein geel pilletje in mijn hand. "Je krijgt het gratis van me."

{ok, bye}

Axton
    "Ober een Cointreau graag." bestelde die met het bruine haar plots.
    Ik kon niet zien wat hij achter mijn rug deed, maar ze schudde haar hoofd.
    "Nee, neem maar meteen een groot glas. Helemaal vol graag."
    Ze nam het van de toog en duwde het bierglas in mijn hand.
    "Eigenlijk moet je het in een whiskyglas drinken, maar om dat daar weg te spoelen mag het wel wat meer zijn." grijnsde ze.
    Ik kijk naar het glas en naar het pilletje. Ah wat, wij demonen konden wel high worden, maar bepaalde middelen werkten niet bij ons. Als het een slaapmiddel zou zijn, zou het niet werken. Een echte drug zou me wel high maken, net als ik echt van alcohol dronken werd.
    Ik haalde mijn schouders op, legde het pilletje op mijn tong en goot de helft van het glas meteen mijn keel binnen. Ik slikte het door en meteen werden mijn ogen groot.
    "Wat voor drankje is dat, man?" mompelde ik. Je voelde de alcohol zo in je keel branden en bijna meteen naar je hoofd stijgen.
    "Cointreau." antwoordde de blonde.

[ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 12:22 ]

Axton
    Ik knikte goedkeurend en goot de rest van het drankje naar binnen.
    "Nog een Cointreau." bestelde degene met het bruine haar weer. Opnieuw kreeg ik een glas aangereikt en opnieuw goot ik het zo goed als meteen naar binnen.
    "Nog eentje." deze keer was het de blonde. En opnieuw verdween het drankje in mijn keel. Alles werd een beetje wazig in mijn hoofd en ik voelde hoe een stompzinnige grijns mijn gezicht begon te sieren. Ze gaven me nog 1 drankje voor ze op mijn schoot kwamen zitten. Ze keken me uitdagend aan ik grijnsde terug. Wacht, dit mocht niet... waarom was het nu weer?

[ola mensen ^^ of eigenlijk alleen ola Femke ^^

Jaaaaaaakie waar ben je? (;]

jaimyhoi schreef:
    [ola mensen ^^ of eigenlijk alleen ola Femke ^^

Jaaaaaaakie waar ben je? (;]

{alowa Jaimy

I don't know where Jake is...}

JokerBaby schreef:
    (...)
    {alowa Jaimy

I don't know where Jake is...}

[Axton gaat de goede kant op :3 sorry Alexi, maar drama is leuk (: net zoals tussen Sky en Daniël (:]

Leslie - demon
    Ik danste en danste en het voelde geweldig. Dit was een van de dingen waar ok echt van kan genieten. Ik kijk Jake aan en bijt op mijn lip. Ik ging verder met dansen, sexy dansen, ik wist dat het er goed uit zag. Er kwam een jonger me toe om met me te dansen, maar ik schoof hem aan de kant en keek naar Jake.