• Omdat ze je pijn doen en vervelend zijn *,*. Mijn hele gebit is zeg maar heel slecht en alles. En ik ging net op controle en ik had last van mijn tanden maar ik dacht dat door mijn verstandskiezen kwam, die nu alle 4 tegelijkertijd doorkomen -heerlijk- wat dus niet zo bleek te zijn. De rest van de tanden zijn gewoon rot .. .___.

    Dus, nu heeft Kirsten al 3 afspraken moeten maken, voor het uitboren en vullen van 7 fucking tanden. Serieus dat gaat nergens meer over.

    En dan staan er nog 2 afspraken niet vast/gepland. En dat is er een voor een zenuwbehandeling en een voor een van mijn verstandskiezen eruit te trekken x.x

    Ik vind dit zo niet leuk en ik hou zo hard niet van de tandarts. En voor iedereen gaat vragen:"Jonge, poets je je tanden dan wel?" Ik poets ze twee keer, soms 3 keer per dag. Ik gebruik altijd mondwater en al die rotzooi. En ja ik drink appelsap en vruchtensap maar je kan me echt niet wijs maken dat je gebit daar letterlijk helemaal van wegrot, dat het slecht is oké.. maar zo slecht?

    En daarnaast komt nog dat ik in veel keukens heb gestaan waar ze iedere dag met brood/gist werkte.. wat dus zegmaar letterlijk je tanden aanvreet. Dus misschien dat dat ook nog wel een nasleep van is..

    Buh, nu voel ik me echt heel erg zielig en nu moet ik weer aan Jolien denken die zo gemarteld was toen alle vier der kiezen in een keer eruit gesneden waren x.x


    Wie du mir, so ich dir.

    Awwwww. Arme, arme, arm Kirsten :'D Dat klinkt érg pijnlijk - en dat is nog maar zacht uitgedrukt. Ik vind 't persoonlijk wel relaxed in die tandartsstoel, mits het blijft bij een gewone controle :') Haha. Als we nou allemaal om de beurt je handje vasthouden. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh jakkie, ik zou ook niet zo in je schoenen willen staan. o-o
    Sterkte ermee!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Pff, heel veel sterkte! o.o
    Dat lijkt me echt heel vervelend, een slecht gebit!
    Succes hoor!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    klinkt pijnlijk x.x


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wow, ik denk dat dat het aan jouw tanden ligt of zo. I mean, ik drink veel cola en zo, en ik poets ze echt niet drie keer per dag, maar ik heb eens in de zoveel jaar een gaatje. Ik gebruik ook geen mondwater, dus eigenlijk zou ik dan inmiddels een kunstgebit moeten hebben.
    Ik vind die zenuwbehandeling trouwens echt heel eng klinken, wat houdt dat in? O.O
    Anyways, heel erg veel sterkte én succes hiermee. Je overleeft het wel!
    (flower)_O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ai dat is pijnlijk.Nee dit komt echt niet van die sappen, sommige mensen hebben nu eenmaal een slecht gebit.

    Ik ben nooit bang geweest voor de tandarts,zelfs niet toen ik 9 kiezen moest laten trekken. Maar ja mijn tandarts is gewoon zo aardig dat je niet bang voor hem kan zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    oh god ik heb ook een tandartsfobie x_x


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    O gatsie.
    Ik ken het, same trauma. bij mij hebben ze 7 verdovingen moeten geven voordat ze in mijn tandvlees sneden [dat was bij de kaakchirurg] en mijn extra tand eruit haalde.

    heel veel sterkte!!


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik ga echt maar 1 of 2 keer per jaar, maar ik heb nooit gaatjes of wat dan ook.


    It's time to be happy again.

    Vet rot voor je!!!! Mijn tanden zijn ook zwak, maar niet zó zwak!


    Happy Birthday my Potter!

    Speaker schreef:
    Wow, ik denk dat dat het aan jouw tanden ligt of zo. I mean, ik drink veel cola en zo, en ik poets ze echt niet drie keer per dag, maar ik heb eens in de zoveel jaar een gaatje. Ik gebruik ook geen mondwater, dus eigenlijk zou ik dan inmiddels een kunstgebit moeten hebben.
    Ik vind die zenuwbehandeling trouwens echt heel eng klinken, wat houdt dat in? O.O
    Anyways, heel erg veel sterkte én succes hiermee. Je overleeft het wel!
    (flower)_O_
    uhm even denken. Ik heb dat al een keer gehad. Maar het is zegmaar zo, dat ze het té diepe gat waar ze niets meer aan kunnen doen verder uitboren, en dan gaan ze de zenuwen in de tand helemaal schoonmaken, want die zijn dan zeg maar ontstoken. Maar dan gaat ze echt met een haakje, helemaal de zenuw in. En dan als het goed is, dan spuiten ze er iets in wat ervoor zorgt dat het afsterft zodat je verder geen pijn of last meer hebt. Dacht ik :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    O mijn god, ik herken mezelf. Ik was nooit echt bang voor de tandarts of wat dan ook. Maar sinds ongeveer een half jaar wel. Ik kwam bij een andere tandarts en die vertelde me even hoe slecht mijn gebit eigenlijks wel niet was! terwijl ik het goed verzorg.. nu moet ik een wortelkanaalbehandeling en alles. Maar ik pies me al in me broek als ik eraan denk. (cat)


    Everything is worse without music.

    Villain schreef:
    Awwwww. Arme, arme, arm Kirsten :'D Dat klinkt érg pijnlijk - en dat is nog maar zacht uitgedrukt. Ik vind 't persoonlijk wel relaxed in die tandartsstoel, mits het blijft bij een gewone controle :') Haha. Als we nou allemaal om de beurt je handje vasthouden. (cat)
    Graag, heel graag.. (huil)Ik durf niet meer alleen.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    uhm even denken. Ik heb dat al een keer gehad. Maar het is zegmaar zo, dat ze het té diepe gat waar ze niets meer aan kunnen doen verder uitboren, en dan gaan ze de zenuwen in de tand helemaal schoonmaken, want die zijn dan zeg maar ontstoken. Maar dan gaat ze echt met een haakje, helemaal de zenuw in. En dan als het goed is, dan spuiten ze er iets in wat ervoor zorgt dat het afsterft zodat je verder geen pijn of last meer hebt. Dacht ik :Y).


    O___________________________O! DUDE. Dat klinkt als een of andere scene uit een horrorfilm! Oh, good luck! <3 _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Heel, heel veel sterkte (flower)
    Ik moet morgen ook naar de tandarts, maar ik heb één tand die al zoveel behandelingen heeft meegemaakt, dat ik het wel aankan.


    I may not always be perfect, but I'll always try.