• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:53 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake Sadler
    'Wil je zoenen dan?' grijns ik naar haar. Ik buig me wat naar haar toe maar nog niet zo dicht dat onze lippen elkaar raken.

Leslie - demon
    Ik kijk hem aan, en knipoog naar hem. 'Wil je zoenen dan?' grijnst hij naar me. Hij buigt zich wat naar me toe, dichtbij, maar onze lippen raken elkaar nog niet. 'Als je niet goed kan zoenen vermoord ik je.' en ik overbrug de laatste centimeter en zoen hem, teder en kort op zijn lippen. 'Meer?' vraag ik grijnzend aan hem.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake Sadler
    Ik antwoord niet maar trek haar wat naar me toe. Dan druk ik zacht mijn lippen op de hare. Ik ben ervan bewust dat Alexi, Vans en Axton naar ons kijken maar het boeit me niet echt. Dan haal ik mijn lippen van de hare. 'Meer?' vraag ik nu grijnzend aan haar.
    Wat zij kan,kan ik ook.

Leslie - demon
    Hij antwoordt niet maar trekt me nog wat naar zich toe. Hij drukt zijn lippen zacht op de mijne. Alexi, Axton en Vans kijken naar ons. But yeah, who the hell cares. 'Meer?' vraagt hij nu grijnzend aan mij. Hij draaide de rollen dus om. Ik bijt even op mijn lip, en kijk hem aan. 'Misschien wel, misschien niet. Later.' zeg ik dan knipogend. En ik loop naast hem verder. 'Ach, waarom ook later.' en ik draai me weer om naar Jake, sla mijn armen om zijn nek en druk mijn lippen op de zijne. Ik zoende hem best intens, eens kijken hoe hij er op zou reageren.

Vans.
    Ik rolde met mijn ogen wanneer Leslie Jake alweer zoende. "Oké, jongens. Genoeg met de straatseks, laten we gaan." zei ik en trok hen van elkaar.

kindness is never a burden.

Jake Sadler
    Ik grijns tegen haar lippen aan en tik met mijn tong tegen haar onderlip.
    Leslie zoent echt goed. En net op dat moment trekt Vans me van Leslie weg.

Leslie - demon
    Ik voel Jake grijnzen en Nnet wanneer ik Jake zijn tong voel tegen mijn lip trekt Vans ons uit elkaar. Ik lach naar Vans. 'Oke Miss Vans,' zeg ik lachend tegen haar. Ik loop verder naast Jake en Vans en dan komen we bij de club aan. 'Dance time,' roep ik vrolijk. Ik loop naar de portier en kijk hem verleidelijk aan. Ik maak een kort praatje met hem. 'We mogen Nasr binnen, en we hoeven niet in de rij.' roep ik naar ze. En ik ga de deuren door.

Vans.
    Ik trek mijn wenkbrauw op, interessant. En sprong weer op Jake's rug. "Breng je me naar binnen?" fluisterde ik in zijn oor. Ik verwachtte eigenlijk dat hij me eraf zou gooien, eens kijken wat zijn besluit was.

[Vans is ook zo lekker erg hahahaha :Y)]

Jake Sadler
    'Sorry Vans nee.' grinnik ik en schud haar van me af.
    Ik pak Leslie bij de hand en trek haar mee naar de bar. 'Eerst drinken dan gaan we dansen.' grijns ik. Ik denk even na en bestel dan voor mezelf en Leslie.
    '1 Bloody Mary voor haar en een biertje voor mij.' zeg ik.

Leslie
    Ik kijk achterom en zie Vans op Jake zijn rug springen. 'Aha, dus daarom was het hè. Je haalde Jake en mij uit elkaar zodat je zelf op Jakes rug kon.' zeg ik lachend. Maar dan schud Jake haar van zich af en pakt mij bij mijn hand. 'Eerst drinken, dan dansen.' zegt Jake waar ik mee in stem. Hij bestelt voor ons beide drinken. 'Je weet wat ik drink,' zeg ik met een glimlach naar hem. Bloody Mary. Ik pak het aan en drink ervan. 'Lekker,' zeg ik tegen Jake. 'En mijn drankje ook.'

[ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 11:25 ]

jaimyhoi schreef:
    [Vans is ook zo lekker erg hahahaha :Y)]

[What 'cha mean? (: ]

[waar blijft Axton :( ]

Vans.
    Jake wierp me van zijn rug, te bedenken. Ik lachte met Leslie. "Je hebt me helemaal door." en bestelde toen zelf een Malibu. Er kwam een jongen naast me staan van 20 of zo en vroeg of ik wilde dansen. Natuurlijk stemde ik in en we liepen de dansvloer op.

Xav.
    Ik volgde de rest de club in en zag dat Vanessa al meteen een danspartner had gevonden, ook Jake en Leslie begonnen te dansen. Ik ging maar aan de bar staan en bestelde een biertje.

Alexi Parker
    Ik zie Xavier staan en druk een lief kusje op Axton's lippen voor ik naar hem toe loop.
    'Je weet dat Vans je liever niet mee had he?' vraag ik hem vriendelijk en nip wat van mijn drankje.