• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [btw Lize is aan het douchen dus dat kan nog wat duren.. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    Alexi Parker
    'Dank je.' glimlach ik 'En eerlijk gezegd vind ik je kleedje zalig.'
    'Ehm Vans? Gingen Sky, Nathan en Daniël ook niet mee?' vraag ik dan.

    Jake Sadler
    'Eindelijk! iemand die me niet stampt!' grinnik ik.
    Ik neem Leslie nog wat beter vast zodat ze niet valt en begin een beetje rond te huppelen wat er waarschijnlijk héél dwaas uit zal zien maar waardoor Leslie een beetje door elkaar geschud word.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    "I thought so." antwoordde ik en keek naar Axton. "Mag ik op jou rug?" pruilde ik en hoopte op een ja.


    kindness is never a burden.

    Leslie - demon
    Vans sloeg me op mijn kont, en ik moest er om lachen. 'Hee girl, hij is mijn ezel.' zei ze lachend. En toen zag ik dat ze naast Alexi ging lopen. Dan fluister ik in Jake's oor, 'voor mij ben je geen ezel.' en dan begint Jake rond te huppelen waar ik heel erg om moet lachen. 'Oke, kan ik je nu vergelijken met een kangoeroe of een paard?' Jake had me beter vast gepakt zodat ik iet er af zou vallen.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 10:26 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'En wat ben ik dan wel Leslie.' grijns ik. 'Geweldig? Briljant? Fantastisch?'
    Ik zeg het allemaal maar voor haar wat te plagen. Ok ik heb een ego maar toch ook waar niet zo groot dat ik me zal verafgod.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie - demon
    'En wat ben ok dan wel Leslie?' vraagt Jake grijnzend, 'Geweldig? Briljant? Fantastisch?'
    En ik moet om hem lachen. Ik druk een kus op zijn wang, 'Wat zal ik eens kiezen, laat ik maar beginnen met oke.' zeg ik lachend tegen hem. 'Misschien verandert dat nog wel later op de avond.' terwijl Jake nog steeds rond huppelt. 'Misschien ben je ook wel een beetje leuk gek.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Pas op mevrouwtje. Er is hier een meer in de buurt.' zeg ik half dreigend half lachend.
    Ik huppel rond Vans, Alexi & Axton en laat haar dan plots los.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie - demon
    Dan laat Jake me plots los, maar ik kom elegant neer. 'Hoorde dat ook bij het meer-dreigement zeg ik plagend. 'Ke zou het toch niet durven om me in dat meer te gooien.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Nee inderdaad. Het zou schandalig zijn voor je kleedje.' zeg ik grijnzend en leg mijn arm rond haar schouders. 'Vans gaan we nu nog of niet?' vraag ik dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Ik draaide me om naar Jake en schoot in de lach. "Jake, lieverd, we lopen op dit moment richting het centrum. Ik weet niet waar jij met je hoofdje zit maar er scheelt wat hoor." lachte ik en gaf hem een tik tegen zijn schouder. "Leslie, je hebt slechte invloed op hem." riep ik naar haar.


    kindness is never a burden.

    Leslie - demon
    Ik lach lief naar hem, 'Dat waardeer ik Jake, iemand die denkt aan mijn kleedje.' en ik kijk naar mijn sneakers, 'maar deze schoenen zijn belangrijker voor me.' Jake zijn arm ligt om mijn schouder. En ik leg mijn arm om zijn middel. 'Ja Vans, zullen we gaan?' dan zegt Vans dat we al in het centrum lopen. 'He, ik heb een slechte invloed op heel veel mensen.' zeg ik lachend tegen haar.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 10:46 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'LET'S PARTY PEOPLE!!!' roep ik genietend van de vrijheid.
    Alexi kijkt me lachend aan en zegt 'Als jij nu nog nuchter bent, wat gaat dat dan zijn als je te veel op hebt?' Ik haal mijn schouders op. 'Then I am the king of the world.' Ik wend me dan tot Leslie 'Would you be my queen?'

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 10:54 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    "Yeah, dat wist ik al, Leslie." grijnsde ik en keek toen lachend naar Jake. "Keep dreaming, boy." grijnsde ik hem toe en keek toen naar Leslie. "Oh god," riep ik uit en zwaaide hyper met mijn hand voor mijn gezicht. "Leslie! Hij doet je een huwelijksverzoek!"


    kindness is never a burden.

    Leslie - demon
    'Would you be my Queen?' vraagt Jake aan me. En ik lach naar hem. 'O god, Leslie! hij doet je een huwelijksaanzoek!' En ik lach naar haar. Ik doe net alsof ik na ben en zeg dan: 'Hell yeah, tegen jou kan ik nog geen nee zeggen.' en ik kijk hem leuk glimlachend aan. 'Maar als het een huwelijksaanzoek is, is dit dan niet het gedeelte waarop the king en the Queen elkaar zoenen?' en ik kijk hem lachend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.