• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:53 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie - demon
    Ik kijk terug naar Jake. En ik zie hem nadenken. Ik vraag in zijn oor, 'Waar denk je aan?' terwijl ik door blijf dansen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Axton
    Met mijn hoofd op mijn knieën blijf ik liggen en voor ik het weet lig ik te slapen. Misschien als ik de volgende dag mijn roes dan had uitgeslapen en de drug uit mijn bloed was. Misschien dat alles dan weer goed kwam.

“To live will be an awfully big adventure.”

[We hebben een jongenstekort met 6-10. ): ]

kindness is never a burden.

[Elbrich heeft een nieuwe mensen jongen gemaakt :3 ik ga Leslie uitwerken ^^ dus wordt het 7-11 :3]

Daniël

'Nee, heb geen honger meer' Zeg ik glimlachend, 'Waar gaan we heen?' Vraag ik haar, zelf had ik wel een idee maar ik wouw graag weten wat zij dacht en wouw.

Don't be like the rest of them, darling

[

Lalala, meet Ryan (A)}

WillNotLearn schreef:
    [

Lalala, meet Ryan (A)}

[Sexy. <3 ]

[Wacht, even dubbel checken, je weet dus dat ze een kamer gaan zoeken? ^^]

Sky
    Ik denk even na, maar weet het al snel. 'Ik weet wel waar we heen kunnen,' zeg ik met een glimlach. 'Ik denk namelijk niet dat Nathan op mij zit te wachten.' en mijn glimlach verflauwt een beetje. Ik sta op en trek Daniël mee aan zijn hand. Ik loop richting een kamer, kamer 1558, ik voel even of hij op slot zit. En dat is zo, mooi. 'Dit is de kamer,' zeg ik tegen Daniël. Ik kijk even om me heen of ik iemand zie lopen, niemand. Dan por ik my mijn nagel in de deur post. Er komt een stuk deur post naar voren. 'Tada,' zeg ik. Ik pak er een sleutel uit en open de deur. Ik trek Daniël mee naar binnen en sluit de deur en doe die weer op slot. Niemand anders leefde in deze kamer.

{Jep, I know}

Daniël

'Ik weet wel waar we heen kunnen, ik denk namelijk niet dat Nathan op mij zit te wachten' Zegt ze en trekt me dan mee, als we bij een dichte kamer aankomen heeft ze binnen no time de kamer open, 'Sins waneer ben jij zo handig in inbreken?' Vraag ik lachend, 'Hij mag je wel trouwens, Nathan, hij wil alleen net als ik dat er niets met je gebeurt' Zeg ik terpeloos terwijl ik op het voeteneind van het bed ga zitten.

Sky
    'Sinds wanneer ben jij zo handig in inbreken,' vraagt Daniël lachend. 'Hij mag je trouwens wel, Nathan, hij wil alleen net als ik dat er niets met je gebeurt.' en Daniël gaat op het voeteneind van mijn oude bed zitten. Ik kijk hem lachend aan als ik zeg: 'Dit is mijn oude kamer, ik heb een sleutel er van in de deur post verstopt zodat als ik een keer de sleutel zou vergeten, ik een reserve sleutel had.' en dan zeg ik: 'En dat is mijn oude bed.' dan bedenk ik me wat Daniël over Nathan zei: 'Denk je dat hij weer bijtrekt?' vraag ik daarom aan Daniël, en ik loop naar Daniël toe en ga naast hem zitten terwijl ik mijn hoofd op zijn schouder leg.

Elena Gracia Ramirez • Engel.
    Ze zuchtte diep toen Elena eindelijk aan het meer was aangekomen. Er zat niet ver van haar vandaan een koppeltje bij het meer en de jongen kroop net een water uit maar Elena trok er zich niks van aan. Ze ging aan de rand van het meer zitten en haalde een boek uit haar leren schoudertas. Hades, het vervolg van Halo dat gaat over engelen. Natuurlijk. Elena hield van de clichés over engelen en las en bekeek zo veel mogelijk film daarover. Een voorbeeld was dat de vleugels van veren waren gemaakt, maar dat was niet zo. De vleugels van engelen waren net als flinterdun papier, helemaal doorzichtig met blauwe nerven als bij een blad. Ze wogen heel licht en zaten vaak verborgen onder de huid van de engel waarbij enkel een dun streepje zichtbaar was. Elena begon dus te lezen, ze zat net bij het deel waarin Ivy en Gabriël de demon uit zuster Mary Clares lichaam haalden.

[ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 20:03 ]

Michelle 'Mich' - demon
    Ik was het klaar om op mijn kamer te hangen. Ik liep zuchtend naar buiten, even uit waaien. Dan zie ik een jongen liggen, slaapt die? Ik loop naar hem toe en zie dat het Axton is. Ik kniel bij hem neer en schud hem zachtjes heen en weer. 'Dude, wordt eens wakker.'

Axton
    Ik kreunde moe en sloeg de armen die me zacht heen en weer schudden van me af.
    "Wat?" vroeg ik vermoeid, waarna ik mijn hoofd optilde en met wazige ogen naar Michelle keek.

“To live will be an awfully big adventure.”

Michelle -demon
    'Wat' vroeg Axton, hij klonk vermoeid. 'Het is niet goed voor je om hier te liggen,' zeg ik zacht. Zijn pupillen waren nog een beetje groot, drugs. 'Waarom ga je niet naar je kamer?'

[ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 21:00 ]

Vans.
    Verveeld viel ik tegen een barkruk aan en bestelde nog een Malibu. Ik moest toegeven, dat slaapmiddel verpeste mijn avond. Die gasten zijn dan toch weggegaan en hebben een ander slachtoffer gevonden. Ik keek toe hoe Xavier naast me kwam zitten. "Hee Vanes." zei hij. Vreemd genoeg klonk hij moe terwijl hij zijn drankje bestelde. "Slechte avond?" grinnikte ik om de sfeer erin te houden. Xav knikte en goot zijn whisky in een keer achterover. "Ik denk terug naar huis te gaan." Ik liet een protesteert geluid horen en keek op het uurwerk van mijn Iphone. "Het is nog maar vijf voor één." "Morgen school, Vans. Ik zie je wel in de kamer." met die woorden liep hij weg en liet me hier achter. Ik ging op zoek naar Jake en Leslie die ik samen op de dansvloer vond. Ik besloot wat met een jongen links van me te dansen.

[ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 20:58 ]