• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie - demon
    Ik kijk hem met een lieve glimlach aan. Hij trekt me dichter naar zich toe en zo dansen we verder. Dan stop ik ineens en leg mijn armen om zijn nek en zoen hem teder op zijn mond. 'Je bent leuk Jake,' zeg ik tegen hem. 'En ik laat je niet zo maar gaan.' ik kijk hem aan en zeg dan. 'Ik ben niet zo als iedereen denkt.' en ik sta daar nog steeds met mijn armen rond zijn nek. 'En dat, had ik misschien beter niet kunnen zeggen.' zeg ik hoofdschuddend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Nee het is interessant en ook wel schattig.' glimlach ik en zoen haar zacht.
    'Zullen we naar de school terug gaan?' vraag ik 'Is rustiger.'
    Bij een ander meisje zou ik dat zeggen met bijbedoelingen maar bij Leslie is het gewoon... jah de waarheid.

    [worden ze een koppel of niet? Dus de vraag is eigelijk is dit een spel voor hen????]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Well, ik weet niet of het voor Jake een spel is ^^ Voor Les is het in iedergeval geen spelletje :3 ze heeft het niet zo zwaar te pakken als Axton :Y) maar vindt Jake wel leuk (: and damn wat gebruik ik veel smileys xd.]

    Leslie - demon
    'Nee het is interessant en schattig,' glimlacht Jake en hij zoent me zacht terug. Hij kon ongelooflijk goed zoenen, maar daar ging het niet zo zeer om, het voelde ook goed.
    'Zullen we naar de school terug gaan?' vraagt Jake. 'Is rustiger.'
    Ik vraag me af of hij daar bijbedoelingen bij heeft. Maar dat zou ik vanzelf wel zien. Ik wilde in iedergeval niet ver gaan met Jake, nog niet.
    'Is goed,' zeg ik met een glimlach, waarna ik mijn armen weer langs mijn zij laat vallen. 'We moeten namelijk morgen weer naar die rot lessen.' en ik pak Jake bij zijn hand en loop met hem naar buiten. De kou komt als een verfrissende klap, en even ril ik. Maar ik schud het van me af, gewoon er niet aan denken en je wordt vanzelf warm.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zie Leslie rillen en sla mijn arm om haar heen om haar dichter tegen me aan te drukken en haar zo warm te houden. 'Warmer?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie - demon
    Jake slaat zijn arm om me heen als hij ziet dat ik ril en drukt me dichter tegen zich aan. 'Warmer?' vraagt Jake aan me. En ik glimlach lief naar hem, 'Ja, een stuk beter.' en ik had het ook gelijk warmer, maar dat kon ook komen door Jake's aanwezigheid. Dan komen we bij school aan, en ongezien lopen we die ook binnen. 'Mijn kamer is die kant op,' zeg ik, en ik wijs naar rechts. 'Ik lig weer eens alleen op een kamer,' zeg ik met een vermoeide glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Wil je dat ik vanavond bij je slaap?' vraag ik. O man dat klonk verkeerd.
    'Ik bedoel in een ander bed.' zeg ik er vlug achteraan. Ik wil niet dat ze denkt dat ik haar gewoon in bed wil krijgen. Oké ergens wil ik dat ook wel maar dat is niet het belangrijkste. Het belangrijkste is dat zij zich er goed bij voelt bij wat ik of zij doet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie - demon
    'Wil je dat ik vanavond bij je slaap?' vraagt Jake, en die vraag verrast me omdat het een vraag is. En niet van, ik slaap wel bij je babe. 'Ik bedoel in een ander bed.' zegt Jake er vlug achteraan. Ik glimlach naar hem, en we komen aan bij mijn deur. Ik tover mijn sleutel tevoorschijn en doe de deur open. 'Kom maar binnen,' zeg ik glimlachend tegen hem, terwijl ik zelf naar binnen loop. 'En ik zou het fijn vinden als je bleef slapen.' en ik loop naar Jake toe. 'Maar voel je nergens toe verplicht.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Doe ik ook niet. Als het jouw gelukkiger maakt.' zeg ik en plots heb ik door wat ik gezegd heb. Sinds wanneer komen er zulke dingen uit mijn mond?
    'Ehm...' stamel ik en herstel me dan weer. Ik sla mijn armen om haar middel en druk een kusje op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie - demon
    Ik hoor wat Jake zegt, maar het valt me pas echt op als hij begint te stamelen. Hij slaat zijn armen rond mijn middel en drukt dan een kusje op mijn lippen. Ik sla mijn armen om zijn nek, ik besloot niet te reageren op wat hij nu net zei; zolang het mij gelukkiger maakt. En ik kus hem terug. Teder en intens. En het voelt zo goed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik haal mijn lippen van de hare en kijk even in haar ogen. 'In welk bed mag ik slapen.' vraag ik doelend op de 2 lege bedden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie - demon
    Jake haalt zijn lippen van de mijne en kijkt me even aan in de ogen. Mijn hart schokt even, hoewel Jake dat niet kan merken. 'In welk bed mag ik slapen?' vraagt hij, doelend op de lege bedden. 'Dat is mijn bed,' zeg ik tegen hem. 'Maar dat had je waarschijnlijk al door omdat die opgemaakt is.' en ik glimlach naar hem. 'Make my day, je mag zelf kiezen.' en ik laat Jake los waarna ik naar mijn kast loop en mijn pyjama er uit pak. Een kort broekje met een strak topje. Ik liep naar de badkamer en liep een minuut later er weer uit waarna ik tegen Jake zeg: 'Ik weet niet of je alleen in je boxer slaapt, maar je mag de badkamer gebruiken wanneer je wilt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach en doe mijn hemdje en jeans uit. Dan stamp ik mijn sneakers uit en kies voor het bed naast Leslie. Ik buig me naar haar toe, geef haar nog een teder zacht kusje en fluister 'Slaapwel.' waarna ik onder de dekens kruip en het licht uitdoe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie - demon
    Ik zie hoe Jake zijn kleren uit doet en inderdaad in boxer over blijft. Hij stapt in het bed dat naast de mijne ligt. Hij buigt zich naar me toe en geeft me een teder zacht kusje en fluister 'Slaapwel.' waarna hij onder de dekens kruipt en het licht uit. 'Jij ook Jake,' zeg ik tegen Jake. Maar ik voel me alleen zo terwijl Jake in het andere bed ligt. Dus fluister ik zacht: 'Jake, voel jij je ook weleens alleen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sky
    'Sinds wanneer ben jij zo handig in inbreken,' vraagt Daniël lachend. 'Hij mag je trouwens wel, Nathan, hij wil alleen net als ik dat er niets met je gebeurt.' en Daniël gaat op het voeteneind van mijn oude bed zitten. Ik kijk hem lachend aan als ik zeg: 'Dit is mijn oude kamer, ik heb een sleutel er van in de deur post verstopt zodat als ik een keer de sleutel zou vergeten, ik een reserve sleutel had.' en dan zeg ik: 'En dat is mijn oude bed.' dan bedenk ik me wat Daniël over Nathan zei: 'Denk je dat hij weer bijtrekt?' vraag ik daarom aan Daniël, en ik loop naar Daniël toe en ga naast hem zitten terwijl ik mijn hoofd op zijn schouder leg.


    Daniël

    'Dit is mijn oude kamer, ik heb een sleutel er van in de deur post verstopt zodat als ik een keer de sleutel zou vertegeten, ik een reserve sleutel had. En dat is mijn oude bed' Zegt ze lachend 'Denk je dat hij weer bijtrekt?' vroeg ze waneer ze naast me gaat zitten en haar hooft op mijn schouder neerlecht. 'Inbreken is toch altijd een stuk leuker zonder sleutel, een haarspelt werkt ook gemakkelijk' Zeg ik grijnzend, 'Nathan trekt wel bij, hij kan er toch weinig aan doen' Andwoord ik, 'Moet jij niet slapen?' fluister ik dan na een blik op mijn horloge te hebben geworpen, het horloge was al best oud, het was in ieder geval nog van mijn vader geweest.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'Dat is misschien inderdaad leuker met haarspeld,' zeg ik grijnzend terug. Ik kijk mee op zijn horloge, 11 uur. 'Je denkt toch niet dat het me nu lukt om te slapen hier.' zeg ik met een mysterieus lachje. En dan druk ik een kus op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.