• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:53 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Poeh schreef:
    (...)

[What 'cha mean? (: ]

[Gewoon, ^^ eerst Les en Jake uit elkaar halen om vervolgens zelf op zijn rug te springen :3 ik mag Vans wel ^^]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Xav.
    "Vans kan de pot op," was mijn antwoord en ik dronk nog wat van mijn biertje. Twee gasten kwamen naar ons toe en gingen naast Alexi staan. "Hee babe." zijn de eerste. Ik rolde met mijn ogen en gaf hem een klop op zijn gezicht. "Ze heeft een vriendje." mompelde ik. Door zijn vriend ondersteund liep hij weg.

kindness is never a burden.

jaimyhoi schreef:
    (...)

[Gewoon, ^^ eerst Les en Jake uit elkaar halen om vervolgens zelf op zijn rug te springen :3 ik mag Vans wel ^^]

[Yeah, dat is Vans hé. ^^ Eerst aan d'rzelf denken, dan aan een ander. Maar laat dat de pret niet bederven. xD ]

Poeh schreef:
    (...)
    [Yeah, dat is Vans hé. ^^ Eerst aan d'rzelf denken, dan aan een ander. Maar laat dat de pret niet bederven. xD ]

[Zeker niet ^^ ik wacht alleen nog op reactie van Jakie (:]

LostMagic schreef:
    [waar blijft Axton :( ]

[Die kan er denk ik elk moment zijn. Ik zie haar online ^^]

LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    'Sorry Vans nee.' grinnik ik en schud haar van me af.
    Ik pak Leslie bij de hand en trek haar mee naar de bar. 'Eerst drinken dan gaan we dansen.' grijns ik. Ik denk even na en bestel dan voor mezelf en Leslie.
    '1 Bloody Mary voor haar en een biertje voor mij.' zeg ik.

jaimyhoi schreef:
    Leslie
    Ik kijk achterom en zie Vans op Jake zijn rug springen. 'Aha, dus daarom was het hè. Je haalde Jake en mij uit elkaar zodat je zelf op Jakes rug kon.' zeg ik lachend. Maar dan schud Jake haar van zich af en pakt mij bij mijn hand. 'Eerst drinken, dan dansen.' zegt Jake waar ik mee in stem. Hij bestelt voor ons beide drinken. 'Je weet wat ik drink,' zeg ik met een glimlach naar hem. Bloody Mary. Ik pak het aan en drink ervan. 'Lekker,' zeg ik tegen Jake. 'En mijn drankje ook.'

[Ik stond gelijk onder je met mijn reactie ^^]

[Repost your post day? ]

Alexi Parker
    Dankbaar kijk ik Xavier aan. 'Dank je.' zeg ik gemeend.
    'Ze zagen er niet zo nuchter meer uit maar dat is ook wel normaal hier.' grinnik ik.

Xav.
    Ik haalde mijn schouders op. "Niemand is hier nuchter Alexi. Wil je veilig zijn blijf bij Axton." En met die woorden goot ik mijn bier uit in mijn mond en mengde me tussen de bezwete dansers.

{Hmm, vind je het erg om -miss straks- even weer een jongen moeilijk te laten doen bij Alexi, alleen helpt nu niemand van de rest en Axton wordt... even afgeleid ^^}

“To live will be an awfully big adventure.”

JokerBaby schreef:
    {Hmm, vind je het erg om -miss straks- even weer een jongen moeilijk te laten doen bij Alexi, alleen helpt nu niemand van de rest en Axton wordt... even afgeleid ^^}

[Xav deed heldhaftig, nu is het aan Axton. ^^ Hehe. Stoute Taylor! ]

Axton
    Ik hield Alexi uit mijn ooghoeken in de gaten en liep ondertussen naar de bar. Ik bestelde een biertje en terwijl ik rustig tegen de bar leunde, nam ik een slok. Ik zag al enkele ogen in mijn richting draaien, maar lette zelf enkel op Alexi.

“To live will be an awfully big adventure.”

Jake Sadler
    Ik grijns en zet mijn drankje aan de kant. 'Kom dansen.' lach ik en pak haar drankje af.
    'Straks mag je drinken zoveel je wilt.' zeg ik en trek haar mee naar de dansvloer.

Alexi Parker
    Verbaast door Xaviers kleine uitbarsting blijf ik staan. Ik zucht en nip nog wat van mijn drankje. Jezus wat hebben ze hier in gedaan? Ik grinnik. Tip voor de toekomst: bestel de volgende keer je drankjes zelf.